Holland......?! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu Holland......?! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

Holland......?!

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

28 Augustus 2006 | Spanje, Madrid

Hey mensen...

Het is voorbij, ik ben weer thuis...
Ik vond het geweldig om te zien hoe al mijn vrienden daar op Schiphol stonden te springen met een spandoek "Welkom Thuis Bananenvla", en allemaal t-shirtjes aan met "welkom thuis kanjer"!

Helemaal geweldig was dat! En zelfs mijn grote kanjer Jos was er! Jos ik mis je zo, ik wil gewoon heel de tijd bij jou zijn :(

Anyway: het is heel vreemd om weer thuis te zijn, en ik ben heel verdrietig nu....
Heb gisterenavond thuis veel zitten huilen, en ik had al snel een smsje van Laura gehad met de tekst: i miss you so much already...

Ik ben heel blij om iedereen weer te zien, maar diep in mijn hart wil ik hier gewoon niet zijn, en dat is echt een rot gevoel...
Ik denk dat ik gewoon weer moet wennen, dat gaat vanzelf wel goedkomen denk ik...

Ik wil iedereen bedanken voor de berichten die jullie hier al die maanden voor mij hebben geplaatst, het deed me altijd zo goed om ze te lezen!!!

En nu ik weer thuisben is het tijd om te gaan waarmaken wat jullie altijd al zeiden: dat jullie blij zijn als ik weer thuis was! Nou dat ben ik nu, dus kom maar op met dat verwennen!!

dikke kxs van Syl uit het koude regenachtige Holland...

  • 28 Augustus 2006 - 17:23

    Yoni:

    syl t went wel weer...
    je moet maar denken,aan alle dingen komt een eind,hoe leuk t ook is...

  • 28 Augustus 2006 - 20:05

    Eric:

    Hoi lievelings nicht van me,
    ik begrijp wel een beetje hoe jij je voelt. maar wanneer je eenmaal weer een beetje gewent bent volgt er weer een nieuwe uitdaging. Het laatste lootje van je opleiding en daarna WERKEN. Niet dat je daar in Palma niet hebt gewerkt, maar dit zal anders zijn.
    als je je verveelt, (en ook wanneer je je niet verveelt) ben je altijd in Krimpen welkom voor zomaar een praatje en een bakie, of een goed gesprek.

    Dikke knuffel.

  • 28 Augustus 2006 - 21:05

    Mams:

    Ja meis....je 1e avond thuis was heel moeilijk voor je, je hebt heel wat traantjes laten lopen,en lopen morren van wat doe ik hier,ik wil daar zijn.Natuurlijk wisten wij dat je het moeilijk zou krijgen. Maar wij hopen ook dat het elke dag een beetje beter zal gaan. Nou meis hou je taai en je komt er wel...is het niet hier...dan is het wel daar. dikke kus

  • 29 Augustus 2006 - 11:17

    Bianca:

    heey meid
    nou ik snap je gevoel echt w3el hoor meid maar we zijn inderdaad echt wel weer blij dat je weer terug ben en we slepen je er wel door heen hoor meid nou xxx spreek je snel we belluh xxxx bianca

  • 29 Augustus 2006 - 11:44

    Jos:

    Lieve lieve Syl. Toen ik zondagmiddag thuis kwam van schiphol had ik echt een kut gevoel. Nu begint pas het gemis te komen. Ik weet niet wat het is maar nu krijg ik ook echt verlang naar je... Ik denk nu nog meer aan je, echt heel apart. Ik hoop je echt heel snel weer te zien topper. Daar ben ik echt aan toe. Ik hou van je. Dikke kus van Jos

  • 29 Augustus 2006 - 21:30

    Syl:

    Jos ik vind je zo'n kanjer!
    jij bent en blijft voor altijd mijn beste maatje, ik hou onwijjjjs van jou, en ik wil ook het liefst 24/7 bij je zijn!!!

    Gelukkig zie ik je zaterdag!!
    Love you so much dikke knuffel van Syl

  • 29 Augustus 2006 - 22:51

    Koen:

    Syl, kweet niet wat ik nog kan toevoegen... Heb je gemist, ben blij dat je trug bent maar snap jouw gevoel helemaal!! Zal meer dan mn best doen om samen met al die anderen je te helpen waar ik kan om je uit die 1e en moeilijkste periode heen te helpen! Spreek je morgen Syl! Bender blij om om dat te kunnen zeggen ;)
    Ow ja, voor k t vergeet, Jos, bedankt voor het zorgen voor Syl de afgelopen 5 maanden! Denk dat ze zonder jouw aanwezigheid lang niet zo'n leuke, gezellige en mooie tijd zou hebben gehad! Xie je zaterdag jonguh!
    Ciao mensen en dikke kus voor Syl!!

  • 30 Augustus 2006 - 09:59

    AnGeLa:

    Wijffiie,
    Ik weet dat het heel moeilijk is om weer terug in Nederland te zijn. Je wilt niets liever dan terug naar het zonnige maLLorCa, naar het leven daar. Het is allemaal zo anders hier.
    als je erover wilt praten, je weet me te vinden heh ;) ik weet hoe je je voelt!
    dikke kus Angela

  • 30 Augustus 2006 - 11:38

    Jamie-lee:

    ey meis!
    wat is het vreemd he om weer thuis te zijn...
    ik mis mallorca ook heel erg.
    ik heb zo gejankt toen ik lande in amsterdam.. heel vreemd.
    ik mis de mensen daar nu al! me grote broer, erica, laura en jullie! we hebben echt een toptijd gehad!!!
    zie jullie hopelijk snel
    kusjes!

  • 30 Augustus 2006 - 12:48

    Syl:

    Jaaa he James, ik moet zo erg wennen...ik ben al bezig met een ticket om in oktober nog een weekje terug te gaan, lijkt me echt top! we hebben het zo geweldig daar gehad, en ik moet die mensen gewoon weer zien!!
    dikke kxs

  • 31 Augustus 2006 - 12:25

    Laura:

    Syyyylll!!!
    porca puttana....you have to translate everything for me....you know that y only can say pindekaas y kaasouflé in dutch..
    Que tal?? todo bien?? me not...because I miss youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! a loottt!!
    here it's not funny anymore without you!!
    write me soon!!besosssss

  • 07 September 2006 - 19:59

    José:

    haay syllie..
    alles goed met jou?k zit nu bij min oom&tante in middelharnis omdat het ni zo goed met mij gaat en k krijg nog 1 kans om geholpen te worden door familie die graag nog naar mij willen luisteren,,
    als k beter ben kom k jou snel opzoeken tot gauw,,gr aan mamsie&papsie

    kisses;)

  • 13 September 2006 - 18:26

    Mams:

    Nou mensen... met een tussentijd van 1 uur van boeken en vertrekken is Sylvia om 20.41 uur naar Mallorca vertrokken. Het ging allemaal heel snel. Om 15.45 uur geboekt en om 16.30 uur naar Rotterdam Airport vertrokken.Ze zou om 18.50 vliegen maar ze vliegt met transvertragingja(zo noemt Syl Transavia}dus het werd 20.41 uur.Ze is nu maar voor 12 maanden weg....O nee 12 dagen :}Dus als jullie willen bellen of smsen moet dat weer op haar spaanse nummer. Hasta la pasta weer allemaal en de groeten van Sylvia

  • 13 September 2006 - 18:32

    Mams:

    sorry, ze is om 19.41 uur vertrokken

  • 13 September 2006 - 20:04

    Pa:

    21.47 uur
    Sylvia is weer veilig geland op Palma de Mallorca.
    Door de telefoon zei ze net: "Ik ben weer thuis" !
    Ze gaat nog even Spaanse lucht opsnuiven.....
    Véééél plezier Syllie !
    Go and get it.....and get it right !
    Saludas a todos.

  • 14 September 2006 - 08:17

    AnGeLa:

    Sylll, je bent echt knettergek weeet je dat !! :D haha .. HEEEEL VEEEEL PLEZIIIER!
    kuSj anGeLa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 21966

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: