Laaaaaaatste berichie - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu Laaaaaaatste berichie - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

Laaaaaaatste berichie

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

24 Augustus 2006 | Spanje, Madrid

hey kanjerS!

Dit is het dan, mijn aller laatste bericht op deze site vanaf Mallorca.....

FF serieus: is het zo snel gegaan ofnie?!

ik herinner me nog als de dag van gisteren dat ik wegging om op dit eilad te gaan werken...En tegen al mn vrienden zei ik: voor je het weet ben ik weer terug...

Nou, inderdaad voor ik het weet....het is nu al zover!

Ik heb net even een wit T-shirt afgeleverd in de Camarino bij mijn teamleden, zodat ze er ff op moeten schrijven...Ik ben vandaag lekker vrij en hoef alleen morgen nog te werken...Voor de ALLERlaatste keer.....:(

Afgelopen dinsdag had ik mijn laatste Grease, en dat was heel moeilijk....toen ik op het podium ´Hopelessly devoted to you´ stond te doen barstte ik in tranen uit...
Na de show zei een gast tegen me dat ze vond dat ik het met zoveel gevoel deed...haha, ja dat was wel zo ja...
Na de show moest ik ook wel huilen, want tijdens de presentatie zette Chino ineens een heel zielig liedje aan, en toen had ik het niet meer...

Toen ik net eventjes bij mn collega´s was om het T-shirt af te leveren begon Laura ineens te huilen...en toen moest ik natuurlijk ook weer een beetje...deze week is het eigenlijk alleen maar zo hahaha...

Ik zie erg op tegen morgen...morgen...my god...morgen gaat het vreselijk worden...Ik moet afscheid nemen van Chris, en na de show van morgen zal ik nooit meer op de buhne staan...nooit meer een show opvoeren, nooit meer lolly pop, nooit meer miniclub, nooit meer gezellig met zn allen eten ´s avonds....nooit meer roken in de Comedor....nooit meer animatie....WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vreselijk...

Hier stop ik, ik zit hier achter de comp nou ook alweer bijna te huilen...

Kanjers, tot zondag....!!!
hele dikke kus van syl

  • 24 Augustus 2006 - 14:54

    Pa:

    Het was G-E-W-E-L-D-I-G Syl, maar er is een tijd van komen, en er is een tijd van gaan.
    En voor jou is nu de tijd van (terug)gaan gekomen.
    Je familie, vrienden en bekenden hebben soms maanden zonder je moeten doen... Tijd om ONS weer te gaan animeren. En dan is er natuuurlijk nog zoiets als school.
    Daar wacht je nog twee taken: je stage-verslag schrijven én inleveren, en natuurlijk de diploma-uitreiking. Dan kun je nog ja BAM overdoen....en is het helemaal klaar op school.
    Ik zou maar vast inschrijven voor een animatie-team op Mallorca in 2007....
    Want wij denken dat DIT jou ding is !
    Je hebt ons allemaal versteld doen staan met je enorme inzet !
    Ons petje af....
    En pas als jij thuis bent, zullen we je vrienden de video laten zien... Nu kennen enkelen slechts kleine stukjes.
    Een dikke kusssss uit waardering en respekt van ons aan jou !

    en voor España: Dar me vuelta mi higa (geef mn dochter terug)

    Saludas y buen viaje
    (groeten en goede reis)

    je ape-trotse vader !

  • 24 Augustus 2006 - 16:13

    Koen:

    Kanjer, hier nog iemand die trots op je is! Ook ik heb je van dichtbij mee mogen maken en ik sluit me volledig bij je vader aan: DIT IS ECHT JOUW DING!!
    We zullen er zijn met zn allen hoor! En we slepen je echt wel door die moeilijke momenten heen!
    Syl, het allerbeste, sterkte met afscheid nemen, goede reis en tot zondag!!! Ow ja, en ja, tis (gelukkig voor de 8erblijvers) inderdaad erg hard gegaan!
    Love you! Dikke kus,

    Koen XXX

  • 24 Augustus 2006 - 17:06

    Mams:

    Nou.... wat kan ik hier nog aan toevoegen??? Niets want de vorige 2 schrijvers hebben alles al geschreven en ik voeg er alleen maar aan toe dat ik je sterkte wens morgen en er is altijd een weg om iemand op te zoeken. Dus ook je teamleden!!!Zoals je wijze ouwe moeder zou zeggen:Waar een wil is is een weg! :)Tot morgen aan de foon dikke kus van een nog trotsere moeder

  • 24 Augustus 2006 - 20:34

    Gwennie:

    hey syllie, ja meis ik snap dat je het best moeilijk vind om daar weg te gaan. maar ze zeggen altijd dat je weg moet gaan als je het nog erg naar je zin hebt en dat is nu zeker waar ! wij hier in nederland (waar het echt kloteweer is...) zijn erg bij dat je zondag weer thuis bent! we willen allemaal zo graag met je knuffelen en kletsen en vooral altijd lachen natuurlijk ! we kunnen niet wachten op alle mallorca-verhalen hahaha! ik ga zaterdag eerst los op mystery land met cleo en dan zien we jou zondag weer !! tot dan kanjer xxxxxx gwennie

  • 24 Augustus 2006 - 20:41

    Vievke:

    Heel herkenbaar en kippenvel om dit laatste stukje vanuit Mallorca van je te lezen. Ik weet in elk geval dat er heleboe mensen zijn die met buikpijn de dagen aftellen tot zondag. Voor jou zal het wel een heel dubbel gevoel zijn. laat het maar gewoon over je heen komen. Zoek lekker op je gemak uit wat je er daarna mee wilt, in Nederland, maar wees nu maar vast trots op jezelf dat je dit ondernomen hebt!!
    Schrijf je ook een stukje als je weer thuis bent?

    groetjes Vivianne en Rob

  • 24 Augustus 2006 - 22:18

    Pa:

    nog twee / dos

    Je hebt je laatste 'act' intussen achter je gelaten.
    Jammer voor de gasten van het hotel, fijn voor de familie en vrienden die hier op je wachten!

  • 24 Augustus 2006 - 22:48

    Koen:

    Overmorgen... Hoop voor je dat geniet van je laatste 2 dagen... Dikke kus

  • 25 Augustus 2006 - 06:19

    Mams:

    Nou pa... volgens mij moet ze vanavond haar "haar laatste act" opvoeren.En Koen.. zitten jij en Pa te wachten tot het 24.00 uur is om als 1e het aftel nummer op te schrijven:)Nou ik schrijf het gewoon smorgens nog een keer... NOG 2

  • 25 Augustus 2006 - 09:20

    Pa:

    tjeeetje....
    Ik wordt al een beetje seniel, door al dat gedoe.
    Dit is al de 50e keer dat ik me vergis in datum of tijd.
    Vandaag is Sylvia's allerlaatste werkdag in Playa de Palma. Morgen heeft Sylvia vrij en Zondag zal ze Mallorca verlaten, en haar team vaarwel zeggen.
    Daar hebben wij allemaal vijf lange maanden op gewacht.
    Terwijl Sylvia nog even geniet van het zonnige Mallorca komt het hier weer met bakken tegelijk uit de hemel vallen: regen, regen en nog meer regen.
    De afvoer van onze keuken laat duidelijk horen, dat de riolering het er moeilijk mee heeft.
    Tja - Syl.....ook jij zal weer aan het Hollandse klimaat moeten wennen.
    We zullen een dikke trui meebrengen naar Schiphol.

    Heeeeeerlijk, dat Holland :(

  • 25 Augustus 2006 - 18:20

    Romy:

    He kanjer ik ben echt onwijs trots op je! Vanavond de laatste show wat erg!! En morgen je laatste dag en dan moet je weer terug.. Het zal heel moeilijk worden om afscheid te nemen. Jullie hebben een hele hechte band met elkaar gekregen. Ik zal aan je denken. Je hebt zoveel leuke dingen meegemaakt in die maanden. Echt om nooit te vergeten..Maar ik ben zo blij dat ik je zondag weer zie. Kan niet wachten. Tot ik je koppie door de deuren zie verschijnen ;-) Zal wel weer ff wennen worden voor je om weer terug te zijn. Maar we hebben je echt verschrikkelijk gemist. Dat wordt flink janken bij de arrivals!! Ik zie zondag wijffie dikke kus ro X X X

  • 25 Augustus 2006 - 22:13

    Mams:

    Zo meis..... het zit erop voor je. Je laatste show gehad...afscheid moeten nemen van Chris, Chino,Dani, Erika en Laura het zal wel heeeeeeel erg moeilijk geweest zijn, niet alleen voor jou maar ook voor hun.Nu nog 1 dag vrij...en dan staan wij jou op te wachten met open armen. Ik hoop dat je nog een beetje kan slapen van8 en morgen.Maar iedereen hier kan niet wachten tot jullie het vliegtuig uitstappen en door de gate naar buiten komen.Misschien spreken we elkaar morgen nog op msn,en zo niet...wij wensen jullie een hele goede vlucht en we zien elkaar op Schiphol.Hele dikke kus.

  • 26 Augustus 2006 - 00:52

    Koen:

    Syl, nog een dagje... NOG 1(!!) DAG!! Truste kanjer...

  • 26 Augustus 2006 - 06:21

    Mams:

    LIEVE MENSEN....dit was waarschijnlijk NIET haar laatste bericht. Sylvia zou kijken of ze vandaag(zaterdag) nog een verhaaltje zou schrijven.Dus blijf hier op deze site kijken!!!!

  • 26 Augustus 2006 - 09:22

    Pa:

    nog slechts 30 uur en 20 minuten, als Martinair op tijd vliegt :)
    Ik ga weer gauw verder met slingers bakken, en gebak ophangen..... :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 21939

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: