Impuls....?? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu Impuls....?? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

Impuls....??

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

14 September 2006 | Spanje, Madrid

kanjers....

ik ging gisteren naar het reisbureau om een tripje naar Mallorca te boeken, en wat bleek??
Ik kon meteen weg, als ik me zou haasten...
Ik heb om kwart voor 4 geboekt, ben naar huis geracet, heb mn koffer gepakt, snel naar het vliegveld in Rotterdam waar ik om 5 uur moest zijn, en om 19.30 de lucht in gegaan...

Nu zit ik dus weer ff op mijn eilandje hiero....ff chillen met mijn collega´s..

Heel vreemd om nu als GAST alle activiteiten mee te doen...
Ik heb vanmorgen de 5e plaats behaald bij shooting, en vanmiddag een GOUDEN medaille gehaald bij jeu de boules....ik was samen met Chris een team, maar hij kreeg natuurlijk geen medaille, want hij is van het animatieteam:P

Ik mag gelukkig van Chris alle shows meedoen....Morgen al meteen That´s Dancing, en het voelt echt alsof ik weer in april zit, en mn eerste show ga doen whahaha....

Ik ben heel blij om weer hier te zijn, ik voel me geweldig...

Het heeft heel de dag geregend, maar nu komt de zon net weer een beetje door....Het is maar 22 graden ofzo, dus voor de verandering mogen jullie BOFFEN!!! mazzelkonten daar in Holland met het weer....

ik spreek jullie wel weerrrr.....
ik kom de 24e thuis....
(welkomst-comité is niet gewenst deze keer:P)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 14 September 2006 - 16:48

    Mark:

    Niet gewenst....? Ik ook niet haha.... Veel plezier kanjer... Kus

  • 14 September 2006 - 17:21

    Mams:

    Nou meis, heel fijn om te horen dat je alle shows mee mag doen.Zelfs al GOUD gewonnen.Zie je wel dat jij en Chris een super team zijn...:) Geniet er verder van en heel veel plezier met je team!!!!Enne ....dat welkomst commite kan je op zondag morgen zeker wel vergeten..slaapt iedereen nog en ik ben werken, dus als iemand nog t shirts wil lenen ik heb er nog een paar liggen en het spandoek heb ik ook nog.....:)Hasta la pasta weer

  • 14 September 2006 - 19:02

    Gekke Geriit ..!!!:

    Yoo Dan zien we je de 24ste wel weer he, Maar dan moet je wel hier blijven een tijdjuh :D:D:D
    Of Was Je Alleen FFies Naar Huis Gekomen Voor Nightmare :P

    Te Lozz, Zit Nu HardCore Yearmix Te Kijken Op DVD Te Lozz, Ophidian @ Project Hardcore.NL 4 nov, Van De Party ..!!

  • 15 September 2006 - 11:27

    Eric:

    Hoi Syl,

    lever je gelijk de sleutel in die je achterover had gedrukt? ;-))

    Veel plezier daar en tot ziens
    Eric

  • 16 September 2006 - 17:43

    Jos:

    Syl was ik maar bij je! Ik mis je zo erg, en helemaal nu ja daar ZONDER mij zit. Nou ja heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeel plezier. Ik denk aan je, elke dag...

    Ik hou van je!
    Hele dikke kus
    van Jos

  • 16 September 2006 - 17:44

    Jos:

    ik ga vanavond btw naar de Hemkade, Beter kom je niet... flex he???

  • 17 September 2006 - 08:56

    Pa:

    Als ik zo eens door alle reaktie's snuffel, krijg ik toch een beetje de indruk dat sommige mensen héél erg jaloers zijn.
    Vooral JOS zou graag nog 6 weken terug gaan om daar zijn kunsten weer te vertonen als o.a kunstschilder :)
    Ik zie dat het weer voor komenden dagen aanzienlijk verbetert ( op Mallorca ) dus kun je er nog een weekje van genieten.
    ¡ Saludas a todos y ten cuidado con alcol ! :) :)

  • 17 September 2006 - 08:59

    Pa:

    Hemkade ? HEMKADE ?
    Is dat niet in die stad die met "A" begint ?
    Daar mág Sylvia helemaal niet komen ! :) :)
    Leuk gehad, Jos ? Bel eens, als je wil !
    Wij vonden het jammer dat wij je nauwelijks hebben gezien, omdat wij naar die trouwerij moesten.

  • 19 September 2006 - 11:44

    Syl:

    PAP! de hemkade is niet in amsterdam maar in ZAANDAM.....NERD;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 21943

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: