*zuCht......* - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu *zuCht......* - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

*zuCht......*

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

06 Maart 2006 | Nederland, Rotterdam

helleuw iedereen...

hier het éénalaatste bericht voordat ik vertrek...
om het ff kort te zeggen:
IK VOEL ME ZWAAR KUT...
Ik ben al zolang aan het aftellen, maar nu ik nog maar 19 dagen te gaan heb, word ik zwaar nerveus...Ik ga jullie allemaal zo missen...:(
Vooral een zeker geil nachtelijk msn-maatje van me;) haha...

En nou weet ik best wel dat jullie er ook allemaal weer zijn als ik terugkom, maar toch...

Ik wil jullie nog ff één ding zeggen, en dat is dat jullie allemaal op 24 maart naar Outland moeten komen, want dat is mijn laatste avond in Nederland, en ik zou het supervet vinden als ik die met al mn vrienden kon vieren...

Trouwens...De uitnodigingen van mn afscheidsfeestje op 18 maart a.s. komen hopelijk snel...

tot snel...dikke kxs

  • 06 Maart 2006 - 18:17

    Paulus (078):

    nachtelijk msn maatje?;)

  • 06 Maart 2006 - 18:25

    Banaan:

    hey sgat...ja, als jij eens wat vaker 's nachts online kwam, zou jij ook mijn geile nachtelijke msn maatje zijn he...:P

  • 06 Maart 2006 - 19:24

    Denise:

    hey syl ik wens je alvast een goede reis want ik zal je denk ik niet meer spreken... ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben.. veel plezier
    kussies denise

  • 06 Maart 2006 - 19:39

    Winssaahp:

    Je zal maar nr mallorca gaan :O haha ga je wel misse ho0r die nutteloze uren op scho0l dat je ff langs kwam ;) Kus

  • 06 Maart 2006 - 19:47

    Koen:

    Kanjer!!
    ja tijd vliegt he!! Maare, 19 dagen betekend nog 19 dagen chillen! En dan ff een tijdje niet maar zal voor jou een foto in de reefer zetten hoor! Kunnen we r met z\'n allen naar kijken als we daar aant chillen zijn! haha! Maar Syl, ik beloof je, ik bewaar 1 dikke, dikke BLOW voor je!! Ciao!
    Dikke Kusss, Koen

  • 06 Maart 2006 - 20:49

    Banaan:

    hey kanjertje Koen...!!
    thnx voor je lieve berichtje, en dat je er altijd voor me bent, je bent mn aller aller aller beste vriendje en ik hou van je!!!
    Die foto in de Reefer lijkt me wel wat;) Moeten jullie zeker doen:D
    Ik vind het lief van je dat je een dikke dikke blow voor me klaarhebt als ik terugkom, maar misschien ben ik tegen die tijd wel een clean, net vrouwtje geworden....NOT!!!
    I'll miss u sgat!

    dikke kxs van je kanjer

  • 07 Maart 2006 - 08:31

    TheHusTleR:

    ja dat is een beetje jammer syllie maar 24 maart zeker aanwezig Kus

  • 07 Maart 2006 - 15:20

    Gwennie:

    ik flip er wel een beetje van !! maar ik geniet volop van de dagen dat je er nog ben, en ik sta vooraan als je weer terug komt !!! love you xxx gwen

  • 07 Maart 2006 - 16:12

    Mili:

    Wijffie niet zo stressen!!! wordt helemaal toppie! Je bent slim genoeg en je bent lekker sociaal, dus komt helemaal goed meid!!! xxx

  • 07 Maart 2006 - 16:20

    Banaan:

    Mili wat leuk dat zelfs jij hier een berichtje zet!! Had ik nie verwacht:D
    ik probeer zeker nog een keertje langs te komen op het reisbureau, ff gedag zeggen voordat ik me in dit avontuur stort:P hahaha
    xxx

  • 08 Maart 2006 - 07:20

    Mamsie:

    nou banaantje, ik zou zo willen ruilen hoor. kzie dat wel zitten ,een beetje knippen en plakken met die kids in de zon, beetje in het zwembad ploeteren....en s avonds uit je dak op het podium.dus als je van mij bent moet je dit gaan redden, bekijk alles positief en ik weet zeker dat je het gaat redden. ps, mag ik ook naar outland komen de 24e? hahahahah

  • 08 Maart 2006 - 10:24

    Syl:

    hai mama,
    gaat ook zeker wel goed komen hoor, dat weet ik ook wel, maar het zijn gewoon de zenuwen he....

    Je mag uiteraard mee naar Outland de 24e, maar geen gezeur dat je naar huis wilt;) hahaha

    xxx

  • 08 Maart 2006 - 19:45

    Rooooooooooo:

    he weiffie ik mis je nu al het idee dat je een half jaar weg gaat pfffff snik snik. Maar geniet van alles daar met volle teugen.....zou ik ook doen hahha.. wie weet als je terug komt kom ik je ophalen met mijn auto..... We gaan lossie bij b2s weiffie je laatste avond.... ENN WAKKER BLIJVEN AND DON'T TRY TO CRIE BECAUSE BOYS LIE HIHIHIHI:vaag: kusssssssss romy

  • 22 Maart 2006 - 19:20

    Xandra:

    Hey WIjffie!!!!

    Hoe is het met je? Word je al lekker zenuwachtig,haha! Maakt niet uit schat, zijn gezonde zenuwen, had ik ook, nou en ik heb er nog geen enkel moment spijt van gahad!
    Ik wens je een supergave en leerzame periode en we spreken/lezen elkaar snel! (ik heb weer een nieuw bericht geplaatst!)

    Dikke knuffel van the beach bitch

  • 24 Maart 2006 - 11:10

    Pea (Zwanenburg):

    Yooo Syllie!
    Ik zit nu nog in Bangkok maar vanavond om 23.30 kom ik weer naar NL! Ik wilde je even heel veel plezier wensen in Mallorca en pas op voor de hitsige Spaanse hufters, he!

    Dikke kus van die rare dwaas uit Zwanenburg! XXXXXXXXXXXXXXX

  • 24 Maart 2006 - 21:42

    Annie:

    Wijffie, we vertrekken bijna nog maar paar uurtjes en dan zitten we er gewoon!! ben echt zwaar nerveus:) maar komt helemaal goed!! Wijffie zie je vannacht!! lieve kuss an

  • 26 Maart 2006 - 08:53

    Bianca:

    heey meid vind het jammer dat je weg gaat maarja veel plezier daar...!!! en als je over 6 maanden wer terug ben gaan we een feessie bouwe oke dikke kus xxxxxx bianca :p:p:p

  • 26 Maart 2006 - 21:09

    Rob - Je Pa:

    Is dit nu de jongedame, welke wij hebben grootgebracht ?
    Ik hoop dat je op Mallorca een hele leuke tijd zal hebben. Maar gedraag je naar je leeftijd, aub.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 22045

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: