warm warm warm - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu warm warm warm - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

warm warm warm

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

20 Mei 2006 | Spanje, Madrid

heeeeeeey HOLLAND!

alles flexxie??? hier nog wel hoor....zit hier nu al 8 weken bruin te worden....wat erg....;)

van de week woensdag zat ik zwaar in de shit, huilen voor leven...
had beetje ruzie gehad met Chris, en ik voelde me zwaar klote....de tranen bleven komen, en heb op mn kamer ff met Koen en Jamie gebeld, en ik voelde me meteen beter!!! Jullie zijn kanjers en het doet me zo goed om jullie stem te horen! En Jamie, ik vind het zo tof dat je me mist...na een slecht begin van onze vriendschap vind ik het zo flex dat we nu goeie vriendjes zijn!! ik mis onze ruzies ook een beetje, je bent gewoon zo´n hatelijk-liefelijk persoon, geweldig kanjer! dikke zoen voor jou!

maar goed, na mijn dipje is nu alles weer okee, en ik voel me weer prima...ik ben de jongste in mijn team en ze zorgen goed voor me....kanjers zijn het, en met Chris is ook alles opgelost
Gister was hij jarig, en na de show hebben we een bord met slagroom in zn gezicht gegooid, op het podium...hahaha....naderhand kreeg hij van de directie een dienblad met chamagne en glazen, en een kwartier later was ik aangeschoten.... vet lachen was het, we hebben zelfs stiekem achter de miniclub staan roken...hij is zo volgens de regels altijd, dus Erika, Laura en ik moesten hem echt overhalen tot deze zeer grote overtreding, maar ach, je wordt niet elke dag 24 tog!!! hahahaha

Angela: top dat peter mn sms heeft gehad, hufter dattie niets terugstuurt, maar zo zijn mannen he!!!! hahahaha
en zeg maar tegen mw koster dat ze een kanjer is, en dat ik zo mn best doe op de harde t hierzo.......hahahahahaha

Lars: wat een shock om te zien dat je zomaar een bericht achterliet...nog wel 2 ook! hahahahaik hoop egt dat je komt deze zomer, dat gaat wat worden

en nu het ALLER BELANGRIJKSTE::
SABINE KOMT DINSDAGGGGGGGG JAAAAAAAAAAAA WHOEHOEEEEEEEEE WIJFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

helemaal GEWELDIG!!!!

okee mensen tot volgende week weer, hier zijn weer wat fotos:
http://www.mijnalbum.nl/Album=I86R6MQH

adiosssss kxs

  • 20 Mei 2006 - 15:39

    Mams:

    lekker bij gekletst weer net op msn.nu ik die fotos van je hotel heb gezien lijkt het mij ook een straf om daar 5 maanden te zitten hoor, ik zou er wel 10 maanden kunnen zitten. het ziet er geweldig uit!!!!haha, maar wim gaat mij niet zolang vrij geven.haha.ik ben nu eens jaloers op jou als ik zie hoe bruin je bent geworden, zeker veel vrije tijd?(ahum)nou meis ga zo door en blijf er plezier in houden! hasta la pasta en tot over 32 dagen. dikke kus weer!!

  • 20 Mei 2006 - 15:41

    Mams:

    en voor ik het vergeet: HEEL VEEL PLEZIER MET SABINE!!!!!

  • 20 Mei 2006 - 16:07

    Pa:

    Een dippie?? Je eerste in 8 weken?? Dat mag hoor, meissie! Ik ben wel blij dat je tranen weer zijn opgedroogd, en dat je weer volop kan genieten van je stage! En ach, af en toe een beetje dronken.... als het maar niet te gek wordt. Ik vind het héél leuk dat Sabine óók komt (kan ik niet mee?) En blijft Sabine ook 4 weken? :) Ik hoop wel dat het weer daar beter is als hier - want ik had het kkkkoud vandaag. Kheb gewoon een trui aan op 20 mei!! De foto's zagen er weer heel mooi uit! Het hotel is ook errug mooi. Ik ben heel benieuwd, en tel de dagen af tot wij komen. Nog één maand+één dag. Zorg jij er maar voor, dat het weer dan beter is als nu hier...
    Amuseer je maar weer, en hou het een beetje beschaafd! Je pa.

  • 20 Mei 2006 - 16:09

    Pa:

    Zet je mobiel maar uit - dan hou je veel geld over!

  • 20 Mei 2006 - 17:08

    AnGeLaa:

    hOoi meiSs ..
    vervelend van je dippiie maar gelukkig ben je weer helemaal de oude syl en ga je verder met lol maken!
    wees maar blij dat je daar zit, want zoals je pa al schreef, hier lopen wij weer met warme truien, vesten en WINTERJASSEN aan! kan niet wachten totdat ik weer naar mallorCa kan zeg! .. nog 41 dagen!!

    ik d8 dat peter toen maandag tegen me zeii dat ie je terug ging smsen, maar k zal het er maandag nog even inwrijven, komt helemaal goed, dus misschien als je dit bericht leest dat je inmiddels al een sms van em hebt!

    tot mails .. :)
    dikke kus anGeLaa

  • 20 Mei 2006 - 20:57

    Gwennie:

    hey mop, jammer dat je even een dipje had, maar jij komt daar wel weer overheen! ik zag dat je al aardig bruin bent geworden!! nou ik ook hoor, maar dan van de zonnebank haha! veel plezier nog daar, ook strakies met sabine natuurlijk! doeidoei xxx gwennie

  • 21 Mei 2006 - 22:40

    Cin:

    He kanjer!
    Gaat ie weer een beetje...Maare..het is alleen maar goed dat je ons mist hoor :P Maar ja qua weer ken je beter daar zitten..KUT Nederland! Koud,regen en wind heel de week!!Hoop dat het op m'n b-day wat beter weer is :D Lief van je trouwens dat smsje (K) Trouwens nu je daar ben ga ik veel minder stappen :( Met jou is het veel gezelliger! :D Dus je weet wat je te w88 staat als je weer terug ben haha.Nou syl niet te bruin worden (wat je al bent)enne..veel plezier met sabine!
    Dikke kuss xxxxx Cindy

  • 22 Mei 2006 - 13:54

    Paul:

    Ziet er goed Uit hoor schat... tof dat je belde met Q-day KuSjee

  • 22 Mei 2006 - 16:49

    Pa:

    Koud Koud Koud (en dus helemaaaaal niet warm)
    Dat is het weer hier in Holland. Storm, en verschrikkelijke regenbuien. Het was vandaag echt een rampdag. Op het journaal kijken we natuurlijk ook naat de weersvooruitzichten in zuid Europa. Het zal bij jullie ook af en toe wel even grijs wezen, maar hier is de zomer heel ver weg. Ik heb gisteren een trui aan gedaan! Het is hier absoluut geen bbq weer. H-O-P-E-L-O-O-S gewoon. Wij hebben vandaag dankzij Koen (nog bedankt Koen) een auto gehuurd op Mallorca. Via een website hebben wij gereserveerd, en ik heb inmiddels de bevestigingen (via email) binnen gekregen.
    Van 22 juni t/m 26 juni staat er een auto voor ons klaar (met airco).
    Kunnen we ook even toeren op het eiland. Nah - ik heb effe niks meer te melden, gaan we weer verder schilderen. doeiiiii

  • 23 Mei 2006 - 09:35

    Petertje:

    Hee Syl, hoe istie?
    Probeerde je sms te sturen, maar heb nieuwe tel en ben niet zo handig met die dingen, leeftijd he. Ik lees dat het super gaat, houden zo en alvast heel veel plezier mat Sabine. Ik hoor je wel!
    zoen van je mees .....

  • 25 Mei 2006 - 11:20

    Pa:

    Het is hier zo kkkkkkoud...., dat sommige mensen de kachel weer aan doen.
    En het regent hier zooooo hard...., dat bij sommige mensen de vissen uit de vijver nu in de tuin zwemmen. Maar voor de rest gaat alles opperbest.
    Het bier staat koud - het gebak is er.... nu nog wachten op alle visite.
    Vind Sabine het leuk ?? Ik hoop wel, dat jullie heel mooi weer hebben. Is wel zo prettig (voor Sabje) als ze tijdens haar weekje Mallorca ook een bruin kleurtje krijgt.
    Het weer in heel Europa is hopeloos.
    Wel leuk, dat jij ook nog effe langskomt - op je vrije dag. :)
    Ik vond je SMSje erg leuk - bedankt! Amuseer je weer - en doe iedereen de groetjes.

  • 25 Mei 2006 - 11:24

    James:

    Ahh wat lief. Doet me goed om dat te horen. Ik hoop dat je het nog een beetje naar je zin hebt. Maar dat zal natuurlijk wel he..!! Ik ben net ook pas terug van vakantie in Italie .. was k lauwwww .. Jammer dat het zo kort duurde .. anders had ik ff de fiets gepakt en was ik ff langs gekomen :P
    Hartstikke bedankt voor je belletje.. vond ik egt tof... Mijn avond kon ook niet meer stuk.!Nog veel plezier en een dikke kus van Mij en Aman.

  • 26 Mei 2006 - 16:12

    Koen:

    Heeey Kanjer,

    Daar zijn we weer!! Hoe is t met je? Ben blij dat je je beter voelt dan vorige week! Wat een lief berichtje van James of niet? Paar maanden geleden zaten jullie nog ruzie te maken wie voorin mocht zitten, maar kijk nou eens!!!
    Hier alles nog steeds ok. Tis echt klote weer terwijl vandaag Marc van Steenhuijsen trouwt! Je kent m toch? Maar is wel sneu voor ze hoor... Ga zo weer naar de receptie en vanavond feestuh!! Syl, spreek je snel! Enne, mis je nog steeds hoor... Love You kanjer!!!
    Dikke kus, Koen

  • 27 Mei 2006 - 06:52

    Mams:

    heel erg lief van je om om 24.00 uur een berichtje te sturen om ons te feliciteren met onze trouwdag.dank je wel en heel veel plezier vandaag met je team in het aquapark.luv you en tot over 25 dagen!!!! kuzzz weer en knuf voor jos

  • 28 Mei 2006 - 08:06

    Marvin:

    heey sil

    hoe was het aquapark.
    ben je al lekerbruin.
    zo te zien wel op de foto wel he.
    meschien komen we 1x over met de boot als we zelf in spanje zijn.

    veel plezier marvin(limburg)

  • 28 Mei 2006 - 16:20

    AnGeLaa:

    Hooi meiS ..

    vreemdvreemdvreemd dat er op zaterdag geen email was;) normaal is het zo als ik klaar ben met werken, dan heb je altijd een nieuw verhaaltje geschreven! haha :) hoe snel het allemaal wel niet went heh! ;)! maar las wel dat je naar het aquapark was gweest! was het een beetje leuk daar?

    zoals ik al in mn smsje schreef, het weer is hier echt om te huilen! :( dus kan echt niet wachten om naar het warme mallorCa te komen en daar de overzomeren! ;););)

    meiSs tot snel! dikke knuf voor iedereen daar!
    kuSj anGeLaa

  • 30 Mei 2006 - 09:42

    Pa:

    30 mei - en nog steeds is het kkkkoud hier. Al dagenlang heb ik weer een trui aan. Regen en hagelbuien, eind mei...wie had dat ooit gedacht. En nachtvorst ?? Ook dat hebben we weer gehad. Nee - ik heb het helemaal begrepen. We gaan volgend jaar allemaal 6 maanden stage doen op Mallorca. We gaan er gewoon 6 maanden wonen! Dat lijkt ons een veel beter idee. En die Piet Paulusma ?? Die verzuipen we dan in de Middellandse Zee :) Ach - hij had liever ook mooier weer voorspeld, denk ik.
    Zelfs de Coach van Brazilië klaagde (op tv) dat het in Europa veel te koud was voor hun team. Dat zou wel eens flink in het voordeel van Europeese landen kunnen werken, zo zei hij. Kortom: Nederland wint de wereldcup ! (ik weet alleen nog niet welk jaar)
    Hier om ons heen groeit de ORANJEkoorts weer langzaam op. Vlaggetjes, lichtslangen, oranje partytenten, er is zelfs al oranjegebak! Nog effe - dat moeten we ook oranje gaan poepen. Heb jij het hotel al met veel oranje versiert?
    Morgen nog 3 weken.
    wat duurt dat lang....
    maar echt....we komen !
    Groetjes aan iedereen en tot volgende keer !

  • 01 Juni 2006 - 14:06

    Pa:

    704 Teletekst do01jun W E E R (voor NL)
    vooruitzichten t/m dinsdag
    Meest droog en wolkenvelden,maar ook af
    en toe zon. Maximumtemperatuur rond 16 graden,zaterdag iets minder koel.

    vr za zo ma di
    zon%40 30 30 30 30
    kans op neerslag%
    20 20 20 20 30
    min.temp.
    5 8 8 7 7
    max.temp.
    16 18 16 16 17
    wind -richting
    NW NW NW NW NW
    kracht
    2 3 3 3 3


    Tja dame,
    Hier in Holland is het gewoon (nog) herfst.
    Kkkkkoud en nat.
    Maar het wordt eindelijk beter.
    Ook op Mallorca is het vandaag wat minder:

    706 Teletekst do01jun
    WEER BUITENLAND
    verwachting t/m zaterdag
    Spanje:
    Op de meeste plaatsen zonnig.
    In het oosten en zuiden ook wat
    bewolking en zaterdag met name
    in de buurt van Valencia kans op
    een enkele bui.
    Maxima veelal tussen 25 en 32
    graden,aan zee soms lager.
    Mallorca,Ibiza,Menorca:
    Zonnige perioden en kans op een bui.
    Maxima ongeveer 20 graden.

    Wil je soms ruilen met ons ?
    Honderden mensen hebben inderdaad de kachels weer aangedaan...

    Als je daar een leuk huisje te koop ziet staan voor +/- 20.000 euro... :) dan wil ik het wel kopen.
    Verkoop ik hier mn winterkleding, en koop ik daar dat huisje... Scheelt ook veel geld met stook kosten.

    Groetjes maar weer...
    ( nog 20 dagen )

  • 02 Juni 2006 - 19:44

    Vivianne (aan Rob):

    hallo rob,
    wees gerust, vanaf komende week kun je de kachel weer uit doen en je trui op zolder gooien... De temperaturen gaan weer omhoog zoals die horen te zijn in de zomer! En dan nog paar korte weekjes en zien jullie je dochter weer! Groetjes vievke

  • 03 Juni 2006 - 01:47

    Pa:

    704 Teletekst zaterdag 03 juni 2006
    W E E R vooruitzichten tot en met woensdag
    Meest droog en wolkenvelden, maar ook af en toe zon.
    Maximumtemperatuur rond 16 graden.
    za zo ma di wo
    zon % 30 30 40 30 30
    kans op neerslag. % 20 20 20 20 20
    min.temp. 6 7 6 5 7
    max.temp. 18 16 16 16 17
    Wind
    -richting NW NW NW NW NW
    -kracht 3 3 3 3 3

    Het weer voor Spanje en Mallorca:
    706 Teletekst vrijdag 02 juni 2006
    W E E R B U I T E N L A N D
    verwachting tot en met zondag:
    Spanje:
    Op de meeste plaatsen zonnig.In het oosten eerst ook enkele stapelwolken
    Maxima veelal tussen 25 en 30 graden,aan zee soms lager.

    Mallorca, Ibiza, Menorca:
    Zonnige perioden en droog. Maxima ongeveer 24 graden.

    Ik heb (nog) geen idee welk weerbericht Vivianne heeft gezien, maar die
    van Piet( Paulusma ), die deugen helemaal niet.
    Normale temperatuur in juni is toch rond de 20 graden of erboven.
    Afgelopen week kwam het kwik soms nauwelijks boven de 10 graden.
    Nah - ik weet het wel! Ik ga volgend jaar óók stage lopen op Mallorca!
    Ik ga daar standstoelen en parasols verhuren, en verkoop er gelijk een
    blikje bier en/of frisdrank bij. Voor de kids een (water)ijsje.
    En voor Hollanders doe ik er een ouwe krant bij, voor 3 euro per stuk 
    Tja – zo zal ik toch mijn kost en inwoning moeten verdienen.
    Of ik word daar taxichauffeur. Daar kun je ook veel mee verdienen.
    Een ouwe roestbak heb ik al….en op Mallorca kan ik niet verdwalen.
    Het is nét Ameland, maar dan iets groter ( en vooral veel warmer ).

  • 03 Juni 2006 - 06:19

    Mams:

    nou meis ,al die weersberichten zullen mij een worst wezen IK blijf gewoon het zonnetje in huis hoor! En over 18 dagen liggen we bij jou in het zonneje.Er is een pakje onderweg naar jou, laat ff weten als het er is aub,luv you en tot sinas hasta la pasta en dikke kus en knuf voor Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 21973

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: