ik lach alweer joh.... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu ik lach alweer joh.... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

ik lach alweer joh....

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

10 Juni 2006 | Spanje, Madrid

Cindy: wat flex van je toets! en wat kut van je huis...maar nu kan ik komen klussen en je helpen met verhuizen en dat vind ik wel heel leuk om met je mee te maken!!

Yoni: whaha die tas zie ik nooit meer terug, maar thnx voor je optimisme

Paul: beter kom je inderdaad hierheen, zou echt top zijn..tenminste, als je Zwijndrecht-Paul bent, wnt dat staat er niet bij....

Wouter: zeker aftuigen die gasten, ik loop elke dag in Arenal en ik let goed op....weinig kans alleen he....

Xandra: ik kom er wel weer overheen joh! Ik lach er alweer een beetje om joh...hoe is het met jou nu? ik hoop dat je weer een beetje beter bent en snel terugkan naar je eiland!! En ja ik heb je brief gelezen en Anna en James ook, en we vonden je fotos zoooo mooi! wat ben jij een lekker wijf zeg!!! maak de gasten gek daar!!

Okee, nu weer tijd voor een verhaal, want ow my god heb ik er eentje zeg...

RICK IS EEN HUFTERKONING whahahahaha...
Ik heb al vanaf het begin gezegd dat ik hem voor geen cent vertrouw, en gelukkig weet Anna dat ook...Het is een lekkerding, en dat weet hij, en hij is ook nog is barman, dus dan weet je het wel....ondanks dat vond ik hem wel leuk...ik hield hem altijd in de gaten als ik in de Babbelaar was, want ik vertrouwde hem gewoon niet...Toen mn tas was gejat heb ik heel even gedacht dat hij zelf in het complot zat, en toen hij op zn appartement geld voor de taxi ging pakken voor me en ik in het portiek beneden stond te wachten, dacht ik dat ie niet meer terug zou komen...het is gewoon iemand die je niet kunt vertrouwen en dat heb ik gelukkig altijd in mn achterhoofd gehouden, en wat blijkt: mijn mensenkennis is zo slecht nog niet, want hij blijkt een vriendin te hebben in NL...arm kind met zo´n hufter van een vriend zeg....Ik was niet het eerste meisje op Mallorca en ook zeker niet de laatste, en zo is het dus precies als ik vermoedde...ik wist al een tijdje van z´n vriendin, maar hij weet niet dat ik dat weet, dus besloot ik gewoon het spelletje mee te spelen, ja toch...Ik vond hem ineens een stuk minder leuk, maar ik denk: ik wil ook ff mijn lolletje hebben....
Anyway...ik ben zo blij dat ik hem niet heb gegeven wat hij wilde, want gisterenavond kon ik hem wel schieten...Vraagt ie me ineens weer mee de WC in, dus ik kom achter hem aan, zegt ie: wil je je telefoon terug?
(ik dacht: er was dus toch een complot en nu wil je de held uithangen) ik zei: WAT?!?! HEB JE M´N TELEFOON GEVONDEN?!?! en hij knikte met die charmante (kots) lach van ja en vroeg me mee naar de bar...(zomaar neemt ie me daarvoor mee naar het toilet)
Dus ik helemaal in de wolken aan de bar, komt ie aanlopen met m´n telefoon....wil hij het aan me geven, zegt ie: HAAA DIE IS VAN MIJ....is het gewoon een ouwere versie van samsung die hij nog thuis had liggen...
AAAAAAAAAAAAAAA HUFTER!! is dat niet VALS van hem??:@
en om er nog wat leukers van te maken: hij liegt zelfs tegen en over zijn collega´s...Ik ga er verder niet op in, maar hij stookt heel erg tussen z´n collega en een meisje door te zeggen dat z´n collega met een ander had gezoend...meisje helemaal overstuur enzo, eindstand blijkt dat ie het gewoon zit te liegen, en durft ze niet meer aan te kijken...
wat een ontzettende vent zeg....ik ben zo blij dat ik hem nooit heb vertrouwd, anders was ik denk ik wel een beetje verliefd geworden en zat ik nu met de gebakken peren ( dat wil zeggen, spreekwoordelijke peren, natuurlijk geen echte peren, dacht je dat het echte peren waren? dat hij zo belazert en dat ik dan denk: hm..ik ga peren bakken..?? nee mensen, dat is een uitdrukking, een gezegde, met de gebakken peren zitten...;) WHAHA)

Anyway...ik ga nog gewoon naar de Babbelaar, en als hij tegen mij gaat praten kijk ik hem aan en zeg ik gewoon: Jongeeeee, praat gewoon echt alsjeblieft niet meer tegen mij en ga wat nuttigs doen...

Nou, blij dat dat ook weer achter de rug is mensen, het lijkt hier wel een fokkin soap... wat flex he Koen en Mike, dat jullie mee mogen doen in mijn soapserie over twee weken...ik weet vast wel een rolletje voor jullie te regelen...;)

Mens wat ben ik in een melige bui zeg...
Ik zou gewoon zooooo graag eens willen weten waarom jongens zo zijn? waarom spelen ze altijd spelletjes en breken ze zoveel harten? waarom zien ze niet gewoon dat ik zo´n ongeloooooflijke geweeeeeldige leuke meid ben :P:P WAAROM HEB IK DEZE SJIT ALTIJD...

Ik hoor het James nog steeds in mijn achterhoofd zeggen: Syl, je moet jezelf een beetje exclusief maken....;) ik vergeet die opmerking van jou nooit meer kanjer whaha...misschien heb je wel gelijk, ben ik te makkelijk....WHATEVERRRRRRR

nou mensen dit was het weer voor deze week, ik ga snel stoppen....

Ciaaaaoooooo kanjers van me,
heeele dikke kxs van mij...Op naar het volgende slachtoffer......

  • 10 Juni 2006 - 16:34

    Mams:

    Nou zeg nu die limburgers ook al van die loozers? (behalve Rob van Viv natuurlijk niet).Probeer eens een belg hihi. Gelukkig ben je een hele verstandige meid en kijk je eerst de kat uit de boom. De echte komt echt wel hoor! Misschien is ie dichterbij dan je nu denkt.Je bent er alleen nog niet tegenaan geknald hihi.Blijf je best weer doen deze week en keep having fun tot volgende week zaterdag maar weer met een nieuw verhaal? Dikke kus weer en natuurlijk ook een knuf voor Jos. Nog 11 dagen

  • 10 Juni 2006 - 17:01

    Lars:

    Zozo je gaat steeds meer meemaken he, diefstalletjes, players, wat wordt het volgende?
    On:
    Ik heb nog geen idee of ik deze zomer ken komen lieve schat, ik zit beetje met het feit dat áls ik kom en jij bent werken wat ik dan ga doen...*-)
    Als je een goede suggestie heb dan hoor ik 't snel...
    ciao schat...kus!
    Have fun!

  • 10 Juni 2006 - 20:21

    Pa:

    Ach Lars.... Als je geen idee hebt wat je op Mallorca moet doen, dan moet je zeker NIET naar Mallorca gaan. Bovendien krijg ik intussen de indruk dat Sylvia liever met grote jongetjes speelt. Probeer Hoek van Holland nog maar een paar jaartjes, Lars ! houdoe en bedankt :) Daaaaag Lars

  • 10 Juni 2006 - 20:22

    Wim Sonneveld:

    en allemaal mee-eten, natuurlijk

  • 11 Juni 2006 - 09:32

    Yoni:

    hahaha padré!!!zeg t m maar :D

  • 11 Juni 2006 - 10:29

    Koen:

    Hahahaha Go Rob, Go Rob, Go Rob!!

  • 11 Juni 2006 - 10:31

    Koen:

    Ej maar Kanjer, ik kijk uit naar die soapserie hoorrr! Doe voorzichtig en spreek je hopelijk snel weer een keer!!
    Love Ya!
    Dikke kus

  • 11 Juni 2006 - 14:26

    Pa:

    ach wat ontzettend dom van mij......
    Nu pas begrijp ik wat Lars wil...
    Hij wil graag mee doen in de MINICLUB.
    Kleuren en plakken, en liedjes leren :)
    Wat ontzettend jammer, dat er in Hoek van Holland geen MiniClub is, Lars....
    Veo, Veo, que vez, una cocita, que es :)

  • 11 Juni 2006 - 18:09

    Sabine:

    Haai wijffie, die kerel is echt een lul, hij moet (dit hoorde ik Ali B vorige keer zeggen) niet dood vallen maar val in ieder geval hard, weet je wel...hihihi meid ik mis je verschrikkelijk ik wil terug komen maarja er moet helaas ook gewerkt worden snik snik...en t idee van je moeder om een belg te proberen is in niet zo'n strak plan aangezien belgen allemaal rsi duimen hebben Adios chica

  • 12 Juni 2006 - 16:35

    AnGeLa:

    Heftig weekje syl .. echt iets wat alleen maar weer jou kan overkomen heh! ;) we hebben het er donderdag al over gehad. Het is gewoon domme domme peCh! gelukkig komen je ouders bijna dus die kunnen een nieuwe PINPAS voor je meenemen!
    maar gelukkig heb jij niets en dat is het allerbelangrijkste!!!

    inmiddels is de zomer echt begonnen in nederland. en niet zo klein beetje ook! alleen morgen nog zulk weer en we hebben hier gewoon een hittegolf (terwijl we 2 weken geleden allemaal nog met winterjassen liepen en de kachel aanhadden)!

    Btw de stroopwafels staan al klaar voor een enkele reis mallorCaa! ;);) meiS ik ziie je snel! (het gaat echt opschieten nuuuu!!!)

    dikke kuS en een knuff voor iedereeen daaar!
    anGeLaa

  • 12 Juni 2006 - 16:38

    AnGeLa:

    Rob: volgens mij heb je Lars aardig de les gelezen ;) en durft die nu helemaaaaaal niet meer te reageren! :D haha
    zoals koen al zeii :
    go Rob go Rob ;)

  • 13 Juni 2006 - 02:05

    EXCUSES EXCUSES Van PA:

    Ohw, wat liet ik me hier gaan. Met Lars de vloer aangeveegd.
    Héélemaal fout natuurlijk. Wat deze website is er niet hoofdzakelijk voor
    ons, maar ter ondersteunig van Sylvia.
    Het is misschien wel 'leuk' om te zien hoe oa. Yoni, Koen en Angela
    meeleven, maar het is niet netjes geweest van mij.
    En 'leuk zijn' ten kostte van een ander is minder netjes dan je denkt.
    Dus: sorry Lars! Maar ik ben (en blijf) van mening dat Mallorca niets voor
    jou is, zolang jij niet weet wat je daar te zoeken hebt.
    Joder, Tio - Es un sitio muy beuno, hace buen tiempo, hay de todo alli!
    Dát zeg ik: Gamma!
    Het is wel (weer) een aardige soap aan het worden daar.
    Ook Rick (de barman uit El Arenal) blijkt een loser in optima forma.
    Maar dat is misschien een punt van discussie -meer niet-.
    Het is Sylvia's leven daar op dat eiland. Met vallen en opstaan komt zij
    er wel doorheen, deze zomer.
    Ná Edwin, Chris en Rick komen er vast nog meer kandidaat-lovers.
    Sylvia: wordt eens een beetje volwassen.
    Mannen zijn (ook) geen speelgoedjes.
    En als je het goed doet, kies je in één keer dé partner voor je leven.
    Geniet van het heerlijke leventje op Mallorca. Geniet van je stage.
    Geniet van je publiek -de kids en de volwassenen.
    Geniet van de cultuur op dat mooie eiland.
    Geniet van de vrienden én vriendinnen die je nog altijd steunen.
    Geniet van alle mensen om je heen die aan je denken.
    Voordat ik het vergeet: groetjes van buurman Ruud (zonder Jeanne)
    van Jo en Herman, van Jan Gertenaar, van opa en oma Baartz,
    van Marleen en Marvin (die jarig was).
    Zo - het hoge woord is er even uit.
    En het weer is inderdaad ineens omgeslagen.
    Het is nét géén hittegolf omdat het in De Bilt maar 29,8 graden was.
    En da's nou nét 0,2 graden te laag om het een 'landelijke'
    hittegolf te mogen/kunnen noemen. Mij een biet...
    'T is heet en de zon schijnt flink...
    Alleen wel heel erg jammer, dat het maar tot donderdag duurt.
    Ja mensen.... De zomer van 2006 viel in de tweede week van juni.
    Ik heb al horen zeggen, dat in Fryslan de rayonhoofden weer bij
    elkaar willen komen ( zeker om de nieuwe berenburg te proeven :)
    Zo - ik ben mn ei kwijt.Ik zit weer hoestend en proestend te tikken.
    Die drie mooie dagen dit jaar, ben ik weer flink verkouden.
    Ik hoop dat het over 8 dagen wel weg is...
    Groetjes, Sylvia.... groetjes van je pa !

  • 13 Juni 2006 - 02:10

    Pa:

    ik begrijp werkelijk NIETS van die regelopmaak hier !!!

  • 14 Juni 2006 - 14:36

    Cindy:

    Heey kanjer,
    Wat een loser zeg die Rick!! Hoe durft ie zo met jou om te gaan KLOOTZAK!! Maar ja je ken wel beter krijgen duss..next hihi
    Nou meid het is bijna zover he en dan zijn je ouders bij je :)
    Ik had afgelopen nacht m'n 1e nachtdienst :S das raar joh haha maar wel leuk en lekker rustig.
    Ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen deze keer ...Maar we horen je wel weer

    Dikke kuss en knuf Cindy
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 14 Juni 2006 - 17:27

    Lars:

    Haha ach hebben we ene papa aan't huilen gehad, sjongejonge wat een zielige vader Sylvia, niks tegen jou hor maar die vader van je die is wel klein beetje snel op z'n pikkie getrapt zeg. En je zogenaamde 'sorry' heb ik niet nodig.
    Beetje zielig voor ene volwassen man om zo te reageren je zou toch wel beter moeten weten. En wat betreft die spaans taal van je, zeg 't gewoon in 't nederlands dan weet de rest ook wat zegt.
    Neem mij niet in de maling door te denken dat je weet wat d'r tussen mij en sylvia speelt en bemoei je met je eigen leven zielige meneer.

    Ciao

  • 14 Juni 2006 - 17:28

    Lars:

    En wat betreft die kinderclub, aangezien je reacties zou je best met me mee kennen gaan, goed voorstel?

    Ciao

  • 14 Juni 2006 - 17:30

    Lars:

    En wat betreft die kinderclub, aangezien je reacties zou je best met me mee kennen gaan, goed voorstel?

    Ciao

  • 15 Juni 2006 - 06:17

    Mams:

    Nou Lars nog al grote mond voor je leeftijd he.En zorg jij nou maar dat eerst je Nederlandse taal in orde is voordat je iemand aanspreekt over zijn Spaans.

  • 15 Juni 2006 - 06:22

    Mams:

    En o ja Lars is de stront al van de spijlen van je BOX af gehaald?

  • 15 Juni 2006 - 06:39

    Mams:

    jJe bent zelf een zielig mannetje, want als iemand zijn excuus aanbied omdat dit geen site is om iemand te kakken te zetten,dan doe jij het wel.Nou kom maar op dan zal je de andere kant van Mams leren kennen!!! En ik weet meer over je relatie met Sylvia dan jij denkt!KLEUTER Ga met je pikkie spelen!!!!

  • 15 Juni 2006 - 09:00

    Pa:

    Is het echt zo, dat de zomer van 2006 in de 2e week van juni is/was?
    Nee daar geloof ik niets van. Wij hebben even drie dagen van verkoeling gehad, om te voorkomen dat we oververhit raken. Heus, de zomer komt. Ik heb de Sjamaan van TOGO gemailed voor beter weer. (gezien op TV) Wat een tropische dwaas-hihihi. Togo zou met 2-1 winnen, zo had de Sjamaan voorspeld. ( Het werd 2-1 verliezen! ) Tja....er kan er maar één winnen en in deze partij was dat Korea.
    Maar goed...nu weer waarvoor we hier zijn. Ik heb naar een leuke 2e hands telefoon voor Sylvia gekeken....maar nee. Ik zag wel een mooie splinternieuwe Samsung Z320i. Die heb ik maar (voor mijzelf) gekocht, krijgt Sylvia mijn 'ouwe' Nokia3310 om te gebruiken. Dan kan ze ( met een Spaanse SIMkaart ) weer SMSsen en misschien ook nog een beetje bellen. Is natuurlijk wel makkelijk dat Syl bereikbaar is, ook voor anderen.
    Dus...Sylvia krijgt een ander toestel, en een SIMkaart moeten we nog zien te vinden.
    En nu een oproep aan alle dieven: BLIJF VAN ANDERMANS SPULLETJES AF !
    Zet maar vast de Sangria klaar, of San Miguel. Tengo mucho ganas de beberte esa cerveza.

  • 15 Juni 2006 - 10:50

    Lars:

    Ik heb geen grote mond, ik kom voor mezelf op mag ik als ik door 2 zielige 'volwassenen' wordt uitgemaakt voor van alles en nog wat, en wat betreft die poep aan de spijlen van m'n box, wat leuk dat je dat verzonnen heb zeg, echt creatief, maar kom volgende met iets wat meer in de richting komt want dit slaat echt NERGENS op haha, trieste figuren zeg, dacht toch wel met mensen te maken te hebben die iets meer verstand hebben en iets meer levenservaring dus mensen die misschien ook ets volwassener met iemand om kunnen gaan, maar nee helaas, had het fout, jammer hor.
    En ff even mijn nederlandse taal, mijn nederlandse taal is prima, niks mis mee, alleen jammer dat je het niet kan accepteren als iemand een typfoutje maakt, of 2 of 3, wat maakt het toch uit, is dit een toets ofzo? nee het gaat erom wat er tussen mij en sylvia speelt en dat 2 figuren daar nogal zielig op in gaan.
    Maar ja, dit is inderdaad geen site om iemand af te kraken toch? WAAROM DOE JE HET DAN? sjongejonge, getuigt van een hoop wijsheid hor.

    Syl have fun, sorry dat 't zo moet, wilt 't ook wel anders, zou je toch wel moeten weten. I'm sorry for all of this.

    Ciao

  • 15 Juni 2006 - 11:02

    Mams:

    Ik verlaag mij niet meer tot jou niveau.

  • 15 Juni 2006 - 11:41

    Lars:

    Tot mijn niveau verlagen? Ach wist je niks beter te vertellen? Laat ik ophouden, ik ben dit trieste gedoe ook meer dan zat, als het maar duidelijk is dat je niet zomaar alles over iemand kan zeggen. Je zal een goede reden nodig hebben om iemand zwart te maken! En die heb je tot nu toe zeker nog niet gegeven. Met je trieste verhalen over boxen en hoek van holland. Grow up yourself 'big' mama
    (kinderachtig zeg)

    Groetsels

  • 15 Juni 2006 - 17:59

    Koen:

    En Koen geniet ondertussen van dit alles... hahahaha!!

  • 15 Juni 2006 - 18:05

    Koen:

    Ow en 1 dingetje wil ik er nog even aan toevoegen... Lars, sorry, ik weet t niet heel zeker maar gezien het feit dat Syl al aardig wat jongens daar versleten heeft vraag ik mij inderdaad ook af wat er tussen jou en Syl speelt... Vertel t maar... Ik hoor Syl er eigenlijk nooit over! En jongen, jij spreekt wel heel veel 'wijsheid' uit voor je leeftijd...

    Hoe dan ook, Syl, ik mis je echt heel erg!! Nog 10(!!!) dagen he! En dan gaat het LOS op Mallorca!
    Kanjer, hou je taai daar en kijk echt uit naar de vakantie!!! Ik bel je vandeweek in ieder geval nog ff. Zodra de telefoon het doet. Ben allang blij dat we TV en Internet hebben...
    Syl, Love You en See You Very Very Soon!!

    Dikke kus,
    Koen xxx

  • 15 Juni 2006 - 20:04

    Lars:

    Koen:
    dat syl daar al aardig wat jongens heeft versleten maakt toch niets uit. Ik kom daar niet om sylvia te versieren, ik wilde daar heen gaan omdat ik dat leuk vind en omdat sylvia tegen mij zei dat zij dat ook leuk zou vinden. Om die reden zou ik naar mallorca gaan en geen andere reden.
    Dus ik weet niet wat jij dacht dat je zou horen maar je mag't me best wel vertellen.
    Ik ben trouwens blij dat je ervan geniet (maarnietheus) :s

    Ciao groetjes Syl (K)

  • 15 Juni 2006 - 20:04

    Lars:

    Koen:
    dat syl daar al aardig wat jongens heeft versleten maakt toch niets uit. Ik kom daar niet om sylvia te versieren, ik wilde daar heen gaan omdat ik dat leuk vind en omdat sylvia tegen mij zei dat zij dat ook leuk zou vinden. Om die reden zou ik naar mallorca gaan en geen andere reden.
    Dus ik weet niet wat jij dacht dat je zou horen maar je mag't me best wel vertellen.
    Ik ben trouwens blij dat je ervan geniet (maarnietheus) :s

    Ciao groetjes Syl (K)

  • 16 Juni 2006 - 12:06

    Wim:

    Hoi Sylvia,

    Hier is tie dan weer, je leukste collega uit de keuken.
    Erg veel is hier niet gebeurd maar een klein berichtje kan ook erg leuk zijn.

    Nog een paar weekjes werken en dan komt er een nieuwe collega in de keuken.
    Dick heeft het strijdtoneel verlaten en is ergens anders zijn geluk aan het zoeken, niet dat we het erg vonden in de keuken.

    Nog een paar daagjes en het is zover, dan kan je pa en ma heerlijk knuffelen en tegen je borst aandrukken.
    Dit weekend mag ik met je moeder werken, ik zal ze flink laten zweten!!!

    Heel veel plezier, werk ze, we missen je, heel veel kusjes XXXX en doe vooral voorzichtig met die enge jongens.

  • 16 Juni 2006 - 19:26

    Koen:

    Ik moet je eerlijk zeggen, t valt me mee dat je daar niet heen gaat om r te versieren... Was je, toen Syl nog in NL was, ook zo goed in! En vervolgens liet je niks meer van je horen of je ging gewoon je gang met een ander... Als Syl t zo gezellig vindt dat je komt, prima, maar ik uit MIJN mening en dat is dat ik t een erg zielige actie vond van je!
    Enne, ja, op deze site geniet ik wel vanaf de zijlijn hoor!! Vind de opmerkingen heen en weer errug origineel dus ik weet niet waar de opmerking 'maarnietheus' op gebaseerd is, maar niet op mij!

    Syl, Sorry, ik zal me er niet meer mee bemoeien maar ik MOEST t even kwijt!!
    Hoop dat alles nog goed gaat met je! Kheb net de Tickets opgehaald dus nog een weekje en dan gaat t helemaal LOS!!!
    Ciao kanjer!
    Dikke kus x

  • 16 Juni 2006 - 20:37

    Mams:

    He Koen,ken jij nog een pot pindakaas kwijt in je koffer? Ik heb 2 potten gekocht. Mike neemt er ook 1 mee. Wil je die pot dan een keertje ophalen? Hij staat er klaar voor. Wij nemen ook mee dus dan kan ze even vooruit. B.v.b. namens Syl hartelijk dank.( stroopwafels vindt ze geloof ik ook wel lekker)

  • 16 Juni 2006 - 20:39

    Vivianne:

    Oke, genoeg nu allemaal. Hou het gezellig, oke? Jong EN oud.. (sorry, rob en anneke, jullie zijn helemaal niet oud hoor ;) hihi)

    Wij zijn net terug uit Dublin, was erg mooi daar! Heel anders dan wat we gewend zijn, zon-zee-strand, vind je daar niet, maar het waren mooie dagen!. Hoop dat jij net zo geniet van jouw stekkie daar. Tis bijna zover, dan zie je je familie en vriendjes weer!!

    groetjes vanuit Limburg (inderdaad, met een wel-leuke-limburgse-kerel erbij... hihi)

  • 16 Juni 2006 - 22:38

    Pa:

    NEE Viev..... ik ben niet OUD !
    Ik ben 31, met 20 jaar ervaring :)
    Leuk geweest in Dublin, las ik.. Probeer eens een weekendje Palma de Mallorca :)
    en aan Syl:
    de zenuwen beginnen nu wel een beetje te reageren. Nog maar een paar nachtjes slapen....
    maareh....we willen woensdag absoluut Nederland - Argentinië zien. Kun jij dat ff regelen? Met een lekker biertjuh dr bij? Morgen ( straks ) de laatste boodschappen halen voor de vakantie. Fijn weekend en groetjes aan je collega's en aan Jos en Anna! Je pa !

  • 17 Juni 2006 - 13:02

    Koen:

    Tuurlijk kan ik nog wel een pot pindakaas kwijt! Kom m morgen effe ophalen ok?

  • 24 Juni 2006 - 12:42

    Marlous:

    Zo zit hier ff te lezen hoe twee niet volwassen mensen Lars aanvallen op wat voor mij gewoon overkwam als een normaal bericht.Zit moeder in de overgang en vader in een midlife crisis ofzo dat jullie je gedragen als kleine kinderen hier?Misschien moeten jullie je eens inschrijven bij een praatgroep want dit is gewoon TE TRIEST voor woorden dat jullie je zelf frustratie afreageren op Lars!!!succes met jullie additute, ik zou me kapot schamen als jullie mijn ouders waren!

  • 24 Juni 2006 - 15:04

    Aan MArlous:

    ach, lik toch me bolle reet...
    Wij zijn er hier allang weer overheen heurrr....


    next subject...

    Syl

  • 24 Juni 2006 - 17:19

    Marlous:

    Zo zit hier ff te lezen hoe twee niet volwassen mensen Lars aanvallen op wat voor mij gewoon overkwam als een normaal bericht.Zit moeder in de overgang en vader in een midlife crisis ofzo dat jullie je gedragen als kleine kinderen hier?Misschien moeten jullie je eens inschrijven bij een praatgroep want dit is gewoon TE TRIEST voor woorden dat jullie je zelf frustratie afreageren op Lars!!!succes met jullie additute, ik zou me kapot schamen als jullie mijn ouders waren!

  • 24 Juni 2006 - 17:21

    Marlous:

    Schelden is makkelijk he komt een dag dat je het gewoon normaal kan verwoorden kind!

  • 24 Juni 2006 - 18:53

    Marlous:

    Schelden is makkelijk he komt een dag dat je het gewoon normaal kan verwoorden kind!

  • 24 Juni 2006 - 21:24

    Marlous:

    Schelden is makkelijk he komt een dag dat je het gewoon normaal kan verwoorden kind!

  • 30 Juni 2006 - 15:10

    Nogmaals Aan Marlous...:

    begin niet tegen mij te zeuren hoor, ik kan er niets aan doen dat mijn ouders en Lars een probleem met elkaar hebben... En je hoeft me al helemaal geen kind te noemen, want je kent me niet eens...

    Zeg gewoon wie je bent, en vergeet deze situatie gewoon man...

    Zoals ik al zei: wij zijn het hier allang weer vergeten heeeuuuurrrr....

    Alles wat ik doe is toch wel leuk....

    En leer eens dat één keer op ´plaats reactie´ klikken genoeg is;)

  • 30 Juni 2006 - 18:37

    Fred:

    Hahahahahahahahahaha, kijk hoe ouders van ik schat 40 jaar het goede voorbeeld geven _0_ hahahahahhahahahahahaha als mijn ouders zo zouden reageren zaten ze nu bij een kinderpsycholoog _0- nee echt een goed voorbeeld dit van volwassenheid onder de volwassenen valt me het nog mee dat de ruzie niet over speelgoed gaat :) lang leven de grote kinderen....

  • 04 Juli 2006 - 16:26

    Het Stinkt Hier....:

    Mensen mensen mensen waar GAAAAT dit over....????

    je kan wel blijven doorgaan over mijn ouders, maar hoe zielig ben je als je mensen veroordeelt die je niet eens kent.....
    je weet niet eens wat er is gebeurd, en wat er vooraf is gegaan aan de eerste reactie van mijn vader....hij heeft namelijk alle recht om Lars niet te mogen, maar daar heb jij verder niets mee te maken meneertje Fred...

    ciaoooooo
    En Lars....je weet dat je een kanjer bent, laat deze mensen maar lekker lullen, wij zijn er al overheen nogmaals....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 21951

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: