ZO erg..... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu ZO erg..... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

ZO erg.....

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

08 Juni 2006 | Spanje, Madrid

fan culo, que catzo, joder, porqua putana ik ben beroofd....

OW MY GOD gewoon....

gisterenavond ben ik met Anna en Jos naar cafe De Babbelaar geweest, zoals elke dag tegenwoordig....
Jos is op een gegeven moment weggegaan naar huis, en Anna en ik bleven tot na sluitingstijd in het cafe....
Rick had gevraagd of ik nog ff met hem naar het strand wilde gaan zodra hij klaar was met opruimen, en uiteraard wilde ik dat wel;)...

Dus eindstand gingen we samen naar het strand toe, en hebben we ff in het zand staan zoenen achter een stapel opgestapelde strandbedden...
ik zal maar gewoon nu de waarheid zeggen, ik heb mn ouders iets anders verteld, maar het knaagt aan mn geweten:
Ik ben met Rick gaan zwemmen...ik had mn bikini toch aan en hij ging gewoon in zn boxershort, en dus hadden we onze kleren en spullen onder de stapel strandstoelen verstopt en zijn het water ingegaan....
Op een gegeven moment zegt Rick ineens: what the fuck er staan 2 mensen bij onze spullen.... Ik zag nix, want het was nacht en ik had uiteraard geen bril op...Ik dacht dat hij een geintje maakte, maar hij bleef zo serieus kijken naar het strand....Toen liepen die mensen uiteindelijk rustig weg, en wij bleven in de zee...
Na een tijdje gingen we eruit, ik trek mn kleren aan en hij ook....zegt ie ineens: had ik mn telefoon nou bij me of niet? Ik zei van wel, want hij had nog gesmst met zn collega voordat we op het strand aankwamen...
Zegt ie me dus dat ie zn telefoon niet meer heeft...Nou toen wist ik niet hoe snel ik naar de grond moest duiken op zoek naar mn tas....die dus nergens te bekennen was...
JODER! mn tas weg....Pinpas, ID kaart, telefoon, FOTOTOESTEL, horloge, oorbellen, kamersleutels van mij en Jos, mn woordenboek (wat hier echt alles voor mij betekent) en 50 euries....
MY GOD HOE KAN IK ZO STOM ZIJN?!?!?!?!?! Het spijt me zo pap en mam dat ik jullie een ander verhaal heb verteld, maar ik vind het zo erg als jullie dan zeggen dat ik stom ben dat ik mn tas daar laat staan...ik weet dat het stom is, maar je hoeft het me niet in te wrijven..
Echt serieus ik had het niet meer...
Eerst drong het niet echt tot me door, maar Rick ging al wild om zich heen kijken, maar helaas...Na ongeveer een kwartiertje begon het tot me door te dringen dat ik alles kwijt was en dus echt NOOIT meer terug zou zien, en toen werd ik gek...ik trok mn hakken uit en liep verschrikkelijk scheldend op blote voeten met mn schoen te zwaaien...´Als ik iemand met mijn tas zie lopen steek ik mn hak in zn slaap!´
Ik wist echt niet wat ik moest doen...ik was ongeveer 45 minuten loopafstand van mijn hotel, en had geen geld voor een taxi...
Rick vroeg of ik wilde blijven slapen bij hem, maar ik wilde alleen maar naar huis...Naar Jos...:( Dus ben ik met Rick naar zijn appartement gelopen en daar heeft ie me 12 euro gegeven voor de taxi om naar huis te kunnen...toen ik weg wilde gaan gaf hij me nog een kus en zei: ´ik zie je morgenavond en dan lachen we hierom´...
NOU DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT NIET....hij is dan misschien zn mobieltje kwijt, maar ik ben heel mn tas kwijt gek....
Onderweg in de taxi zat ik mezelf vanalles te bedenken: ik woon in Rotterdam, en word elke keer nét niet echt beroofd....ik kom er altijd net onderuit....en nu ben ik hier, waar geen criminaliteit is, maar in Arenal is het wel heel erg....en dan heb ik DIT! my god ik kan wel janken.....en dat heb ik ook gedaan....ik kwam thuis en maakte Jos wakker, stuurde mn vader een sms en hij belde meteen...alles uitgelegd en alles laten blokkeren enzo....
Mn vader heeft mn stagebegeleidster gemaild met het verhaal....Ik ben vandaag gelukkig vrij, maar ik moest naar het politiebureau, dus ik ging vanmorgen vroeg naar mn werk om Chris te vragen of hij meeging aangezien ze bij de politie enkel Spaans spreken...
Toen ik Chris zag was hij heel bezorgd, hij had al gehoord wat er was gebeurd en vroeg of alles goedging....Hij had dus via via te horen gekregen dat ik was aangerand...geen idee hoe hij dat nou weer heeft gehoord, maar iemand heeft dus het verhaal een beetje verdraaid....Wel lief om te zien hoe bezorgd hij was....Ik heb mijn collega´s uiteraard niet verteld dat ik met Rick was gaan zwemmen, is ook weer zo genant....ik ben allang blij dat ze onze kleren niet gejat hebben gek!!!
Nou heb ik vanmorgen aangifte gedaan, maar weet al zeker dat ik mijn tas nooit meer terugzie....Helaas pindakaas....Ik trip m nog steeds, maar heb zoiets van: jammer, het is gebeurd, ik kan er verder weinig meer aan doen...

Nou ga ik vanavond weer naar De Babbelaar, en ben benieuwd of Rick erom kan lachen...ik niet in ieder geval...

Anyway, ik heb dus NIEMAND zn telefoonnummer meer...en dat doet me echt pijn, want er zijn mensen waarvan ik ook geen email heb, en die spreek ik dus nooit meer....vieze hufters zijn het, de dieven....
Ik ben wel blij dat ik niet met geweld ben beroofd ofzo, dat is dan weer een verschil met Rotterdam he...;)
Ik weet alleen mn vaders telefoonnummer uit mn hoofd, dus ik kan niemand meer bellen, zelfs mn beste vrienden niet...Ik wil mn ouders bij deze vragen of ze zoveel mogelijk telefoonnummers van mn vrienden kunnen vragen, Koen of Gwen kunnen misschien wel wat nummers voor me opschrijven en aan mn ouders geven zodat ze me het kunnen opsturen in een brief....mail het me please niet, want als het op de comp staat heb ik er alleen op zaterdag iets aan...

En wat betreft mijn vorige verhaal op de site: de mensen die wel wat van zich laten horen weten dat zelf wel, dus maak je geen zorgen met de gedachte dat ik jullie ook bedoel met fleshers, oke Cindy;) want je bent een kanjer en ik mis je!

Mensen dikke kxs weer uit Playa de Palma en tot snel....
I love you.....
en denk eraan: altijd blijven lachen....

en helaas geen foto´s meer....sorry....

  • 08 Juni 2006 - 12:58

    Wouter:

    aardig verkoekt kut spanjaarden net marokanen!

  • 08 Juni 2006 - 13:25

    Syl:

    Wouter KANJER!!
    nog fftjes en je komt hierheen ja tooooggggggg.....Kijk wel uit dat als je met een tjikkie de zee induikt dat je je spullen niet op het strand legt hahahaha, en by the way, het waren geen spanjaarden, maar roemenen...die kut oostblokkers roeleren hier en zoeken elke avond naar onoplettende stelletjes....HUFTERS, die nu hoogstwaarschijnlijk van mijn doekoes zitten te snuiven de junks!

  • 08 Juni 2006 - 14:11

    Mams:

    nou meis je weet toch dat je ons de waarheid gewoon kan vertellen.tuurlijk is het stom en dat weet je zelf ook. maar we zijn allang blij dat je zelf niks hebt, en die spullen zijn vervangbaar JIJ NIET.het is heel vervelend dat je die spullen niet meer hebt maar jij bent nog heel en dat vind ik het aller belangrijkste!!!!nou meis snachts maar niet meer naar het strand maar naar bed hahaha.nog 13 dagen het aftellen is begonnen!!!hou je taai en het komt allemaal goed. dikke kus weer en een knuf voor jos

  • 08 Juni 2006 - 15:49

    Paul:

    wehh syll das klote maar je weet na regen komt zonneschijn;) wie weet boeken wij ook nog wel last-minute naar mallorca xx

  • 08 Juni 2006 - 19:42

    Cindy:

    Soooo echt kut man..!!Ik kwam Koen net tegen en die vertelde het al..Dus ik gelijk mn mail openen natuurlijk,maar wat ben ik blij dat jou niks is overkomen (K) Koen kan niet w88 tot ie in Mallorca is hihi..
    Echt balen dat je ook geen foto's meer kan maken :( Dan kan ik je niet meer zien (wat de foto's waren het enigste) He maar ff wat leuks: Ik heb vandaag m'n laatste toets gehad :een 8! Dus eigenlijk ben ik al geslaagd :P jippie
    27 juni krijg ik m'n diploma!
    En ff wat minder leuks: ons huissie is later klaar :( waarschijnlijk pas eind oktober begin
    november,dus dan ken je mooi komen klussen haha (nee hoor geintje).

    Nou meid let goed op je spullen,maar VOORAL op jezelf!

    Dikke Kus Cin (0624195577)

  • 08 Juni 2006 - 19:48

    Cindy:

    Ik wil je ff een hele grOte knuffel geven! :$
    Wou ik nog ff zeggen hihi

    miss you xxxx

  • 08 Juni 2006 - 21:11

    Pa ( En Ma ):

    Beste Sylvia.
    Wij vinden het allebei heel erg wat er gebeurd is. Om je daar nu nog/weer over te zedepreken heeft natuurlijk helemaal geen enkele zin. Wij vinden het al erg genoeg, dat je niet vrij-uit durfde zeggen wat er gebeurd was. Alles is en was bij ons thuis bespreekbaar, maar nu doe je ineens zo hectisch... Het zal wel de schrik zijn geweest, denken wij. We hopen allebei dat je diefje zichzelf een overdosis toedient van je gestolen geld en goederen. Dan heeft niemand meer last van zo'n ellendeling. En aan WOUTER wil ik even kwijt dat het hier NIET om Spanjaarden gaat, maar (vermoedelijk) om Oost-Europeanen.
    Die telefoonnummers - dat moet te regelen zijn. Zet ze N-I-E-T op de site. Zorg (evt) dat je nummer bij ons terecht komt, of Gwen of Koen, en wij zorgen dat er een lijst met telefoonnummers in Mallorca komt! Sylvia kan nu toch even niet bellen (telefoon is gejat) dus heeft ze die nummers nu ook even niet nodig. Voor het geval ze daar een nieuw toestel koopt (of er misschien een krijgt of overneemt) dan heeft ze ook weer de nodige nummers erbij.
    Dus lever je nummer in bij Koen of Gwen of bij ons (ook thuisnummer) dan zorgen wij dat het weer bij Syl komt.
    Let allemaal in het vervolg ook effe op je eigen tassie :) en allemaal de groeten !

  • 09 Juni 2006 - 10:37

    Xannie:

    Soo Syl,

    Wat een K*Tverhaal zeg...
    Nou ik hoop idd ook dat je nog iets terug krijgt maar zit er idd niet echt in...
    Meis, ik vind het erg voor je...
    Als je terug ben in NL dan geef ik mn nr of andersom,key?

    Kus the beachbitch!

    PS Heb je mn brief gelezen?

  • 09 Juni 2006 - 12:27

    Yoni:

    syl ik heb zo t gevoel dat je m weer terug vind in een of ander bosje...komt goed!sterkte... kus y

  • 09 Juni 2006 - 13:44

    Vivianne:

    Tja, denk je even uit de criminele city te zijn en dan gebeurt dit... je ziet maar, ZO erg is rotterdam ook weer niet. In het eerste jaar dat ik in Weert woonde, is mijn telefoon gejat, onze scooter, onze brommer en ben ik achtervolgd... Ik-bedoel-maar...

    Hier is de zomer ook begonnen. Komend weekend halen we de 30 graden wel en ze voorspellen zelfs een hittegolf. Komende week heb ik ook vakantie dus dat wordt genieten. We gaan dan 4 dagen naar Dublin, dus al te heet hoeft ook weer niet. Vorig jaar zaten we met 36 graden in Parijs. Dat was 2 hot 2 handle, zeg maar. He Gwen?

    De tijd vliegt verder voorbij. Voor je t weet kun je je 'ouwelui' weer in de armen sluiten en andere vriendjes die op visite komen.

    groetjes uit weeeeert

  • 10 Juni 2006 - 11:29

    Wouter:

    Syl als ik er ben gaan we ze zoeken en dan beroven we hun!! en hou ik ze vast en mag jij ze aftuigen

  • 13 Juni 2006 - 19:41

    ROMY:

    Ohhhhhhhhhh silly wat erg!!!!!!!!!!!!!!!! Nu kan je niemand meer bellen en heb je van oude bekende ook geen nummer meer das klote .. Maar ben blij dat jij niets hebt gelukkig ze hadden jou ook wat aan kunnen doen. Als die mensen iets willen hebben dan zullen ze het krijgen ook. Ohh en je fototoestel aggghhhh kun je geen foto's meer maken maar die spullen zijn idd net als wat je pa en ma zeggen vervangbaar en JIJ NIET..... Ik mis je ontzettend meis me brief is onderweg naar je toe dus je moet m in deze week krijgen.. Heb maandag examen aghh hoop dat k t haal en ik heb 20 juli me rij examen agggggggghh ik wil m echt hebben.... Als je terug bent gaan wel lekker toeren in me autootje hahahaha. Het is hier lekker weer geweest ik ben op de plas, windas en in zoetermeer bij ook een soort plas geweest maar helaas nog niet naar het strand. Dat komt nog. Lekker he dat je ouders komen en koen en mike ook..... Je zal je ouders onwijs missen natuurlijk..even weer kroelen met pas en mams.. me tel 0647818482 je krijgt een dikke kus en knuffel van me ma en me zusje......... Nou nog ff een paar dagen w8 op me brief.... Ik vergeet je niet hoor wijffie....
    Je bent me best friennie met gwennie hahaha

  • 13 Juni 2006 - 19:42

    Romy:

    CHARLY'S ANGELS 4- EVER KANJER

  • 23 Juni 2006 - 11:42

    Bianca:

    heey meid
    echt kut hoe dat allemaal gelopen is en echt balen dat je alles kwijt ben maar ja inderdaad wat je zegt het is gebeurd en je kan er niks meer aan veranderen. ik hoop dat je het verder buiten wat er gebeurd is nog wel naar je zin heb en ik weet niet of je die telefoon nummers al heb en of die van mij er bij staat maar me nr is0646513034 nou meid ik ga weer stoppen moet weer verder pas je goed op je zelf en nog een keer sorry dat ik een tijdje niks van me heb laten horen,hoop dat je niet al te boos op me ben xxxxxxx bianca veel plezier daar nog en ik spreek je snel weer!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 21962

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: