IK KOM NAAR HUISSSSSS.....!!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu IK KOM NAAR HUISSSSSS.....!!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

IK KOM NAAR HUISSSSSS.....!!!!!

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

29 Juli 2006 | Spanje, Madrid

okee kanjers, om maar meteen met de deur in huis te vallen:

IK HEB MIJN RETOURTICKET GEBOEKT!!!

ik kom naar huis mensen, ik sta te springen hier, heb je wel eens iemand springend zien typen....???

hier komen de belangrijkste gegevens van 2006:

Vluchtnummer: MP0346
Datum: 27 AUGUSTUS 2006
Traject: Palma de Mallorca 15:10 uur (vertrek)
Amsterdam 17:35 uur (aankomst)

Onthoud deze gegevens alsof je leven er vanaf hangt!

en uiteraard vergeef ik het je nooit als je die dag niet op Schiphol staat!!!

Gwennie en Romy, all I can think about is you!!!!! eindelijk kan ik jullie weer vasthouden!!! ik heb jullie echt zo gemist!!!

kanjers ik probeer zo snel mogelijk weer foto´s erop te zetten, vandaag was mijn batterij weer eens leeg....

tot snel amigo´s

dikke zoen van Syl

  • 29 Juli 2006 - 16:36

    Mek:

    hey,sil hoe ist k ga ook naar huis 27ste. leuk. kan niet wachten. maar k ben lekker ierder thuis!! k vertrek om 8.00 uur en k ben daar 10.25. any way see ya groetjes mek

  • 29 Juli 2006 - 16:56

    AnGeLaa:

    Hooi wijffiiee!
    27 aug word gelijk in de agenda gezet! :D
    Syl, ik heb echt een supersupersupertijd gehad op mallorCa .. zal het niet snel vergeten! zeker niet je 21ste verjaardag! ;) haha
    Alles was gewoon helemaaal TOP! Dikke kus aan iedereen daar en tot de 27ste dan maar heh! ;)
    kuSj anGeLaa

  • 29 Juli 2006 - 16:58

    Pa:

    kut kut kut - hoor....

    nu moeten die 7 illegale Poolse meiden weer van je kamer af :)

  • 29 Juli 2006 - 19:57

    Vivianne:

    en ineens besef je dan dat de tijd weer gevlogen is. Gelukkig heb je daar een mega tijd gehad en ben je tegelijk ook blij om naar huis te gaan. Kan toch niet beter? Kweet zeker dat Gwen net zo blij is dat je er weer bent en je kan knuffelen! (net als de rest haha). Wij vertrekken vannacht met het vliegtuig naar Bulgarije, zonnestrand, en gaan er ook even twee weken van zon, zee, strand, zuipen en stappen van maken. En een beeeetje cultuur, als dat er is, want daar heb ik eigenlijk geen idee van. vast wel leuke stadjes in de buurt om te struinen!
    Geniet er nog van, meiske!
    KUSSIE!

  • 29 Juli 2006 - 20:26

    Gwennie:

    heeeeeeeeeyyy syl superkanjer!!! ik ben zo blij dat je terugkomt!! ik sta er zeker op schiphol hoor! whooeeeeehoeee!!
    hey en omdat je nu de 27e terugkomt, kan ik de 26e nog naar mystery land, yeeeeh thanx wijffie!! geniet van je laatste weekies, we denken aan je!
    dikke knuffel en xxxx gwennie

  • 31 Juli 2006 - 06:16

    Mams:

    We schreeuwen het bijna van de daken!!!! nou meis het is zo ver.. je komt naar huis.Nog een paar weekjes zwoegen.. maar met zulke collega s zal dat wel lukken.We keken eerst naar onze vakantie uit, en nu naar je thuis komst!We zullen er een feest van maken hoor!( Met space chocomelk?:) )Hasta la pasta weer en een knuf voor Jos.

  • 01 Augustus 2006 - 21:12

    LEMS:

    Hoi Syl,

    vandaag waren je ouders bij ons voor Stephan zijn verjaardag, en hebben je webadres verraden ;-))dus zullen we je af en toe met berichtjes bestoken.

    Groetjes LEMS

  • 01 Augustus 2006 - 21:13

    LEMS:

    Hoi Syl,

    vandaag waren je ouders bij ons voor Stephan zijn verjaardag, en hebben je webadres verraden ;-))dus zullen we je af en toe met berichtjes bestoken.

    Groetjes LEMS

  • 01 Augustus 2006 - 22:00

    Bianca:

    heey kanjer ben blij dat je weer naar huis komt want ik heb je echt gemist en als het kan met vervoer enzo kom ik ook mee naar schiphol je ophalen
    nou meissie tot snel en nog veel plezier daar, geniet er nog ff van xxxxxx bianca

  • 03 Augustus 2006 - 07:43

    Koen:

    Sgat, ik heb vanaf vrijdag vrij genomen tot maandag om lekker te kunnen feesten dat weekend!!! Tot snel kanjer!
    Love You en groetjes aan iedereen die mij kent!

    dikke kus,

    Koen
    ps. Midden-in-de-nachtRick is helaas verleden tijd... Geen Henk en geen toetertijd meer voor ons! :(

  • 05 Augustus 2006 - 11:57

    Vivianne:

    De Groetjes vanuit een heerlijk zonnig en levendig Zonnestrand. Als je nog een keer besluit om in het buitenland te gaan wonen voor een paar maanden, hou dit dan als bestemming in gedachten!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 21968

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: