Voorbereidingen in volle gang... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang...

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

14 December 2005 | Nederland, Rotterdam

Helleuuuw lieve mensjes!!

Eindelijk begint Mallorca weer een beetje dichterbij te komen:D
Gisteren hebben we op school een gesprek gehad over de tickets, en we hebben een datum gekregen!!

Ik vertrek op 25 maart om 06:55 uur, dus zet het in je agenda!:P Wel fijn dat het een maandje later is geworden dan gepland, is toch weer een maandje langer met m'n vriendjes en vriendinnnetjes! Jongens, mijn afscheidsfeest is ergens half maart dus;)....ik zou het eerst in januari doen, maar dat vergeten we dus maar...hahaha
We zouden vanaf Brussel vertrekken, maar dit is GODZIJDANK gewijzigd naar Amsterdam!! Dus geen smoesjes meer van "ik vind Brussel echt te ver", bepaalde mensen zijn verplicht me te komen uitzwaaien op Schiphol, en die mensen weten dat zelf wel;) En dat ik al om 05:00 uur 's morgens op Schiphol moet zijn vergeten we dan maar gewoon;)

25 maart is op zaterdag, en zodra we daar aankomen is het hotel nog dicht...Wij zijn de enige aanwezigen daar:P Dan is het ff koffers uitpakken, beetje settelen en het hotel bekijken, en 's avonds gaan we uiteraard meteen het uitgaansleven van Mallorca uittesten:D:D:D Patrick gaat dus met 7 meiden op stap! bespeur ik enige jaloezie???;)
Maandag 27 maart beginnen we met bikkelen...tel er effe 5 maanden bij op, dan is het dus eind augustus voordat jullie die Bananenvla weer zien:P
Appie, doe stoer, I know you'll miss me;)

Oeeeeeehhhhhhhh ik kan niet meer wachten hooorrrr........heb d'r zo'n zin an!

Tot snel dan maar weer....
Dikke kxs vanuit het openleercentrum van de allerallerallerallerleukste school van Nederland!!
kxs Bananenvla

  • 14 December 2005 - 18:23

    Bianca:

    heey meid het komt inderdaad dichtbij dicht bij en nee ik vergeet die datum niet echt heel heel heel veel succes daar en en maak veel plezier des te sneller gaat de tijd en zien we je snel weer terug....!!!!!!!! xxxxxxx bianca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 21937

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: