ik weet geen titels voor mn verhalen meer hoor.... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu ik weet geen titels voor mn verhalen meer hoor.... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

ik weet geen titels voor mn verhalen meer hoor....

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

13 Mei 2006 | Spanje, Madrid

dus dan maar meteen beginnen! haha

nounounounounou.....ik heb me tog een wek gehad...
als alles goedgaat krijg ik een hooooooop visite deze zomer ;)
er zijn ineens bepaalde mensen die willen komen, mijn kamer zit vol hahaha....
tegen al die mensen wil ik ff zeggen: TOP om nederlandse bekenden te gaan zien

Anyway...wat ik al steeds vergeet te schrijven hierzo, maar zo grappig:
2 weken geleden was ik in de miniclub bezig, en de kids waren buiten bij het zwembadje....ineens hoorde ik plons...waaaa
eindstand had Ibe, een heel lief klein schattig beligisch ventje, die had Eline, mijn kanjer uit Nederland, in het zwembadje geduwd....toen ik hem om uitleg vroeg zei hij:
´ze zat gehurkt aan de rand om een bal uit het water te pakken, en toen gaf ik haar een zetje´....
NOU DAT IS TOG OM TE GILLEN OF NIE DAN hahahahahha
arm kind was aant huilen en helemaal nat en koud, want het was helemaal geen mooi weer toen....dus ik al dr kleren uitgetrokken en dr een iberostar trui gegeven die bij haar tot dr kuiten kwam.....later heeft Ibe netjes sorry tegen haar gezegd...

anyway....verder is er deze afgelopen week niet veel spannends gebeurd ofzo....dus heb niet zoveel te vertellen....
behalve dan dat Jamie Lee gisterenavond dronken was :D en dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt, aangezien zij altijd heel stilletjes is whahaha...

nog 1 ding dan: Wim, mn OUWE baas van mn bijbaantje in de Aarhof, SUPER dat je een berichtje hebt gezet! i miss you all!!!

tot snel weer schatten!
dikke kus en IK MIS MIJN VRIENDJES EN VRIENDINNETJES!!!!!

xxxxxxxxxxxxx

  • 13 Mei 2006 - 17:49

    Pa:

    Nieuw (schandalige) pics? Waar dan? Alle foto's die we nu zien, hadden we donderdag al opgeslagen. Ik vind wel dat Laura een mooi figuurtje heeft, op die laatste foto :) En zulke mooie ogen :)
    En Ibe? Die moeten ze maar in een biervat smijten :) Belgisch krengetje in de notedop :)
    Gaat verder alles nog naar wens? Is de pindakaas alweer op? Oh ja... Jos Tieleman (van die houten telescoop) die zat in El Arenal.
    Effe een vraagje - kunnen wij daar goede fietsen huren ? Of kan ik mijn eigen fiets meenemen. Ik las op Schiphol dat dat soms kan-fiets meenemen in het vliegtuig. Dan kan ik daar gaan oefenen voor 'fiets-em-drin'
    Heb je de hele hotelstaff al het Wilhelmus geleerd ? Fijn weekend weer, en tot een volgende keer. En geef ze van katoen daar!

  • 14 Mei 2006 - 10:50

    Bloemist...??:

    tja..... denkt sylvia als verrassing voor haar mamsie een bloemist in te huren, zodat haar moeke een mooi bloemetje krijgt op moederdag.... zijn ze niet thuis!! tja... dan maar de bloemen achtergelaten en er later even langs gaan... tot straks, anneke en rob! (als jullie er dan wel zijn)

  • 14 Mei 2006 - 12:19

    Mams:

    Wat een verrassing zeg!!!Kom ik bij mijn eigen moeder vandaan, is er een bloemist helemaal uit Mallorca geweest. Ik eigenlijk wel een beetje balen dat ik niet thuis was om die bloemist een fooitje te geven, want hij heeft zo ver moeten fietsen, en hij moest nog terug ook.Nou Sylvia heeeeeel erg hartelijk bedankt voor je mooie plantenbakje je bent een schat,het staat op de tuin tafel te pronken!Nou meis tot over 38 dagen, dan gaan we alles is ff uitgebreidt vieren: moederdag,jou verjaardag,vaderdag zijn we wel bij jou,mams verjaardag en we verzinnen nog wel meer om te vieren en om lekker aan de sangria te gaan! Hasta la pasta maar weer luv you en een dikke kus en weereen knuf voor Jos

  • 14 Mei 2006 - 15:49

    Cintjuh:

    Heey syllie,
    Wat heb jij een dikke tieten gekregen ;)
    Echt funny al die foto's!
    Was gister nog naar oldscool gangsters geweest in Outland,maar viel een beetje tegen..:(
    Ik weet eigenlijk niet zo veel te vertellen...Maare...heb je trouwens daar nou een spaans nummer (mobiel) of heb je toch je eigen mobiele nummer daar? Nou meid heeeeeel veel plezier nog..maar dat zal wel lukken he ;)
    Kus Knuf Cindy xxx

  • 14 Mei 2006 - 18:08

    AnGeLaa:

    Het is officieeeel .. mn terugticket is ook geboekt .. van 30 juni t/m 28 juli!!! whajooo gewoon 4 weken .. :)

    Je paps en mams zijn ook al helemaal aan het aftellen .. kunnen niet wachten om je weer te zien! heb van de week nog even met je mamma gebeld :)

    k heb koster je kaart gegeven, ze vond het helemaal lauuuwwww ;);) haha en rob moest ook heel erg lachen toen die je brief las! er was er maar één die em bambastic noemde dus dat het van jou kwam. Peter piraat is vorige week niet op school geweest, maar zodra die er is zal ik em gelijk inlichten! komt helemaal goed!

    verder heb k niets meer te melden! :) als ik peter heb geziien laat ik het hier nog wel even weten! :)

    groetjes aan iedereen daar!

    kuSj

  • 14 Mei 2006 - 19:25

    Lars:

    Nou nou je heb 't wel naar je zin he...alleen dit keer toch een korter verhaalt dan anders.

    Zie je misschien a.s. zomer..kus!

  • 14 Mei 2006 - 19:25

    Lars:

    Nou nou je heb 't wel naar je zin he...alleen dit keer toch een korter verhaalt dan anders.

    Zie je misschien a.s. zomer..kus!

  • 15 Mei 2006 - 19:49

    Gwennie:

    heeey schat we missen jouw ook allemaal! tis een stuk stiller nu jij weg bent! ik ben relax 10 dagen vrij en ik mis je dan wel erg hoor! vandaag gezellie met romy op me werk langs geweest. we chille ook af en toe weer met jeffrey verhoex, je krijgt de groetjes ook van appie en ik schrijf je snel weer een brief! dikke knuffel en xxxxxxx gwennie

  • 16 Mei 2006 - 10:45

    Koen:

    heeeey kanjer!! Nog uhm... 40 dagen!!! Ik kijk er echt naar uit Syl!! Foto's waren weer leuk hoor!
    Hier Alles nog steeds goed! Zaterdag (WEER) naar HOlly geweest... Schandalig eigenlijk of niet? Maar is wel lachen met die gekke James! Als je terug bent gaan we ook weer ff een keertje stampen he Syl!! Hoop je snel weer te spreken maar snap dat t errug duur is... Mis Ya kanjer! Heel veel succes daar nog en ga zo door!! Love you! Dikke kus xxxxxx

  • 16 Mei 2006 - 10:46

    Koen:

    correctie, ik weet t Syl, mis is met dubbel S. Ik weet dat jij errug kritisch bent dus vandaar even deze correctie... ;)

  • 18 Mei 2006 - 10:50

    AnGeLaa:

    hooi meiss,
    ik ben bijna niet op school gweest deze week. wat probleempjes met de darmen :| maar ik heb peter maandag heel ff gezien, maar hij had je brief nog niet gevonden, maar ging er gelijk naar op zoek, maar had wel je sms gehad!! hij vond het leuk om te horen dat je het zo naar je zin had!
    verheug me erop om te horen wat je deze week allemaal weer heb meegemaakt!
    dikke kus angela

  • 19 Mei 2006 - 08:01

    Pa:

    Voordat ik het weer vergeet: bedankt voor je bloemen op moederdag! Ik vond het SUPER, hoe je dat hebt geregeld. En ma was er heel erg blij mee!

    Hoorde ik je afgelopen week 'klagen' over de hitte?
    Hier is het voorlopig weer herfst geworden.
    De komende dagen is er veel onstuimig weer, veel wind, regen, onweer en temperaturen rond 15 graden!
    Ik wil heel graag wel 3 weken met je ruilen. Kom jij 3 weken naar huis, ga ik 3 weken op Mallorca aan de slag. Ik zal thuis alvast mn ballet gaan oefenen (in een tutu) en mn benen scheren voor de shows.
    Michael en Gwen zijn gisteren even langs geweest. Was heel leuk. We zijn hier allemaal aan het aftellen naar onze vertrekdata.
    En met dit weer hier, hebben wij er nog veel meer zin in om te vertrekken. Het is hopeloos.
    Voorronde Songfestival gezien ? Wat jammer hè? Er mogen alleen domme liedjes meedoen, denk ik. We hoeven dus niet naar de finale te kijken, a.s. zaterdag.
    Heb je gehoord dat er een rel is om Hirschi Ali? Ze is de 2e kamer uit, en vertrekt uit Nederland naar Amerika. Ook haar paspoort is even 'ingetrokken'.
    Nou meissie - zet em op, en geniet er maar weer van!
    Groetjes aan Jos en Anna!

  • 19 Mei 2006 - 20:18

    Mams:

    ik heb het over van alles vieren in mn vorige reactie,zie ik dat ik vergeten ben dat we ook pa zn verjaardag bij jou nog dunnetjes over moeten doen, natuurlijk vieren we dat met San Miquel bier!!!! nou meis nog 33 daagjes!!! ja ja het gaat opschieten!!!! dikke kus weer en natuurlijk ook een knuf aan melige Jos(doet tie al weer een beetje normaal of blijft tie melig? hihihi)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 21994

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: