Ticket binnen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu Ticket binnen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

Ticket binnen!

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

20 December 2005 | Nederland, Rotterdam

Yooooooow iedereen!

Jaja, ik heb vandaag dus mooi ff m'n ticket geboekt hoor:D
We vliegen op 25 maart 2006...Dat is op zaterdag
AMSTERDAM 06:55 - 09:30 MALLORCA
Dus lekker vroeg weg, zijn we al om half 10 op Mallorca:D

ff speciaal voor de Zevenkampers:We gaan die avond ervoor natuurlijk flink stappen! ff laatste keer gek doen voordat ik jullie zo ontzettend zal moeten missen...
Koen, Appie, Gwennie, Romy en weet ik veel wie nog meer: ik vind het echt supertof dat jullie meegaan naar Schiphol om me uit te zwaaien:D, echt een hele dikke kus voor jullie...er zullen hoogstwaarschijnlijk heel wat traantjes gaan vloeien:'(...Dat is dan denk ik toch wel het enige waar ik tegenop zie...dat ik iedereen zolang moet missen...hahaha, maaaarrr......."ALLES ZAL REG KOM!" zoals het Zuid-Afrikaanse spreekwoord luidt;)

En ff speciaal voor m'n "collega's": Zodra we daar aankomen gaan we natuurlijk meteen lijp doen;)

Tot snel maar weer...
dikke kxs van mij...

  • 20 December 2005 - 19:59

    BIANCA:

    HEEY MEID ZO DAT WORD VROEG OP STAAN VOOR JE MAAR JA KOM JE WEL LEKKER VROEG AAN EN JA TUURLIJK GA IK JE MISSEN ALS JE WEG BENT SUCCES HE MEID EN VEEL PLEZIER XXXXXXXXXXXX

  • 21 December 2005 - 13:15

    Anna:

    Heey wijffie!!!
    JA nu hebben we ons ticket he!! echt super heb er helemaal zin in(alhoewel dat afscheid nemen van iedereen ga ik wel moeilijk vinden maar dan hebben we elkaar gelukkig nog want we gaan met een super leuke groep) :):) heb er zin in meis!!
    DIkke kuss annie

  • 21 December 2005 - 19:13

    Ikkuh Again:

    Kanjers!(jaja, Anna ook hoor!) :) Ga jullie ook echt wel een beetje missen hoor! ;) Maare, IK zie jullie nog!! EN geloof mij, dat wordt 1 groot feest daar in Mallorca!!!! Ach en Syl, ik neem wel een zakdoekje voor je mee naar Schiphol hoor! Komt goed!!
    Spreek juulie vast nog wel een keertje voor die tijd... :)

    Fijne Avond en speak 2 you later!

    Dikke kus,
    Koen

  • 22 December 2005 - 08:49

    Gwennie:

    hey moppie, jaaaaa we gaan je natuurlijk uitzwaaien en van te voren lekker stappen! en een week ervoor je feesie nog!! dat gaat helemaal super worden......alleen het moment dat je weggaat.....snik...snik.... dus dan ga ik nu maar extra van je genieten!! love you xxxxx gwennie

  • 26 December 2005 - 16:40

    Romy:

    he meisss. jazeker dat we gaan stappen daarvoor en we slapen wel op schiphol hahahah en anders genioet ik wel van die rondlopende douane mannen mhhhhhh....... Ik ga je missen silly wie is er nou net zo'n prettig gestoord partybeest die altijd met me mee gaat waar wat te beleven is?? snik, snik
    kussie ro

  • 27 December 2005 - 13:56

    Cindytjuh:

    Heey wijffie!!
    Nou nog maar een kleine 3 maanden he en dan is het zover :(
    Wel een dubbel gevoel zeker he...
    Je gaat dan een hele leuke tijd tegemoet maar iedereen hier moet je achterlaten....Maar het gaat allemaal zeker goedkomen.
    Ik hoop dat je het zo naar je zin gaat hebben dat je niet eens tijd hebt om ons allemaal te gaan missen!
    Maar ja wij hebben wel tijd dus wij gaan jou wel missen hoor... :(
    Maar 18 maart gaan we er eerst nog ff een knalfeest van maken die je die 6 maanden echt niet gaat vergeten haha!!

    Je hoort me wel weer!
    Dikke kusknuf Cindy

  • 06 Maart 2006 - 13:43

    Stephan:

    Heyyy Syl,

    Nog maar een kleine drie weekjes hè en dan is het zover. Ik zal wel ff kijken of ik die avond ervoor meekan. Ik moet ff mijn financiele coach ff bellen daarvoor :-P... Nou ik hoop dat je een hele fijne tijd zal hebben in Mallorca. Maak Ze Gek Daarro!!! :-D Groetjes en een Dikke Kussss Stephan!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 21986

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: