Ik sluit me aan bij het forum-idee.... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu Ik sluit me aan bij het forum-idee.... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

Ik sluit me aan bij het forum-idee....

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

20 April 2006 | Spanje, Madrid

yo MENSJES!!!!

ik heb alles gelezen en kan jullie vertellen dat alles nog steeds top gaat...!
mama heeft wat centjes op mn rekening gestort, dus ik kan weer ff vooruit...

even in het algemeen: mijn telefoonrekening was 319 euro, dus ik ga jullie vanaf nu iets vaker negeren :D

Ik heb ook weer nieuwe foto´s op m´n album gezet, scroll maar gewoon naar beneden totdat je nieuwe foto´s tegenkomt...
http://www.mijnalbum.nl/Album=I86R6MQH

Jullie ook weer blij....en om verwarring te voorkomen: JA MIJN BAAS IS EEN LEKKERDING, maar helaas al 6 jaar bezet....hahaha

Ik wil ff vertellen dat ik van de week met Lollypop een kindje keihard in d´r gezicht heb geslapt...per ongeluk:S:S
Ze stond in de weg toen ik mijn dansje deed...ik schaamde me dood, maar gelukkig moest ze niet huilen...

En even voor alle mensen die mij niet terug smsen of nooit een bericht hier zetten voor mij: Fuck joe all, nepvrienden:P ik spang me niet, alles wat ik doe is toch wel leuk....:D

KANJERS IK MIS JULLIE...
Koen en Mik komen over 66 dagen JIPPIEEEEEEEE
Ik ga nu snel stoppen want ik wil nog ff op msnnnnnnn.....

Ciaaaaaooooooo schatjesssss i love joeeeee!!!

xxxxxxxxxxxxxx

  • 20 April 2006 - 16:37

    Pauluss:

    wel bellen vanuit je telefoon cel he Lekkerding;) veel pleZier !Kusje
    xxx

  • 20 April 2006 - 17:08

    Pa:

    Je foto's zijn weer heel erg leuk. Wij zijn beide blij, dat je het zo ontzettend leuk vindt. Wij hebben met Angela even je 'wenslijstje' geregeld - er komt een hele krat pindakaas, vla, hagelslag, macaroni, drop, sigaretten, bier, wiet, condooms, -eh wilde je nog meer :) :)
    Je boodschapjes komen er dus aan.
    Saludas para todos amigos y hasta pronto.

  • 20 April 2006 - 17:20

    Mams:

    he vlaatje, waar ben je toch zonder je mams die je rekening weer vult he.als je het komende maand maar niet aan telefoon kosten opmaakt!!!!! de grote boze wolf heeft in je verhaal van 1 april nog een bericht achter gelaten.nou ja zeg koen en mike komen over 66 dagen ...pfffff wij al lekker over 61 dagen hoor.wij kijken er ook al naar uit hoor, als het dan maar niet meer regent.ik ben heeeeeel erg nieuwschierig naar de riverdance show. mogen mensen uit de zaal meedoen? 26 april staat mams als andre van duin op het podium, dus je hebt het niet van een vreemde! verder de hartelijke groeten van opa en oma,(met opa gaat het best goed)nou meis veel plezier weer en tot de volgende keer maar weer hele dikke kus en een knuf voor jos

  • 20 April 2006 - 17:54

    X:

    fu 2

  • 20 April 2006 - 17:54

    X:

    fu 2

  • 20 April 2006 - 18:05

    Mams:

    he fu2 wees een echte vent of vrouw en zet je naam gewoon erop.

  • 20 April 2006 - 18:06

    Sabine En Mams:

    Haai wijffie ik ben blij te zien dat alles goed met je gaat...we zitten hier lekker te genieten van je vage verhalen...hihihi
    had je ooit verwacht dat je t zo naar je zin zou hebben?? nee toch

    Dag lekker ding ik spreek je snel

  • 20 April 2006 - 20:18

    Monique:

    Heyyy nigggiee

    Wat een ontzettend gave foto's, ik ben stiekum toch wel een beetje jaloers, maar dat je maar heel veel plezier mag hebben en ik kijk regelmatig op je site!!

    Knufff M&M
    Thomas en Sydney

  • 21 April 2006 - 09:02

    SylviANUS:

    yooo sillieeee alles FLex klinkt wel goed allemaal maar je moet gewoon niet zoveel nasty smsjes naar paultje stam sturen dat scheelt de helft al van je rekening;) veel plezier nog en tot in juli Kus Wouter

  • 21 April 2006 - 09:36

    Pa:

    Berichtje van Lizette:
    - Hallo

    Leuke foto’s zeg. Wat fijn dat ze (Sylvia) het zo naar haar zin heeft daar. Jullie zullen wel trots op haar zijn ,niet ? Toevallig kwam ik woensdag bij het zolder opruimen een foto van Sylvia tegen. Toen was ze een stuk jonger,hoor. Het was namelijk op onze trouwdag. Wat een verschil! Wanneer gaan jullie naar Mallorca ? Een druk programma dus. Denk je dat je ook nog tijd krijgt om wat van de omgeving te zien ? Ik vind het erg leuk dat jullie (Rob&An) ons zo op de hoogte houden. Doe ze de groetjes van ons terug.
    Doei, Lizette -

  • 21 April 2006 - 14:46

    Romy:

    Heyyy kanjer:p
    Achhhhhhhhhh heb je nu al een kind geslapt pure mishandeling hahaha. Ik ben blij dat je het naar je zin heb weiffie...
    En jammer van je baas hahha..
    Maar je hebt je stuk toch al gevonden toch?
    Hier is alles ook goed. Het is 17 graden whooooowww.....
    Ik heb me bodywarmer aan haha...Tis nog iets te frips
    En al bruin geworden?
    Ikke wel van de zonnebank hahah. echt een chiny kleur haha.


    Ik hou van je en mis je schatjeeeehhhhhhhhhhh!!!

    Dikke kuzx xxxxxxxxxxxx ROOOOOOOOOO

  • 21 April 2006 - 14:46

    Romy:


    Ben ik weer ff hoor!!
    IK HEB JE FOTO'S GEZIEN..

    ECHT LEUK HAHAHAHAHAHAHAHAA
    Sexy hoor syl in je catsuit en rokkiej hhihi


    Wat is je baas een lekker ding..
    En die chino whooooooooooooooowwwwwwww

    Ik kom er aan deze zomer hahaha
    hoop ik:p

    Nou edwin is goed gekeurd schat :P
    Ook een lekker DING


    Wijffie ik mail je snel ben bij es en ga nu naar huis stampot andijvie eten

    XXXXXXXXXXXXXXXX

  • 22 April 2006 - 13:34

    Millie:

    hey sillie billie
    hoe is het met je :)
    thankx voor julie berichtje met mijn verjaardag ik heb geen btg dus kon niets terug sturen ik heb het zo druk dat ik ook geen tijd heb om het te halen dus ik dacht ik schrijf het hier gelijk ,)

    hoe is het allemaal in palma? hoop dat je het naar je zin hebt en als ik btg heb bellen we snel een keertje ok :)

    luv you kussies jamil

  • 22 April 2006 - 14:33

    Mili:

    Huh? nog een Millie???
    hahah grappug! Nou sil ik geloof dat jij je wel vermaakt daaro! haha zeker nadat je pa je doos met wensspulltjes gestuurd heeft hahaha. Zo, moet ik aan mijn ouders vragen: condooms en wiet, zelfs op mijn 32e zouden ze flauw vallen hahaha!

  • 22 April 2006 - 15:05

    Banaaan!:

    oke ff korte reactie:
    ja, mn baas is geil

    edwin en ik is verleden tijd.....hij ging smsen dattie van me hield, en toen heb ik hem duidelijk gemaakt dat ie nix van me moet verwachten...we blijven maatjes en we zoeken elkaar nog wel op, maar ik houd de boot af....

    en wouter: paul is gewoon een kanjer en ik denk wel veel aan hem stiekem...vind het onwijs jammer dattie niet meekomt met jou hierheen!!!! maar als ik terugkom gaan we weer stampen, want dat mis ik hier heel erg!!!!

    jullie zijn kanjers, en die klootzak/kutwijf met die fu2: HUFTERKONINGGGG!!!!!!!!



    loveyou kanjers!

    Sabine je bent een topper ik hou van je en ik zeg elke dag tegen anna dat je hier had moeten zijn!! dit is zo echt iets voor jou, en we vertellen veel verhalen over je aan Jos!!! je bent een KANJER!!!

  • 22 April 2006 - 15:07

    Ff Aan Mili::

    ja joh die ouders van mij zijn gek, en die andere millie is jamilla mn vriendinnetje, die zit in het noorden van mallorca!!

  • 23 April 2006 - 11:26

    V!EV:

    He babe
    leren catsuit staat je goed haha! zal lekker zitten als het straks ruim 30 graden is in de zomer.. ;) Have Mercy!
    Moet je nu ook zelf zingen (ik weet dat je dat kan) of is dat playbacken tijdens Grease enzo? Onze vakantie wordt waarschijnlijk toch kroatie, dus ik hoop dat je ook film materiaal hebt, dan wil ik het daarop wel eens terugzien, als je thuis bent!
    Ik ga nu lekker in de tuin liggen, hier is het ook 20 graden (in Limboland).

    groetjessss

  • 23 April 2006 - 13:30

    Banaan:

    hey v!ev haha
    nee zelf zingen zit er niet in hier...de musicals zijn playbacks, maar dat is ook beter....
    het is dus stapels teksten uit je hoofd leren hier...
    het is hier nu ook mooi weer:P maar ja, wanneer niet he....hahaha
    gister hebben we regen gehad heel de dag en savonds ook, maar dat moet ook af en toe kunnen hoor..
    xxxxxxx

  • 23 April 2006 - 16:05

    AnGeLaa:

    nOg 4 !!! :D:D:D


  • 23 April 2006 - 20:09

    Cinnie:

    Heeey wijffie!

    Wow wat een hoge telefoonrekening zeg!!Gelukkig dat ik dan maar niet sms he..hihi Zo kan het ook dusss.
    Leuk hoor dat je het zo naar je zin hebt...maare...dat je pa een wietje gaat opsturen is niet zo strak denk ik hahaha..
    Ik hoorde dat er daaro flinke buien zouden gaan vallen vandaag en morgen :(
    Nou hier is het ook niet al te best hoor.Was het weekend op de camping brrrr koud hoor!
    Nou ik ga er weer vandoor..
    Doei doei hele dikke kus en knuf van Cin (mij ook niej vergeten he ;) hihi )

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 23 April 2006 - 20:11

    Nog Ff:

    Trouwens leuke foto's weer syl!
    Je ziet er elke keer zo verschillend uit :D
    Soms moet ik echt ff 3x kijken hihi

    Kus xxxx Cin

  • 23 April 2006 - 21:56

    Koen:

    Hey kanjer!! Ook maar weer een berichtje van mij... Kheb t beetje druk gehad afgelopen dagen, maar de komende week lekker vrij dus vanaf nu kijk ik weer dagelijks of er nieuwe berichten zijn! En Syl, t zijn nu nog maar 62 dagen voor dat wij eindelijk richting Mallorca komen en echt, ik kan ECHT niet wachten!!! Kanjer, ben blij dat alles goed met je gaat! Hou je taai en ga lekker zo door he!! Love you Syl! Dikke kus, Koen xxx

  • 25 April 2006 - 21:41

    Pa:

    Hallo Syl - Wij hebben al je 'boodschappen' aan Angela meegegeven, en die komen er dus aan. Alleen die condooms met pindakaassmaak - ik heb me rot gezocht, maar nergens gevonden :D Het weer hier WAS redelijk, maar komend weekend gaat het weer omlaag: 12 graden maar... Kun jij niet regelen dat je Pa en Ma met 80% korting een weekje in mei mogen komen ? 'T is hier nog zo kkkkoud. Weet je nu waarom Duitsland de 1e wedstrijd speelt ? Het gastland opent altijd de WK - dat is dus nu Duitsland tegen Costa Rica, in Munchen! WWW.WKvoetbalinfo.NL Succes weer...

  • 29 April 2006 - 21:56

    Smoorverliefd Meisjuh:

    haay syllie,,k ben ffies bij mij pa dus k ken ff gebruik van zijn computer,,hihihi,,alles goed?je heb leuke foto's:):)
    nou als je trug ben wil k wel met je chilluh,,want k heb je kei veel te vertellen,,maar k ga er weer vandoor,,veel plezier en maak veel lol...
    kusjes va josé

  • 03 Juni 2006 - 00:59

    Test:

    12345678901234567890123456789012345678901234567890

  • 03 Juni 2006 - 01:00

    Test:

    1234567890123456789012345678901234567890123456789012345678901234567890

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 21993

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: