helleeeeuuuwwww - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu helleeeeuuuwwww - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

helleeeeuuuwwww

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

30 April 2006 | Spanje, Madrid

jaja daar zijn we weer.....

vandaag is het Koninginnedag!!! maar ja, aangezien het zondag is, was het gisteren Koninginnedag....
ik heb het heeeerlijk gevierd...Edwin, Marin en Gino zijn hier vrijdagavond naartoe gereden vanuit Alcudia, waar hun werken, en we hebben gister heel de dag in de Amigo´s zitten drinken....Blue Lagoons, Sex on the Beaches, Sangria, bier(ik niet haha)...en vooral ook veel gegeten: frikandellen, hamburgers, patat, kaassouffles, bitterballen ga zo maar door....nee ik weeg geen 100 kilo, ik weeg er zelfs nog maar 60 whahaha, is dat niet lauw dan...
en nog steeds elke avond braaf een bord sla voordat ik me op de lekkere dingen stort....:D

Vanaf morgen 1 mei gaat het werk beginnen mensen...zie er echt naar uit...vanaf morgen doen we 4 shows per week...
Programma 1-5 mei:
Maandag 1 mei Gala Show
Dinsdag 2 mei Grease ( ja ik mag weer verliefde Sandy spelen met mijn lekkere baas die Danny is)
Woensdag 3 mei Horror Show ( na al die jaren kan ik nu eindelijk Thriller van Michael Jackson dansen:D)
Donderdag 4 mei niets....
Vrijdag 5 mei Crazy Medley Show....

Lekker weekje voor de boeg dus, we gaan er tegenaan!

Afgelopen vrijdag deden we de Zapped Show...nou dat was me toch LACHEN...WHAHA
het is een show met om de twee minuten een ander liedje, en ik deed onder andere It´s raining men, Barbie Girl en Big Spender..
Big Spender deed ik samen met Dani, en Chino was een baby met een luier die we moesten gaan versieren...zattie op een stoel met een speen in zn mond, geweldig...
Met barbiegirl had ik een roze jurk aan en een blonde pruik op, en twee grote ballonnen als tieten...Chino was Ken, en we moesten heel houterig bewegen omdat we barbiepoppen zijn natuurlijk, echt ik heb in een scheur gelegen....De Zapped Show gaat er vooral om dat je er zo belachelijk mogelijk uitziet, en alles wat fout gaat is alleen maar grappiger....helemaal geweldig dus...
Ik moest ook nog met een opblaasbare krokodil het podium op, en dan hoorde je een liedje van Es war einmal een krokodil, er wohnte weit von hier im Nil....nou heel leuk, en ik moest heel kinderachtig doen, dus ik stond met mn duim in mn mond en die krokodil in mn andere hand...en dan hoorde je ineens Schnappie, en dan kwam Laura en die moest mij dan beroven van mn krokodil...Ik moest dan huilen, en dan vond zij het zogenaamd zielig voor mij, en hoorde je dat liedje van je t´aime, en dan waren we weer vriendjes...heel lachwekkend was het..maar goed, je had erbij moeten zijn denk ik...gelukkig gaan de mensen die hierheen komen het allemaal zien whaha

aan het einde deden Chris en Chino een schetenlied...allemaal scheten, maar dan in een beat..geweldig...halverwege het nummer kwam Chris naar ons in de backstage rennen, en voor mijn voeten viel hij op de grond van het lachen....hij kwam niet meer bij, hij vond het zo hilarisch dattie gewoon van het podium wegrende...hij kon niet meer whahaha.....

nou dit was het wel weer zo´n beetje denk ik...nieuwe fotos staan er alweer bij:
http://www.mijnalbum.nl/Album=I86R6MQH

have fun ermee!!

love you kanjers!!! dikke kxs van mij

  • 30 April 2006 - 14:28

    Koen:

    Hey kanjer!!
    De foto's waren weer leuk hoor!! James heeft je kaart trouwens gekregen! Dus na 3 weken ofzo?? Ben blij dat alles goed gaat. Kheb eigenlijk weinig te melden! Koninginnedag 2006 was lekker rustig... Niet veel gedaan, effe naar de stad geweest en een beetje gezopen en blowtje gerookt... Standaard dus!! ;) Maar Syl, spreek je snel weer! Miss you a Lot!! Dikke kus, Koen

  • 30 April 2006 - 15:37

    Pa:

    Leuk - de foto's van K-day en met Angela. Het ziet er allemaal heel erg leuk uit. Als we de Staatloterij winnen, komen we in juli óók twee weken, maar dan in Iberostar Royal Cristina. Helaas, het was weer pet met de Koninginneloterij. Ná dinsdag wordt het hier (EINDELIJK) ook eens wat beter weer. Kunnen we de kachel uit gaan doen. En de Bbq weer klaar gaan zetten. Kijk je misschien ook nog eens op www.ballon.nl naar wat je Pa af en toe doet? (24/04-mijn 1e vaart).Daarna ging het hier weer (bijna) vriezen, en werd er niet meer gevaren. Groetjes van je pa.

  • 30 April 2006 - 16:25

    Mams:

    leuke fotos weer.ik vind het ook heel leuk dat we elke keer weer kunnen spreken via msn, en dat jij een web cam aan hebt dus dat we ook kunnen zien hoe afgepeigerd je er uit ziet (haha)(grapje).
    kijk ook ff in je mail box, daar kun je een foto verwachten van je moeder als andre van duin. van wie zal je het toch hebben dat je je thuis voelt in het entertaintment.nou meis nog 7 weken en we komen er aan, met pindakaas en al!!!! suc6 weer en blijf je best doen! dikke kuzzzz en een knuf voor jos.

  • 30 April 2006 - 16:30

    Jos:

    He Syl leuk om te lezen wat er allemaal gebeurd daar, minder voor mij dat ik besef wat ik nu allemaal moet missen ( op de drank naar natuurlijk).Echt toppie om je verhalen zo eens te lezen. Zelf ben ik weer aan het werk, sta vanavond alleen op voor de receptie / sales dienst, dus niet echt leuk, maar ja ben morgen vrij. En was gisteren een eergister ook vrij. Draai best veel uren, maar dat zullen jullie ook hebben denk ik.

    Groeten en Dikke kus Jos

  • 01 Mei 2006 - 12:34

    Pa:

    E-I-N-D-E-L-I-J-K
    Die Spaanse postbode heeft ons adres kunnen vinden. (je kaart is er)
    Poststempel:15-05-2006 (maar 05-04 zou óók kunnen) Ik denk, dat je véél beter de post in die gele bussen op straat kan gooien, dan in het hotel, of nóg beter, op een postkantoor (oficina de correos) Het weer hier is werkelijk hopeloos. Het regent en is hardstikke koud. De foto van je moeder komt er zo snel mogelijk aan. Groetjes...Pa

  • 01 Mei 2006 - 19:50

    Xannie Aka Beachbitch:

    Hey Meis,
    Wat leuk te horen dat je het naar je zin hebt! Er komt je een drukke periode tegemoet hoor ik zo,
    nou meis, veel plezier weer en niet teveel zuipen anders moet je net zo afkicken zoals ik nu in dit kikkerlandje TIJDELIJK doe.... pfff
    Ik ga ook zsm weer terug....
    Dikke smakkerd van mij

  • 02 Mei 2006 - 19:04

    Ingrid:

    Hoi!! Je buurvrouw (Alice) vertelde dat je ook op Mallorca werkt!!! Leuk leuk ik ook!!! Ik woon in Palma en werk in Santa Ponsa als hostess!! Mijn email is isnijder@hotmail.com als je in de buurt bent! xox Ingrid

  • 06 Mei 2006 - 06:19

    Mams:

    het is al weer zeterdag dus weer tijd voor een nieuw verhaaltje en nieuwe fotos. see you on the internet. bye bye and keep having fun!!!!

  • 06 Mei 2006 - 10:01

    AnGeLaaa:

    JaJa net terug uit het niet zo overzonnige mallorca haha .. maar heb wel een hele leuke week gehad!! was echt helemaaal LAUWWWW :P zoo nu kan ik dat woord echt niet meer horen! ;)

    ik moet straks weer gaan werken .. het leven gaat gewoon door! haha
    syl ik heb het al tegen je gezegd .. maar je hebt me echt verbaasd tijdens die horrorshow!!!!!! :D:D:D
    ik zal morgen even de brieven bij je ouders in de bus gooien, want ik heb het zo druk en anders word het pas volgende week, dus we rijden morgen even snel langs om ze in de brievenbus te doen! (toetsen, mondelingen, presentatie :s)

    meisss ik ga snel zoeken voor de zomer en laat je natuuuurlijk weten wanneer ik WEEEERRR kom!! geniiiet ervan!!! en tot snel!!

    dikke kuS anGeLaa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 21946

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: