WHAHA - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu WHAHA - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

WHAHA

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

24 Juni 2006 | Spanje, Madrid

MY GOD Yoni ik lig helemaal in een deuk gek whahaha....ik lees net 2 minuten geleden je berichtje....de hubble, my god.... zo leuk dat je steeds reageert, en mijn vader zou het helemaal geweldig vinden als je weer een keertje door de hubble kwam gluren....ze missen die ouwe Discohufter (?!) stiekem wel hahaha..... ik heb die bijnaam al lang niet meer gezegd joh hahaha....

Ik heb een nieuwtje: Er zijn weer picsssssssss mensjes!!!!

Hier komt de link:
http://www.mijnalbum.nl/Album=I86R6MQH

have fun!!!

xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 24 Juni 2006 - 16:14

    Bianca:

    heey meid
    heb net je foto"s zitten bekijken en het zijn echt hele leuke foto"s..!!!!!maarja veel heb ik niet te lullen watn ik heb je net nog gesproken maar vond eht wel leuk om je na zo"n lange tijd je weer ff te zien en te spreken en ga je echt eenkaartje sturen vanuit kreta(is misschien alleen een beetje lang onder weg maarja) je krijgt hem vanzelf nou meid nog veel plezier pas goed op jezelf xxxxx bianca miss ya tot snel he meid!!!!

  • 27 Juni 2006 - 15:36

    Koen:

    Mensen, tis hier HELEMAAL geweldig!!! Geld gaat op als water maar tis ZO ontzettend de moeite waard! Wij zijn zondag aangekomen. Hotel viel VIES tegen. Vies dus, en klein, onvriendelijk enz.... Maar daarnaast was t (gelukkig) overboekt dus we mochten na 1 nacht weer vertrekken! We zijn geplaatst in een hotel, dichter bij Syl en 5 minuten van de Babbelaar vandaan. Maar een TOP hotel! Op alle fronten beter dan t andere hotel. Helemaal Happy hier! Trouwens alle (bijna) alle vrienden van Syl al mogen ontmoeten en ik kan alleen maar zeggen, leve de Hollanders!!! Alleen maar relaxte mensen en gezellig.
    Mensen, ik ga stopppen, mijn tijd is om en dit is niet MIJN site maar die van Syl... Ik zal Syl een hele dikke knuffel geven van iedereen en ik zorg voor voldoende foto's bij thuiskomst!
    Ciao Mensjus en Syl, tot zo!!
    Laterrrr

  • 30 Juni 2006 - 06:56

    AnGeLa:

    hOoi syl,

    aaaan het einde van de dag sta ik voor je neus hoor! haha dat je het ff weet! ;) tot vanmiddag !

    kuSj anGeLaa

  • 30 Juni 2006 - 09:17

    Heeeeey:

    Is ik weer hahaha...Leuke foto's ;) Wanneer zijn je ouders nou terug?Woensdag he?Want ik wil ook wel is een keer weer levende beelden van je zien..:)
    En ik wil je knuffelen,heel stevig hihi love you xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx cindy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 21978

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: