Tot morgen.... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu Tot morgen.... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

Tot morgen....

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

26 Augustus 2006 | Spanje, Madrid

kanjers ik heb zo´n leuk idee bedacht en ik hoop echt dat jullie eraan willen meewerken...

ik wil morgen als ik aankom op Hollandsche bodem graag met jullie ALLEMAAL eten in de Burger King op Schiphol, dat je het ff weet, wie niet meegaat fuck you....:P:P

en dan nog ff dit:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

tot morgen KANJERS
Hasta mañana!!!!

beso Syl

  • 26 Augustus 2006 - 14:02

    Mams:

    Wat jammer dat we je gemist hebben. We hadden graag gehoord hoe het met de laatste show is gegaan, Maar ik zal mijn nieuwsgierigheid bedwingen en we horen het morgen wel.En om op je verzoek in te gaan:voor jou ga ik naar Burger King ook al weet je dat ik het niet lekker vind. En betaal jij?:) :)

  • 26 Augustus 2006 - 14:38

    Sabine:

    Hey girlie burger king i'll see you there

    luv ya

  • 26 Augustus 2006 - 14:48

    Pa:

    ik wist niet dat jij nog ZOOOOO rijk was :) :)

  • 26 Augustus 2006 - 15:19

    Koen:

    Ik zalder zeker zijn! Tot morgen mensen! Ciao Syl...
    Dikke kus! X

  • 26 Augustus 2006 - 22:00

    Pa:

    Jouw laatste dag op Mallorca is aangebroken.
    Hier thuis wachten familie vrienden en bekenden op je terugkeer op Nederlandse bodem.
    Nog slechts 17uur en 35 minuten, als Martinair land op Schiphol.
    tot straks !

  • 27 Augustus 2006 - 08:25

    Pa:

    Nog 'slechts' 7 uur en 10 minuten. Dan sta je weer hier.
    Over 5 uur ben je op Mallorca vertrokken.
    Over uiterlijk 3 uur zul je Playa de Palma verlaten.
    -Het is gedaan- zeggen de Belgen !
    Wij vinden het alleen maar leuk dat je weer thuis komt !
    Tot straks !

  • 27 Augustus 2006 - 10:52

    Kanjer :D:

    Tot Vanmiddag Kanjer

  • 27 Augustus 2006 - 11:47

    Koen:

    Sgat, kheb je gemist!! Tot straks... Dikke kus!

  • 27 Augustus 2006 - 14:00

    Jos:

    TOT ZO SCHAT!! Ik ben gewoon helemaal zenuwachtig aan het worden...

  • 27 Augustus 2006 - 17:46

    Vivianne:

    Als het goed is ben je nu al onderweg naar je huisje of ben je misschien zelfs alweer thuis. kzal straks gwen eens bellen om mij te laten updaten! ben benieuwd hoe het moment was dat je door de deuren kwam, en dan al die mensen ziet staan die daar speciaal voor JOU allemaal zijn. Voor niemand anders dan JOU omdat ze je gemist hebben en van je houden.. Moet toch wel erg hartverwarmend en kippenvelmoment zijn geweest.

    Wiens verhalen moet ik nu toch gaan volgen??? ;)

    Succes met het weer wennen aan je eigen plekje en andere dagindeling.

    Liefs, Vivianne en Rob
    Weert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 21958

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: