huilen, janken geblazen hierooooo - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu huilen, janken geblazen hierooooo - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

huilen, janken geblazen hierooooo

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

11 Juli 2006 | Spanje, Madrid

mam en pap, ik ben helemaal ontroerd door jullie reacties op mijn voorgaande bericht...
Het doet me heel veel om te lezen dat jullie zo trots op me zijn en dat jullie het zo mooi vinden om me zo te zien stralen...

Dit is ook precies hoe ik me voel, ik straal heel de dag, dit is het gewoon.....

En toen ik jullie op de bus had gezet barstte ik ook in tranen uit, heb meteen Jos gebeld die in de Babbelaar zat, en ben met de eerstvolgende bus ernaartoe gegaan....Ik moest hem gewoon ff vasthouden, want ik voelde me kut...

Maaaaaaaar na een uurtje was dat wel weer over en kon de pret weer vrolijk verder!!

Het gaat de laatste tijd niet zo goed in mn team, er zijn veel ruzies en onenigheden enzo, maar we slaan er ons wel doorheen, want we praten over alles....
Ik heb vandaag aan de grote baas gevraagd of ze kan regelen dat ik een maand langer blijf, dus mensen.......het wordt menens....

Anyway, ik wil ff zeggen dat ik het zo onwijs geweldig vond dat mijn ouders en twee BESTE vrienden mij hebben opgezocht en hebben kunnen zien wat ik hier nu precies allemaal doe...Jullie zijn kanjers!
Over opzoeken gesproken:
Morgen is het dan eindelijk de 12e, en dan komt Wouter uit Zwijndrecht met paar vrienden!!! helemaal los dussss

En van de week kreeg ik ineens een smsje van Paul dattie ook komt morgen...hij landt hier om 10 over 2, GEWELDIG gewoon....

En ff nog iets: DONDERDAG KOMT DARKRAVERRRRRRRRRRRRR hiero in Arenal!!!!!!!!!
JAaaaaaaa Gwennie, we gaan los hiero, ik zal beetje extra losgaan voor jou ;)

en Wouter, je bent dus weer net op tijd hiero hahaha....

Ik wilde vandaag ook weer nieuwe pics erop gaan zetten, maar helaas, de batterij van mijn camera viel uit voordat ik kon beginnen....
Next time better, zou ik zeggen...er zitten er weer een paar tussen waarvan je zegt hmmmm....hahahaha

Romy: TOP dat je je school hebt gehaald, ik ben onwijs blij voor je, en je moeder zal ook ongetwijfeld ontzettend trots op je zijn!!!gefeliciteerd schat, en ik mis je!!

vandaag is Jaume bij ons, hij doet Grease mee omdat Chino niet kan dansen vanwege zn knie, en ik kreeg meteen weer de kriebels toen hij binnenkwam.....het eerste wat hij zei was:
´Carinho, you are blonde!´
Tijdens de cursus had ik nog heel donker haar, maar dat is hier door de zon helemaal blond geworden weer.....
Ben blij dat hij er is en vanavond wordt gewoon helemaal los met hem in de show...
Het repeteren vanmiddag was meteen een heel stuk serieuzer, want Jaume is STRENG!!

Soap Rik: Geen nieuws, behalve dat ik af en toe nog wel eens met hem zoen, en afgelopen weekend was hij zo lam dat ie me zelfs ineens zoende toen we op de foto gingen...dat krijgen jullie next time wel te zien dus...
Ik heb geen gevoelens voor hem, ik vind iemand anders heeeeel leuk, die staat ook ergens tussen de foto´s...ik heb al keertje bij hem geslapen (ECHT geslapen), maar de laatste tijd gaat het wat minder....ik ben moe, hij is moe, we praten nie zoveel meer, dus ik zie wel hoe het loopt....ik hou jullie nog ff in spanning wie het is, zal wel vast verklappen dat hij een tongpiercing heeft...hoe HEERLIJK zoent dat!! hahahaha
Anyway, ik wil gewoon echt nog niet naar huis...

Nog even dit:







FORZA ITALIA, FORZA CANNAVARO, en de doodstraf aan Zidane....


Kanjers I love you all, boek snel een reisje hierheen, ik mis jullie en ik vraag nog één keer heeeel serieus:
Ik zou post ZO leuk vinden....:(


tot snel schatten!!!!
pap en mam love you!!!

dikke kxs vanaf Mallorca

  • 11 Juli 2006 - 15:59

    Paul:

    Duidelijke zaak dat we ff helemaal losgaan in El Arenal Deze week.. KZie je morgen xxx

  • 11 Juli 2006 - 16:50

    Wouter:

    Morgen sylvianussss!!!!!!!!!!!

  • 11 Juli 2006 - 19:46

    Gwennie:

    heeeyyy kanjertjeee!!!! ik heb je net nog even aan de lijn gehad, dat vond ik zo leuk! je bent echt een schat en ik zou dolgraag naar je toe willen, alleen me werk en me geld werken niet echt mee.....maar als je langer blijft dan misschien wel....
    heey wat supergaaf dat dark raver komt, ken je lekker stampen!!!! gaaf man, leef je uit en geniet!
    miss you en love you, veel lol hebben met iedereen daar! doeidoei xxxx gwen

  • 12 Juli 2006 - 06:24

    Mams:

    heee kanjer..Wat jammer dat ik je gemist heb gisteren. ik had verwacht dat je donderdag op de site zou komen.dan ben je toch vrij? Ik geloof dat ik wel weet wie de mistery man is. Laat het gewoon zijn beloop gaan als het voor hem menens is komt het goed.Nou meis mijn baas roept ook weer....Tot de volgende keer maar weer en hasta la pasta en dikke kus en uiteraard weer het knufje voor jos en de groeten aan je team

  • 12 Juli 2006 - 12:14

    SABINE:

    HEY WIJF VAM MIJ KRIJG JE POST...T IS NU ONDERWEG, GEKKE HENK I LOVE YOU EN IK MIS JE ONWIJS IK KOM ZEKER NOG EEN KEER LANGS HELEMAAL LOS, DIKKE SMAKKERD OP JE LINKER BIL WHAHAHAH ENNE IK BEN EEN NIEUWE VIS AAN T BINNEN HALEN, (EEN HELE LEKKUUUURRRUUUUGHHHH) JEZUS WAT IS HIJ LEKKER....

  • 12 Juli 2006 - 12:15

    SABINE:

    HEY DIE JONGENS IS TOCH NIET WIE IK DENK DAT HET IS?
    GR

  • 12 Juli 2006 - 18:09

    ........:

    Ik denk dattie iets met een Hollands BIER-merk te maken heeft... Aardige jongen hoor Syl! K zal z'n naam niet noemen anders wordt je boos.
    Kanjer, miss you a lot! Dikke knuffel,

    Koen

  • 13 Juli 2006 - 18:39

    Bianca:

    heey meid

    ben blij dat je het nog steeds naar je zin heb.kut dat er onenigheid is in jullie groep maar ken je een beetje en je komt er wel doorheen. hou het een beetje kort want mail je nu vanuit kreta en internet is niet zo goedkoop hier maar is hier heerlijk, lekker eten mooi weer en ben al poepie bruin maar dat zal jij ook wel zijn nou meid spreek je snel kijk uit daar en nog veel plezier daar. xxxxxx bianca mis jou ook groetjes van me moeder en laat ff weten als je weet wanneer je terug komt

    ps sorry heb geen kaartje kunnen sturen want heb niet meer aan je adres kunnen komen, had het aan gwen nog gevraagd op msn net voor me vakantie maar ze was afwezig en kon der niet bellen want ze was aan het werk maar ja ik sms je van de week wel, dat beloof ik!!!!!

  • 13 Juli 2006 - 18:40

    Bianca:

    heey syllie ben ik nog een keer,ff snel!!!!was wat vergeten::; leuk man dat darkraver komt!!!!:):):) en ook een beetje los gaan voor mij he!!! nou meid tot snel xxxxx bianca

  • 14 Juli 2006 - 15:51

    Pa:

    Nah, nah, nah... al dat gejank :)
    We hebben een heerlijke vakantie gehad, en genoten van je show's. Ga jij nu maar regelen, dat je hier volgend jaar ook weer kan komen werken ! !
    Alleen zal je dan niet kunnen verwachten dat we voor een 3e keer naar Mallorca op vakantie gaan.
    Het is gewoon heerlijk om je daar te zien werken - het is écht jouw ding -dat animeren van hotelgasten- .
    Van jong tot oud... wij hebben gezien dat jij de volledig inzet voor alle gasten.
    Wij hebben gelukkig je video's nog...
    En Wim (aarhof) heeft gezegd dat het tijd wordt dat je hem komt animeren :)
    Na meissie... doe de groetjes aan iedereen ( óók in AMIGO'S ) - zeg maar dat we hen missen.
    Fijn weekend weer en tot een volgend bericht.

  • 14 Juli 2006 - 16:38

    Xandra:

    Hey Meis!
    Ik had nog graag langs willen komen maar dat hele verhaal gaat niet door, heb wat problemen, maar dat hoor je nog wel! dikke kus xan

  • 15 Juli 2006 - 06:59

    Pa:

    Voor mensen die héél slecht kunnen lezen:
    SYLVIA HUIZER
    -ANIMACION-
    IBEROSTAR ROYAL CRISTINA
    CALLE ARENAS DE BILBAO, S/N
    07610 PLAYA DE PALMA
    MALLORCA / ESPANA

    En please......denk er even aan dan Sylvia volgende week jarig is !
    Soms gaat de post sneller dan je denkt.
    Met een PRIORITY-zegeltje (postkantoor) gaat het NOG sneller.
    Of je moet je poststuk (laten) brengen. Gaat er komende week nog iemand naar Mallorca ?

    Fijn weekend allemaal - en vooral ook Sylvia !

  • 15 Juli 2006 - 08:52

    Romy:

    He schattie.. Ahhhh ja je zult je ma en pa erg missen natuurlijk. Ik ga volgende week ff langs ze want ik ben vrij hahahahaha dus iki heb alle tijd nu.. Ik zit nu in berkel lekker rustig bij me pa thuis alone.. Heerlijk gewoon die rust hahaha.Dus je blijft nog langer. Ik zit te denken of ik misschien je op ga zoeken in me EENTJE ik ben nog een week van 28-08 tot 4-09 vrij.iK MIS JE WIJFFIE Zal ik t doen hahaha. dURF WEL HOOR. EN ben lekker weer VRIJGEZELLIG Ga trouwens naar misteryland misschien maar ik vind het zo duur 60 eurotjes.Maar wel lossie oHHHH ik ben zoooooo aan t stressen voor donderdag 20e om 14:00 RIJEXAMEN AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH de zenuwen gieren door me lichaam hahah rustig blijven rootje zeg ik dan anders wordt het helemaal niets met mij hahaha Duim je voor me kanjer kan iedereen zn steun wel gebruiken!!!!! dikke kus XXXXXXXXXX ro

  • 15 Juli 2006 - 08:53

    Ro Nog Een Keer:

    Ohh en syl je krijgt een verjaardag om nooit meer te vergeten neem dat maar van mij aan...

  • 15 Juli 2006 - 09:20

    ROMY:

    Rob en Anneke wat zullen jullie syl missen en APETROTS OP HAAR ZIJN. Zal een hele mooie en speciale belevenis zijn geweest dat jullie, jullie dochter zo bezig te zien..... Jullie hebben een kanjer van een dochter. Ik kom vd week even langs bijkletsen en natuurlijk de film van mallorca kijken.... Ik zit zelf te twijfelen om haar op te zoeken een week alleen... kan dat daar in je eentje ?????
    groetjes en dikke zoen romy

  • 15 Juli 2006 - 11:33

    Mams:

    Romy, natuurlijk kan je haar alleen opzoeken... en als jij er voor kan zorgen dat ik vrij krijgt bij mijn baas ga ik met je mee...hahaha Syl neemt je wel mee naar de babbelaar of de veronica bar dan heb je zo nieuwe vrienden erbij!!!! Vraag maar aan Koen en Mike. Ik weet zeker dat Syl helemaal uit haar panty springt als je bij haar komt...als het lukt ..zeker doen!!!!En natuurlijk ben je welkom om de film te kijken en om bij te kletsen. Bel ff als je komt, want we zijn ook wel eens niet thuis. groetjes.En Sylvia...ga zo door en hasta la pasta en een hele dikke kus weer en een knuf voor Jos

  • 15 Juli 2006 - 12:01

    Koen:

    goeie middag mensjus! Anneke, khad gister mn tel. niet bij me dus kon niet opnemen/reageren want was naar Belgie... Maar ik weet niet of jullie morgenmiddag in de gelegenheid zijn?? Ik zou mezelf dan heel graag terug willen zien op video! En Syl natuurlijk ook een beetje ;))

    En Romy, SERIEUS, GAAN!!! Tis daar paradijs en ik zweer je, als je niet gaat en je hebt de mogelijkheid wel gehad dan krijg je echt spijt...
    Joh, ik denk dat jij, wanneer jij alleen de Babbelaar in loopt, binnen 5 min. vrienden hebt! Zeker als je Herman even een aai over zn kale bolletje geeft dan zit je daar gebakken!! En als je om 21.00uur bij Syl een show gaat kijken, ga je met Syl om 11.00uur mee stappen en om 11.15uur zit je in de Babbelaar, vervolgens om 1.00uur in Veronica om daarna nog naar HeinekenBar te gaan! Dus ik denk dat je je wel vermaakt daar!
    Shit, nu ik dit vertel mis ik Mallorca echt erg... En Syl, jou mis ik helemaal!!! Ik bel je snel! Doe iedereen de groetjes van me en geef iedereen een dikke knuffel van me ok!!!
    Dag kanjer!!
    Dikke kus,

    Koen
    xxx

  • 16 Juli 2006 - 12:27

    Pa:

    Huh ? Nodigt Romy ons uit om (nog) een keertje naar Mallorca te gaan ? Tof hoor :)

    Maar Romy - ik sluit me bij Anneke en Koen aan: GAAN ! Niet twijfelen dat je daar loopt te vervelen ofzo.... Dat woord staat niet in het woordenboek op Mallorca.
    Kom maar even vlug naar (een deel van) de video kijken.... dan ben je vast overtuigd.
    Mallorca = Fantastico !

    Groetjes allemaal !

  • 16 Juli 2006 - 14:09

    Vivianne:

    Hallo!! Nou onze vakantie is ook geboekt... maar niet naar Mallorca. Een vriendin van ons zit een half jaar in Zonnestrand, Bulgarije, dus dat hebben we vandaag geboekt op Dusseldorf.
    Romy, ik geef Koen gelijk; als je het niet doet... krijg je er spijt van! echt! Andersom zou jij het vast ook gaaf vinden als een vriendin van jou dat onderneemt. En als je de beelden bij Rob en Anneke bekijkt dan heb je er vast een beeld bij en is het ook niet meer eng ofzo. Just do it!!

    Groetjes vanuit Weert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 21994

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: