En nou is het verdomme een keertje afgelopen!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu En nou is het verdomme een keertje afgelopen!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

En nou is het verdomme een keertje afgelopen!!

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

17 Juni 2006 | Spanje, Madrid

OKE, ik kom op mijn heerlijke vrije zaterdagmiddag na een dagje zwaar verbranden(baby olie + in slaap vallen = niet goed) op het strand in het internetcafé en wat maak ik mee?!?! Gezeik!
Mensen waar gaat dit over? Ik wil jullie GRAAG ff wat dingen kwijt...

Pa, het spijt me, maar ik vind dat jij de ellende bent begonnen! Lars zet een normaal leuk bericht op mijn site, en dat kan ik heel erg van hem waarderen aangezien sommige van mijn zogenaamde beste vrienden er niet eens iets opzetten, en dan maak jij vervolgens een misplaatste grap...Wat er tussen mij en Lars is gebeurd afgelopen december sta jij buiten. Ik weet dat het een hufter is geweest en hij weet dat ook. Hij heeft me helaas veel verdriet gegeven, maar dat is nu voorbij, en we hebben weer gewoon contact en God knows how happy I am for that...Je weet dat ik altijd bevriend blijf met ´exen´....Het is niet in jouw plaats om zulke reacties naar hem te brengen, en ik weet dat jij weet dat ik hier gelijk in heb, want we zijn hetzelfde paps.... Ik ben blij dat je naderhand inzag dat je fout zat, en een excusesreactie op de site hebt gezet, dat getuigt toch weer van geweten en zoals jullie het in de reacties noemen: ´wijsheid´...Thnx daarvoor, ben blij dat je inzag dat je fout zat met die opmerking over de miniclub in Hoek van Holland...

Maar nu punt 2: LARS, ik accepteer absoluut niet dat jij zo praat tegen mijn ouders, het zijn niet je vriendjes! Ik snap heel goed dat je voor jezelf wilt opkomen, want zoals ik al zei is het niet mijn ouders probleem wat er tussen jou en mij is gebeurd, en mijn vader heeft absoluut geen recht gehad om zo te reageren op jouw bericht, wat gewoon een normaal, leuk bericht was...Nogmaals, ik waardeer het ontzettend dat je op mijn site reageert, dat doet me heel goed, ik vind het heel leuk om reacties op mijn verhalen te krijgen, en als ik jouw naam in het rijtje zie staan vind ik dat altijd erg leuk...MAAR ik zit mezelf op te vreten bij het lezen van jouw woorden, vooral tegen mijn moeder, die net als jij (voor jezelf) alleen maar opkomt voor mijn vader, aangezien je flink tekeer gaat tegen hem.
Ik ken mijn vader al bijna 21 jaar, en geloof me, ik weet hoe hij is, en hij is deze discussie begonnen, en dat is zijn eigen schuld...mijn vader kan soms nogal tactloos zijn en heeft de hele slechte gewoonte om zich té erg te laten meeslepen in de dingen die mij overkomen...laat ik het zo zeggen: het zal me niet eens verbazen als hij volgende week Rik een draai om zijn oren geeft voor wat hij heeft geflikt, want zo is hij gewoon...soms heel vervelend, maar toch mijn papa for life...
Ik wil niet meer dat jullie deze discussie voortzetten in dit bericht, en wil mijn ouders vragen of ze zich niet meer willen bemoeien met de situatie Lars Sylvia, want er is geen situatie meer, dus let it go mensen....

Lars, ik zou het nog steeds heel leuk vinden als je zou komen, en wat betreft de dingen die je kan doen op het eiland: er is zon, zee, strand, dus ik zou zeggen vermaak je maar...ik ga zoals je leest elke avond stappen tot een uur of 4, dus dan is het los...zie maar wat je doet, als je niet komt hou ik ook nog wel van je;)

Nieuwe soapverhalen:
Rik is trouwens zonder C ben ik achter gekomen, maar anyway, hij is een engerd, nog erger dan de laatste keer dat ik schreef...
Maandagavond was alles nog gezellig en leuk, en toen hij klaar was met werken en wegging zei ik hem dat ik hem woensdag wel zou zien...Dinsdag zou ik niet gaan, want hij was toch vrij, en ik wilde wel een keer vroeg naar bed...
Eindstand disndagavond wilde ik eigenlijk helemaal niet naar bed en ben ik met Anna toch weer naar Arenal gegaan, Rik was niet aan het werk...Ik zat met An aan de bar en ineens rook ik een wel heel bekend luchtje, draaide me om, en daar stond Rik...Hij zag mij niet, en ik zag dat hij naar buiten liep, en even later kwam hij terug met een meisje (!) en haalde twee shotjes aan de bar...hij ging met zijn ogen de bar af om te kijken wie er allemaal zaten en ineens zat Syl daar met vlammen in haar ogen...Nou ik heb nog nooit iemand zo snel weg zien gaan WHAHAHA...my God wat heb ik gelachen met Anna zeg...wat een engerd is het..Zodra hij denkt dat ik niet kom, komt ie met zijn andere schatje...neeeeeee is goed met jou Rik...
Toen heb ik hem de rest van de week niet meer aangekeken, en gisterenavond zat ik met Anna, Jamie en Laura op de trap voor de Babbelaar, en hij zat voor mij, een trede lager...draait ie zich ineens om en zegt: Zou je het erg vinden als ik een beetje Italiaans zou praten met je vriendin? ( Laura dus)...
Ik zeg: Jongen, ik heb liever dat je gewoon helemaal niet met mijn vriendin praat...
Ik schoot meteen in de lach van mijn o zo scherpe, gevatte opmerking....Stiekem denk ik dat deze ervaring Stage Mallorca mij een stukje stoerder maakt....Ik zeg wat ik denk... Nou je had zijn kop moeten zien...staat ie op, loopt naar een willekeurig meisje, pakt haar arm en begint te kletsen met haar...Nou hoe zielig kun je zijn zeg, pfff...
Dus Laura vroeg wat hij zei, en antwoordde: Denkt die jongen nou echt dat ik nog wel met hem wíl praten na wat hij jou heeft aangedaan...
Zo´n topper is ze, echt waar...

Oke, nog even dit:
HOLLAND WIRD WELTMEISTER!!!!!!!!!!!!!

Tot volgende week zaterdag, of niet, want mijn ouders zijn er dan, en dan zal ik op mijn vrije dag heus wel NIET gaan internetten waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa papa en mama ik heb jullie zo gemist en kan niet wachten gek!!!!!
En Koen, bedankt dat je me vanmorgen wakkerbelde, maar als iemand dat mag, ben jij het wel! Love you kanjer, tot volgende week zondag SCHAT!!!!! geef Mik een DIKKE zoen en zeg dat ik ook op hem niet mer kan wachten gek!!!

adios guapos
xxxxxxxx

  • 17 Juni 2006 - 15:27

    Mams:

    nou meis je hebt weer genoeg meegemaakt zo te lezen.De echte komt heus nog wel een keer voorbij hoor.Wij kunnen ook niet meer wachten maar het zal wel moeten. Ticket is niet eerder geldig.We zien je woensdag en we laten Koen de pindakaas wel meenemen hahaha, want wij nemen al genoeg andere dingen mee (behalve de wiet) en Koen en Mike... Sylvia vindt gangmakers ook wel lekker dat zijn die ronde koeken met chocola erop.Hasta la pasta maar weer en de groeten

  • 18 Juni 2006 - 11:47

    Lars:

    Ja sorry Syl, ben inderdaad voor mezelf opgekomen. Maar we stoppen, is idd niet leuk voor jou.
    On:
    Zon, zee en strand zei je? ja dat trekt me wel. Ik moet wel ff kijke wat de rest ook gaat doen, misschien gaan we wel naar mallorca met z'n allen. Ik zie wel, anders zie ik je hier thuis nog wel, denk ik, hoop ik.

    Veel plezier (K)

  • 18 Juni 2006 - 13:47

    Beachbitch:

    Hey Chickie!

    Er zijn meer mannen dan kerken! hoppa!
    Enne weet je wat is ga doen als de rest van mn stage... 2 maanden naar Nice! haha eerst 3 weken de boot daarheen varen en dan charteren.... dus mochten mensen geinteresseerd zijn 26.000euris per week!
    Mesi ik spreek je weer

  • 19 Juni 2006 - 11:14

    Tinkie..:

    glukkig dat je t weer naar je zin heb..
    en onthoudt MANNEN ZIJN NOOOOOOOIT een reden vor verdriet!!
    believe me..

    enne je wordt niej stoerder door mallorca howr..
    je was t al!

    dikke (K)

  • 19 Juni 2006 - 21:27

    Gwennie:

    heeeyy kanjer ik zit nu pas al je verhalen te lezen. gelukkig houden je ouders me van alles op de hoogte! wat maak je weer een hoop mee daarzo, sjonge jonge! ik ben wel beetje jaloers op je ouders en koen en mike, want ik wil ook naar je toe!!!! hahaha maar ja volgend jaar beter! ik ben weer bezig met een brief die krijg je snel! ik mis je meid en ik denk aan je hoor! leef je uit daar en ga helemaal losssss want voor je t weet ben je weer in saaie zevenkamp hahah !! doei dikke kus gwennie

  • 20 Juni 2006 - 08:28

    Mams:

    Nou Gwen, als ik niet zoveel boodschappen voor Syl mee moest nemen had ik nog wel een plekkie voor je in mijn koffer gehad en had ik je zo meegenomen hahaha.En als je IN me koffer zit kan je in het vliegtuig niet naar buiten kijken en hoef je ook niet bang te zijn hahahaha. groetjes allemaal en hasta la pasta. We zullen er voor zorgen dat Syl een hoop fotos van Koen en Mike op de site zet.

  • 21 Juni 2006 - 06:53

    AnGeLaa:

    Paps en Mams van syL ..
    eeen hele fyne vakantie gewenst maar dat gaat zeker wel lukken denk k!
    laat de paraplu maar thuiS ;)

    tot eind volgende week ergens! :)

    kuSj anGeLaa

  • 23 Juni 2006 - 11:50

    Bianca:

    heey syllie
    leuk verhaal maar wat een klootzak joh. ik vind het goed van je dat je hem gewoon gezegd heb wat je er van vond en hoe je er over dacht en die opmerking over dat je helemaal niet wou dat hij tegen je vriendin praatte dat vond ik een goeie echt waar nou meid kort berichje dit keer maar spreek je snel weer xxxxx bianca veel plezier daar xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 21977

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: