Nog maar een paar maandjes... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu Nog maar een paar maandjes... - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar maandjes...

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

30 November 2005 | Nederland, Rotterdam

Nou zeg...Nu is het definitief...Ik ga op stage bij Iberostar op Mallorca, bijna 6 maanden...

bijna 6 maanden lang ben ik overdag bezig met de miniclub, dat wil zeggen kleine kinderen van 4 t/m 11...Spelletjes doen, liedjes zingen, knippen, plakken weet ik het allemaal...Gewoon lachen en gek doen...

En 's avonds is het tijd voor showbizz...:P dan voeren we shows op enzo...echt leuk hoor! ik kan niet wachten...

Ik werk 6 dagen per week, van 10 uur 's morgens tot een uur of 12 's avonds, en dat zal best wel eens uitlopen...
Op zaterdag ben ik gelukkig lekker vrij, en dan heb ik tijd om te gaan stappen met Anna, Jamilla, Patrick, Lindsey, Rosio, Sanne en Mekkie!!! Heb er zin an :D:D:D

Ik ben in mijn stageperiode jarig, en dan vier ik mijn 21e verjaardag zonder mijn vrienden!!! Ik ga jullie zo missen jonges!!!! Love you!!!

Oke genoeg gekletst...ik weet nog niet de precieze datum van vertrek, maar het zal ergens half februari 2006 zijn...

ciao dikke kxs van Syl

  • 30 November 2005 - 19:13

    José:

    Haaay Syllie...

    AllEs GoEd??

    Met Mij gAat SuperGoeD;)

    k WiL Met je mee...:Dhihihihi

    Egt Leuk MaN VoorAl Omdat Je met Kinderen GaAt wErken en dat viNd k Ook Soo Leuk...

    k VinD HeT WEl Wat voOr Jou...:P LekkA LAchuh & GeK dOeN MeT Die Kids...VoOraL Die ShowBizz...

    Ga jE AlluWs fIlmEn???
    Zo jAh Wil die Filmpie Dan wel BeKijKeN gek...:D:P

    k GA ffies Eten spreek je snel WeEr...Ohjah mijn Ma Vroeg Of je groetjes aan je ouders wilde dOeN...XusJuHs

  • 30 November 2005 - 19:22

    Sabine:

    Haai wijf, jaja jij gaat lekker naar t zonnetje hè?! heerlijk man..Ik weet het nog steeds niet maar ja alles komt vanzelf wel goed denk ik :S haha
    Nou girlie ik ga je ook verschrikkelijk missen. Alsvast een hele dikke smakker Kanjer

  • 01 December 2005 - 07:23

    Moeders:

    natuurlijk wensen wij jou ook veel succes, en zullen we je zeker gaan missen!!! maar niet getreurd.... wij komen wel daar op vakanti een weekje (of meer???) dan kan je je ouwe moer leren knippen en plakken hahahaha. veel suc6 en maak er een leuke tijd van en hou vol die maandjes zijn dan zo voorbij!
    dikke kus

  • 01 December 2005 - 08:59

    AngeLa:

    hOoi syL ..

    ik ga je oOk heel veel suCces wensen .. maar je gaat het zeker volhOudenn (zelfs ik heb er 5 maanden gezeten :P)

    wiie weet ziie ik je nOg wel op maLLorCaaa :)

    dikke kuSsj AngeLa

  • 01 December 2005 - 10:58

    Anna:

    Heey wijffie,
    Ja ik heb er ook echt zin in , je weet ni half hoeveel lekker weg uit et gare nederland :) naja wordt wel moeilijk voor al mijn vrienden ik ga iedereen echt zo missen maar daar komen we ook wel weer leuke mensen tegen en we hebben elkaar allemaal nog we gaan er met een volop leuke groep heen!!!!!
    Maar wordt helemaal top, meis ik ga weer stoppen en spreek je weer, Kusssss (K)

  • 01 December 2005 - 14:23

    Cindy:

    Haay Wijffie!!
    Ik ga je echt missen hoor!!!
    Heel veel suc-7 daaro...Ik heb echt bewondering voor je (ik zou het niet kunnen hoor die kleine guppen allemaal :P)

    Gelukkig duurt het nog ff voordat je weggaat..

    Kussss Cindy

  • 01 December 2005 - 18:29

    Ikkuhhh:

    Kanjerrrrrr!!!!
    Ik ga je ook wel missen hoor! Maar weet je wat t is Syl, je moet je ook bedenken dat als je trug komt uit Mallorca dan is alles weer een beetje nieuw enzo en niet meer zo standaard en das OOK wel flex of niet?? Maar neemt niet weg dat t een hele ervaring zal zijn voor je om zolang weg te zijn van huis!! En van mij... :( Maar komt goed, maak er een leuke en leerzame tijd van!! Enne, voorlopig kunnen we nog een paar maanden chillen voordat je weggaat!!

    Kanjer, xie je vanaaf waarschijnlijk nog wel!


    Dikke Kus,

    Koen

  • 05 December 2005 - 18:24

    Bianca:

    veel plezeier he meid maar ik ga je wel missen hoor en je moet gewoon aan ons denken als je daar zit dan is het zo voorbij en ben je snel weer terug succes daar xxxxxxx luvya bianca

  • 08 December 2005 - 20:10

    Gwennie:

    hoi moppie, als ik t zo lees, dan krijg ik helemaal de kriebels.....aaaaahhhhh ik moet dalijk echt 5 maanden zonder jou!!! maar ik ben zo trots op je meis en ik wens je er heel veel plezier!!! denk je af en toe nog aan ons in dit kouwe kikkerlandje!
    love you, dikke kus xxx gwen

  • 19 December 2005 - 18:03

    Romy:

    Hay weiffie
    ik ga je ook heel erg missen, maar ben ook heel blij voor je dat je daar heen gaat. Het is echt wat voor jou en weet zeker dat je het heel erg naar je zin krijgt daar.
    Ik kom je als alles kan en doorgaat zeker opzoeken.
    Bewaar dan ff ook een lekkere hunk voor me!!!!!!
    Hahahahahaa
    dikke kus xxs Ro

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 21984

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: