HEEEEEEEY KANJERRRRRSSSSS - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu HEEEEEEEY KANJERRRRRSSSSS - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

HEEEEEEEY KANJERRRRRSSSSS

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

01 April 2006 | Spanje, Madrid

Ola to all my kanjers!!

first of all: ROMY GEFELICITEERD SCHAT!!!!

dit bericht zal wel heel erg lang worden, jullie weten hoe ik ben, ik heb altijd veel te lullen.....dus ik zou zegge: ga er maar eens ff lekker voor zitten.....

Vorige week ben ik dan eindelijk vertrokken naar Mallorca, en ik wil alle mensen die mee zijn geweest naar Schiphol echt ontzettend bedanken! jullie zijn kanjers, en ik heb veel steun aan jullie gehad, dat zijn pas échte vrienden!!!

Eenmaal in het vliegtuig heb ik vlak na het opstijgen jullie cadeautje opengemaakt, en bij het omslaan van elke bladzijde moest ik alleen maar meer huilen...kon van het huilen de tekst niet eens meer lezen haha...geweldig cadeau, ik lees er heel vaak in...

maar goed, to the point:
We staan elke ochtend om 7 uur op, en om half 8 ontbijten...
om half 9 begint het dan...we worden in groepen verdeeld, de miniclub, de sport en weet ik het...Ik ben van de miniclub, dus mijn groepbegint elke ochtend met een half uurtje kinderliedjes en dansjes leren...onwijs lachen, want je moet heel gek doen...

na een half uur switchen de groepen, en gaan we aerobicen, en dat is ZWAAR...je bent totaal bezweet na dat half uurtje...
Daarna worden we weer geswitched, en doen we nog een half uurtje steps ofzo...

Om 10 uur ben ik al zwaar ge-excersized haha.. na een kwartiertje pauze gaan we weer verder, mijn groep gaat dan 2 uur lang naar ´school´ in de miniclub, waar we alles leren over het bezighouden van kinderen...Niet normaal wat daar allemaal bij komt kijken zeg....van zakdoekje leggen tot reanimeren...hahaha

daarna hebben we lunchpauze en vervolgens gaan we weer 2 uur de miniclub in...Als het 3 uur is gaan we naar het podium en krijgen we 2 uur dansles van de o zo lekkere Jaume...dat is toch zo´n lekker ventje, hij is 25, heeft zwart haar en blauwe ogen, alleen jammer dattie homo is....je kent me he...ik verheug me altijd het meeste op deze danslessen, we hebben nu al zoveel geleerd...Grease, Jive, Austin Powers, Men in Black, Ghost van Michael Jackson, weet ik het allemaal...en dan niet zomaar een dansje, maar écht dansen....denk maar ff aan die clips van Michael Jackson haha, echt ZO gewelDIG gek!

om half 6 komen alle groepen weer samen en dansen we met zn allen...dat is zo leuk, sta je met 80man op een plein te dansen, lijkt wel een fucking musical....

Na het diner moeten we om kwart voor 8 verzamelen in de BarSalon, en om 8 uur begint Lollipop, de kinderdisco met Lolli en Pop....dat zijn twee karakters die een zevenjarig jongen en meisje voorstellen..Ik was eergisteren Lolli, en dan moet je je dus voorstellen dat ik een kind van 7 speel, die in het rond rent en danst en lacht, spelletjes doet met het publiek en liedjes zingt met dansjes erbij....de rest van mn ´collega´s´ in het publiek zijn dan de ´kinderen´ die je moet entertainen...

ik was helemaal niet nerveus en vond het onwijs leuk...ik heb gelachen, gek gedaan, en kreeg alleen maar positieve reacties...

Om half 12 is alles klaar, en zijn we vrij, maar dit is de enige vrije tijd die we hebben, dus we gaan dan uiteraard nog niet slapen...

We hebben trouwens de tweede dag op Mallorca een groepje Nederlandse collega´s leren kennen, wat een kanjers zijn dat zeg...Edwin, Jos, Marin, Sophia, Chris, altijd lachen met die gasten hahaha....

Jos is precies Wes, en Edwin is precies Maarten uit Zwanenburg, en Chris, die is gewoon HELEMAAL gestoord haha...ik lach me helemaal dood met die gasten, en als we vrijdag worden gesplitst over andere hotels ga ik ze echt missen....Gert, Ze houden van hardcore, dus in augustus gaan we met ze stampen!!! IK MIS HET STAMPEN ZOOOOOOOOO......

Elke avond liggen we pas rond 2 uur in bed, en om 7 uur weer vroljk opstaan en weer los de hele dag...het is entertainment, dus iedereen hier is net zo lijp als ik...Paradijs voor mij dus...

Donderdagavond ben ik met Patrick, Anna, Jos en Edwin naar een bar geweest, k was na 1 sangria al van de kaart, en heb onderweg naar huis achter een elektriciteitshuisje zitten plassen whaha...Patrick was lekker aan het kotsen, en ik ging pas om half 6 slapen...Om 7 uur er weer uit, en dan tot hal 12 savonds weer bikkelen...verbazend genoeg ben ik absoluut net moe...ik geef alles, en het is echt hard werken, terwijl ik dat (zoals iedereen weet) echt niet gewend ben hahaha...

Gisteren zijn er in het hotel 20 spaanse kids geweest van 5 tot 11 jaar oud, en die hadden samen met onze miniclub ´juf´ Michelle een show ingestudeerd...wij mochten kijken, en ik zat met tranen in mn ogen...zo ontroerend om die kindertjes daar op dat podium te zien staan, hun best doen voor ons....was echt heel mooi...

Vandaag zijn we vrij, dus gisteravond zijn we met iedereen inclusief personeel uitgeweest...Eerst naar een bar en daarna naar een discotheek...Ik zeg wel eens dat ik dronken ben, maar na gisteren weet ik dat ik nog nooit eerder lazerus was...Gisteren was ik zo ongelofelijk van de kaart, ik kon mn ogen niet meer openhouden, zat heel de avond te lebberen met Edwin (voor zover ik daar nog toe in staat was), en ik kon niet meer op mn benen staan... mijn god wat was die avond geslaagd zeg....

ik, Anna, Jos en Loïc (franse belg) waren om 7 uur thuis, en we waren zo druk aant dollen op Anna dr kamer...schreeuwen enzo haha...voor ik het wist scheen de zon ineens al!!! ik heb tot half 12 geslapen, en de rest van de dag opt strand gezond, en nu zit ik dus hier...

Morgen beginnen we pas om 10 uur, dus vanavond gaan we weer uit...


Dat was wel zo´n beetje deze week...Samengevat: hard bikkelen, veel lachen, veel zuipen, en weinig slapen...nogmaals: paradijs dus...

ff wat persoonlijke berichten:

Angela: Ik heb Pamela leren kennen, we kwamen er ineens toevallig achter dat we allebei dezelfde Angela kennen!!!

Joa: Ik mis onze nachten op msn best wel heel erg...moet vaak aan je denken als ik breakcore luister, en hoop dat ik je snel weer spreek, je bent een kanjer, en ik ben echt dankbaar dat ik je heb leren kennen...je bent en blijft gewoon mn favoriete Nurdj, en als ik terugben gaan we weer vrolijk verder waar we gebleven zijn...

to all mn vrienden in Nederland: ik hou van jullie en ik mis jullie...heb hier nu mensen leren kennen waar ik alles mee kan delen, maar niemand is hetzelfde als jullie mn kanjers, en ik zou het zo geweldig vinden als jullie me hier bezig zouden zien...weet zeker dat jullie trots op me zouden zijn!!

Mili: bedankt voor je smsje! ik denk dat je je antwoord na dit verhaalwel hebt of niet?? haha mn rekening rijst nu al de pan uit, dus ik sms niet terug....nothing personal....

Mocht ik nog mensen vergeten zijn, sorry, maar ik heb ZOVEEL dingen aan mn hoofd,dus neem het me please niet kwalijk...

Nu ga ik er maar weer vandoor, heb al veeeeeels telang geluld, en zit hier nu al een uur hahaha.....

Love you all very mucho.....

Hele dikke kxs vanuit het Zonnige Mallorca....

  • 01 April 2006 - 15:12

    Sylvia:

    ik ben dus alweer dingen vergeten hahaha: de fotos komen snel, ik heb al zoveel leuke!! maar die Bananenvla is haar kabeltje in Nederland vergeten, dus moet ff w88 tot mama hem op de post doet naar me....

  • 01 April 2006 - 15:15

    Nog één Keertje Dan...:

    Mark (Corbeth), ik was zo ontroerd dat zelfs jij in dat cadeauschriftje stond met een verhaaltje, die foto is ook echt leuk...geweldig! je bent een kanjer... love you very mug!

  • 01 April 2006 - 15:28

    Oke Echt De Laatste Keer Dan...:

    mam en pap,ik wilde jullie ff zeggen dat ik hier al een week lang sla en vis eet, klein beetje patat erbij, maar verder nix vets... Ik drink alleen maar water en sinasappelsap...enkel gezond eten en drinken dus!! knap van mezelf he! ik ben er echt trots op!!

  • 01 April 2006 - 15:33

    Shane:

    haha klink goed daar..! maar we misse je wel ho0r ;)

  • 01 April 2006 - 15:53

    Sabine:

    Ik voel me rijkelijk gepasseerd hihih nee hoor wijf ik ben blij dat je t naar je zin hebt en indd ik ben erg trots

    Dikke kus op je bil

  • 01 April 2006 - 16:11

    Mams:

    nou banaantje van me, ik ben blij dat alles zo goed gaat. als je zo blijft eten zal je geen 10tonner worden hahaha.
    ga zo door!!!!! maar geen gebakken vis he die is vet!!!! veel plezier en niet zoveel drinken aub, wordt je ook dik van!!! groetjes aan jamilla anna patrick en de rest. dikke kus

  • 01 April 2006 - 16:19

    Mams:

    en oja.... wij zijn ook trots op je hoor en het is thuis erg stil.

  • 01 April 2006 - 16:36

    AnGeLaa:

    ik ben blij om te horen dat je het zo naar je zin hebt daar!!
    geniiet ervan! en wiie weet tot snel heh ;)
    kuSj (L)

  • 01 April 2006 - 17:51

    Pappie:

    Doe keihard je best op Mallorca, en zorg ervoor dat zij daar over 6 maanden hard moeten huilen als jij weer vertrekt naar Nederland.
    En je kabeltje...komt er aan, misschien komende week, anders één week later. Geniet maar van de zon, want Nederland verwacht weer vorst en (natte) sneeuw komende week.

  • 02 April 2006 - 21:02

    Mallemosi:

    Heyyyy nichtje van me geweldig dat je daarheen ben gegaan zal heel vaak ff hier kijken en genieten van je verhalen! Ik ga je hoop ik heel erg snel weer eens op msn spreken!
    Kusss en knufff van Mo'tje en Mark (m&m's) en Thomas en Sydney natuurlijk!

    p.s. heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel plezier

  • 03 April 2006 - 09:15

    ELaine:

    Syl, have fun daar!! kussje

  • 03 April 2006 - 11:48

    AnGeLaa:

    heej syL .. ben k weer haha
    hoe zit het eigenlijk met je kamergenootje?! daar heb k helemaal niets over gelezen!
    Heb je nog meer leuke dansen geleerd van Jaume?! (L) haha .. vorig jaar was ook iedereen gek van em, en hij praat een klein beetje nederlands! probeer het maar eens uit!
    meisss .. geniiiet ervan!! heel veel pleziier nog! en je weet het heh .. 27 april ben k aanweziig! :D:D
    xxx

  • 03 April 2006 - 16:11

    Gwennie:

    syl wat supertof allemaal !! ik ben gewoon jaloers !! meid zet um op ! en leef je uit ! dikke knuffel xxx gwen

  • 03 April 2006 - 17:13

    Cindytjuh:

    Haay wijffie,wat heerlijk om je verhaal te lezen..Je vertelt het zoo leuk en levendig! Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt..Maare inderdaad niet te veel zuipen he haha...Dit stond in de Yes afgelopen week : glas Bier 102,5 kcal glas wijn :82 kcal Mixdrankje:146 kcal! appelsap : 74 kcal fris light : 1 kcal haha.
    Echt heeeel veel plezier nog en aan ons blijven denken he ;) haha ..Ik sms maar niet want dat gaat zo oplopen op den duur als je terug gaat sturen,hoorde van gwen dat jullie flink smsen vandaar haha..marr zo ken het ook en dan ken ik nog veel meer vertellen ook,je leest die reacties toch allemaal wel?? Vertel je volgende week zaterdag weer wat? :) Maar ook van je vrije tijd genieten he
    kussss xxxxxx luv ya

  • 04 April 2006 - 10:28

    Koen:

    Hey Kanjer!
    Ben blij dat het zo goed gaat met je! Ik hoorde van je vader dat je een beetje pech hebt gehad met dansen! Achillespees verrekt ofzo?? In ieder geval beterschap daarmee en ik hoop dat je snel weer mee kan doen met de rest!
    Hier gaat alles gewoon z\'n gangetje... Ik lig sinds je weg bent vaak al heeeel vroeg in mn bed en ook de weekenden zijn wat saaier geworden... En iedereen mist je hier! Je was al vaak het gesprek van de dag ;) maar das nu alleen maar erger geworden! haha! Maar zolang jij het daar naar je zin hebt en het goed gaat met je zijn die 6maanden om voor je t door hebt!
    Syl, geniet ervan en ga lekker zo door! Groetjes aan Anna en de rest en hoop je snel weer een x te spreken!
    Love You Kanjer!!

    Dikke Kus, Koen

  • 04 April 2006 - 11:00

    Wendy..:

    eej wijffie..
    was tog wel erg nieuwsgierig naar je mallorca avontuur..
    egt superstoer allemaal..
    maak er 5 übergeile maanden van..
    maar dat komt wel goed gloof ik he..
    en als je trug ben kom k je snel weer tegen op een feessie..
    dikke (K)
    tinkie op pf..

  • 04 April 2006 - 16:19

    Joa:

    Doe je goed nerdje. haha veel plezier nog daar en zet voor mij nog wat nummers op.

    We'll meet again xx.

  • 04 April 2006 - 19:17

    Mams:

    nou banaantje van me, van harte gefeliciteerd . ondanks je zere pootje toch aangenomen in een hotel in playa de palma!!!!
    samen met anna en jos. wij gaan morgen (woensdag)
    proberen te boeken. we hebben een hotelletje op het oog in playa de palma, dus ik hoop dat het lukt en dat wij je vlug kunnen bezoeken.heel veel suc6 en veel plezier en we zien je in juni. hele dikke kus en een nog dikkere knuffel!!!!!

  • 05 April 2006 - 15:53

    Syoni:

    whahahahahaha lebberen met edwin = maarten = uhl :D:Dwhahahaha wat een grap!!maaar leuk dat je het zo naar je zin heb!ik had t niet gekund zo weinig slaap...de zmmol(K)

  • 06 April 2006 - 16:56

    AnGeLaa:

    Jaaaa daar ben k weer .. vOor de laatste keer beloof ik ;) haha (deze week dan)

    k wilde je ff van harte feliciiteren met je plaats in playa de paLmaa !!!!! :D:D:D:D:D

    dusse je weet het heh .. extra goed je best doen in die week want k kom kijken wat je aan het doen bent daar allemaal! :P
    nog 21 dagen ! :P bereid je maar goed vOor !!

    las wel dat je een beetje geblesseerd bent .. komt ook helemaal goed!
    TOPPIIEE MEID !! en tot de 27ste!

    kuSj anGeLaa

  • 07 April 2006 - 14:58

    Romy:

    He Lolli..... daar ben ik dan eindelijk. Alleen achter jou computer thuis.Hahahaha je moeder zit as the world turns te kijken.Hoe bevalt t daaro in je nieuwe omgeving... Spannend hoor nu gaat alles beginnen.Whahahaha was je zo lazerus hahaha. Heb het naar je zin meis geniet er van. Wat hoor ik nou van je voet????? Je achillespees overbelast ohh wat erg voor je en nu.... Gaat wel over even rustig aan doen. Je bent natuurlijk alleen maar bezig teveel gedaan.. Me verjaar dag was lek hoor . En had een hele interessante afluiting.... hahahaha je weet wel wat:-} Ik ben ook druk bezig met school moetveel leren nu aghhhhhhh. Ik mis je syl je bent echt een kanjer . Ga morgen naar outland Carly S gaat draaien. Hahahah zal aan je denken als ik helemaal los gaa



    Geniet van je 6 maanden, Zon, zee, strand, lol en arbeiten.....

    Dikke kus XXxXXXxxxxXx Romy

    Ga zo door jij komt er wel.........

  • 07 April 2006 - 16:15

    Vivianne:

    He sillybillie!!
    Hier nog een trouwe fan van je web-log! Ik zit nu al van je verhalen en streken te genieten! Anneke en Rob, ik denk ook aan jullie hoor, zal wel erg stil zijn zonder die drukke dochter van jullie ;) Kun je vast wennen ;)

    Ik zou ook wel graag in een warm landje nu zijn hoor, zonnen, lekker stappen met gebruinde huid... heeeerlijk.. Hier hebben we de autoruit nog mogen krabben 's ochtends!! Ach er komt ook hier vast nog wel een hittegolf aan en dan is het ook weer niet goed..haha!
    De groetjes vanuit Limboland en tot de volgende keer op je web-log

    Vivianne en Rob

    PS; WtF betekent Bananenvla..? 't slaat op jou, das duidelijk... maar waarom??!!??

  • 08 April 2006 - 08:33

    Rob:

    De eerste twee weken zitten erop. Het is vreemd, om die kale, lege kamer te zien, en dat drukke gedoe van je niet meer te horen. Er staan ook geen rijen jonge mannelijke fanszz van jou aan de deur, en het wordt dus wel wat saai hier. Maar wij hebben in juni onze vakatie bij jou geboekt. Wij gaan naar Pan Canille.

    OPROEP AAN ALLE VRIENDEN
    Het is soms wel heel erg verleidelijk om Sylvia even op haar mobiel te bellen. Maar bedenk dan wel, dat Sylvia OOK 0,80 ct/minuut moet betalen voor internationaal mobiel bellen. Als jullie nou allemaal TOCH gewoon blijven bellen, heeft Sylvia dadelijk een rekening van € 500,00 per maand. Please, please please....stuur haar dan een smsje, maar bel haar alleen als er enige noodzaak voor is.
    Voor alle berichtgeving mogen jullie allemaal naar ons huis bellen/komen - wij houden jullie graag op de hoogte.
    En aan Vivianne wil ik vragen wat "wtf" betekend.
    WeerTerFla misschien ??
    Ik hou wel van advokaat/slagroom :-)
    En als je naar een warm land wil - ga eens langs een reisburo :) Boek dan iets op Mallorca, en ga ook even bij Sylvia langs.
    Vind Sylvia vast ook heel erg leuk... Aan Sabine: wat nou billen kussen ? ? ?
    Aan alle vienden/vrindinnen, van ons de hartelijke groetjes...en blijf hier schrijven !

  • 19 April 2006 - 11:19

    Thuizer@gmail.com:

    Ik begreep dat Rob en Anneke het thuis wel stil vinden. Ik heb nog geen foto's van Spanje gezien.

    De grote boze wolf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 21994

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: