time goes by.....so FAST - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu time goes by.....so FAST - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

time goes by.....so FAST

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

04 Juni 2006 | Spanje, Madrid

mensjes in NL!!

lang niet gesprokennnnnn......
ik moet ff wat kwijt....
ik ben de afgelopen weken eens gaan nadenken over het leven hahaha....

ik heb een hele grote vriendenclub in Zevenkamp, en al deze mensen vonden het zo erg dat ik zolang hierheen ging, en ze gingen me allemaal missen en brieven schrijven en smsen en mailen enz...
Nou, daar merk ik dus geen reet van...
Gwen, Koen, Romy, Michael, Gert en de familie Harp, Appie, en zelfs Jamie haha, jullie zijn kanjers, vooral Koen, die smst me elke dag... jullie missen me, en dat weet ik! ik mis jullie ook heeeeeeel erg...
Mensen schrijven me berichten op partyflock, mailen me, smsen me, schrijven me, zetten berichten op mn site....

even voor alle mensen die zich mijn vrienden noemen, maar nooooooooit iets laten horen: van mij hoef je niets meer te verwachten heeuurrrr.....als ik dalijk terug ben in Nederland hoeven jullie ook echt niet zo ´blij´ te doen dat ik terug ben...
Er zijn mensen op mijn afscheidsfeest geweest die het zogenaamd zo erg vonden dat ik wegging, en ik lees bijna elke dag het schriftje dat jullie voor me gemaakt hebben, maar ik hoor nix van ze....
Ik bedoel dit echt niet bitchy ofzo, maar het leven hier gaat je aan het denken zetten...Vooral Bianca en Tamara laten ZOVEEL van zich horen....
Ik ben blij dat ik hier ben, en nu heb ik mijn echte vrienden leren kennen! thnx daarvoor!!

oke nu ben ik uitgeraasd, nu weer leuke verhalen!!!
LOOOVEEEEE!!!
jaja, het is weer zover....we hebben in Arenal een nieuw cafe ontdekt, De Babbelaar, en daar werkt een hele leuke jongen uit Heerlen in Limburg...Rick...
Hij is 20 mam, wees maar trots op me!! hij is nog steeds jonger dan mij, maar in ieder geval geen 16 toch!! hahaha
wat ik nu ga vertellen gaan jullie niet geloven:
Ik was heel brutaal haha..Elke keer als hij vroeg wat ik wilde (drankje) zei ik: ´jou;)´
en toen hij me vroeg waarom ik steeds zat te kijken zei ik dat hij gewoon zo ongelooflijk sexie was...
Later stond ik aan de bar: ´mag ik twee bier, een vodka redbull en je telefoonnummer´ whahah ik stond er zelf versteld van dat ik zo´n grote mond had, iedereen weet hoe groot mijn mond was toen met Lars whaha NOT.... het zal wel aan de drank gelegen hebben, maar die grote mond heeft mijn avond wel goedgemaakt!!
We hebben staan zoenen en hij vroeg of ik zaterdag meeging naar het strand...nou dat wilde ik wel haha...we hebben samen gezwommen in de golven enzo....;) beetje gezoend enzo...;) ow ow ow...
ja mam ik weet het: het is een barman en hij heeft elke avond weer een nieuw schatje, maar dat maakt niet uit, als hij gaat belazeren pak ik gewoon een van zn collega´s want die zijn allemaal leuk hahaha...ik heb helaas nog geen foto´s van Rick, maar hij lijkt een beetje op Giel uit Zwanenburg...alleen dan leuk....hahaha..

Verder weet ik momenteel niet zoveel te vertellen, alleen is er iets wat ik al heel lang wil zeggen:
Ik kan gewoon met van die lange ballonnen hondjes en bloemen en hoedjes en giraffen en muizen enzo maken!! zeer vet, ik ben een ballonnenmaster gek!!

owkee schatjes ik ga er weer vandoor...
Ik mis jullie!! Koen en Mik, nog 23 dagen waaaaaaaaaaa, pap en mam
nog 2,5 week!!!!
I LOVE YOU ALL!!!
dikke zoen van mij...

PS: ik blijf zekerweten tot eind september...het spijt me maar ik word misselijk bij de gedachte dat ik naar Nederland terug moet...het ligt niet aan jullie, maar ik zal nooit meer kunnen wennen aan het chillen en doelloos rondjes rijden in de auto....

  • 04 Juni 2006 - 16:05

    AnGeLaa:

    wijfiiiee!!
    goed om weer te horen dat het zo super met je gaat! ben k blij om!
    k ziie je over 26 dagen!
    dikke kuS anGeLaa

  • 04 Juni 2006 - 16:35

    Pa En Ma:

    ja meissie.... je hebt het eindelijk door. Sommige 'vrienden' waren je al vergeten, vóórdat je feestje was afgelopen.
    Anderen laten (gelukkig) wél regelmatig iets van zich horen. Nog een paar daagjes - en wij komen Mallorca onveilig maken (en Rick gelijk even keuren). Vergeet je niet alvast wat fototjes van Rick naar ons te mailen? Have fun daar !
    Groetjes vanuit een bewolkt Rotterdam (alleen bij Viev schijnt de zon).

  • 04 Juni 2006 - 16:38

    Mams:

    leuke fotos weer, ik zie dat er genoeg "schoonzoons" in de aanbieding zijn hahaha. ik doe ze allemaal keuren hoor!!!!! nog 17 dagen!!!!! dikke kus weer en een knuf voor jos

  • 04 Juni 2006 - 22:59

    Koen:

    Hey kanjer!! Zo jij hebt ECHT je hart gelucht he!!! Voelt goed of niet? Ben je t eindelijk kwijt... Maare, hier ist nog steeds t zelfde! Helaas... Maar we hebben vorige week Antwerpen ontdekt, ik zweer t je Syl, t 1e wat we doen als je trug bent is naar Antwerpen! Zou r zo gaan wonen! Voor de rest heb ik ook wienig te melden... maak weinig mee, ben alleen maar aant klussen int nieuwe huis.. Schiet trouwens wel op! Nog een week en dan ist eindelijk klaar en gaan we over! Raar idee hoor... Maare kanjer, spreek je snel, doe Rick, Anna, Jos en iedereen daar de groeten en zie je over 3 weken!! slaap lekker! Love you 2!
    Dikke kus,
    Koen

  • 05 Juni 2006 - 10:09

    Vivianne:

    Inderdaad, hier in Limburg schijt het zonnetje. Gisteren hele dag in de tuin gezeten met visite en we zijn zelfs verbrand! Komend weekend is hier een volleybaltoernooi en dan is het ook supermooi weer, volgens de voorspellingen. Gwen en Appie komen dan ook, lekker relaxen in de zon, balletje overspelen, biertje erbij, lekker BBQ-en!!
    Ik hoorde trouwens dat 2 jongens uit Weert momenteel ook op Mallorca zitten, om te werken. Maar die het mij vertelden, wisten niet in welk plaatsje. De ene werkt in de bediening (tim ofzo) en de ander in de keuken (jarno). allebei bij een mexicaans steakhouse restaurant. Zou wel grappig zijn als je die kent... en als je die kent... blijf er maar uit de buurt haha!! Vandaag een extra vrije dag hier in Nederland en dat bevalt goed! zonnetje schijnt weer (met sluierbewolking erbij) dus lekker klussen in de tuin.

    Ennuh, niet alle barmannen zijn hetzelfde hoor... Ik kan het weten haha... Ben er al 5 jaar mee samen... (al is het gelukkig geen barman meer!). Gelukkig ben je er zelf ook lekker nuchter onder. Geniet nog even daar en tot... spreeks-via-deze-site haha

    groetjes Vivianne

  • 05 Juni 2006 - 10:10

    Vivianne:

    Correctie; hier in limburg SCHIJNT het zonnetje...

  • 05 Juni 2006 - 10:52

    Vivianne:

    Correctie; hier in limburg SCHIJNT het zonnetje...

  • 05 Juni 2006 - 11:54

    Pa:

    Nou Viev....
    nu weten we wel dat het zonnetje bij jou schijnt.
    Maandag, dinsdag en woensdag schijnt het zeker ook op Mallorca, met temperaturen van 25 tot 27 graden.
    Het wordt steeds beter.....tijd om eens langs te gaan daar !

  • 05 Juni 2006 - 18:57

    Koen:

    Rob, daar sluit ik mij VOLLEDIG bij aan!!! Heeeel vervelend om nu op Mallorca te zitten! Nog even...

  • 05 Juni 2006 - 18:58

    Koen:

    Rob, daar sluit ik mij VOLLEDIG bij aan!!! Heeeel vervelend om nu op Mallorca te zitten! Nog even...

  • 05 Juni 2006 - 18:58

    Koen:

    Rob, daar sluit ik mij VOLLEDIG bij aan!!! Heeeel vervelend om nu op Mallorca te zitten! Nog even...

  • 06 Juni 2006 - 12:51

    Wendy..:

    eej wijffie..
    8)
    vin t leuk dat je t nog steeds naar je zin heb..
    maarreh eind september weer effies meeten in outland dan howr..
    :yes:
    :bounce:

    lullig dat je op zo'n manier der agter moet komen over je vrienden..
    maar beter laat als nooit tog..
    :aai:

    :knuffel: tink..

  • 06 Juni 2006 - 21:33

    Mams:

    LIEVE vrienden en vriendinnen van Sylvia, Sylvia heeft ons laten weten dat haar telefoon dood is, dus mochten jullie haar sms en of bellen jullie krijgen geen gehoor meer.En na 9 juni is ook haar abonnement op haar telefoon afgelopen.Dus wordt het des te spannender wanneer er hier een nieuw bericht te lezen valt.Maar zoals Sylvia in haar bericht schreef: ECHTE vrienden BLIJVEN komen op deze site en BLIJVEN reageren.Dus LIEVE vrienden wordt niet boos op Sylvia als ze niet reageert op een smsje of telefoontje.
    groetjes allemaal
    anneke(mams)

  • 07 Juni 2006 - 09:30

    Cindy:

    Haaay!!
    IK mis jou ook hoor..maar je kan niet verw88 dat ik brieven schrijf,elke dag smsen en me suf mail want ik zit in de laatste weken van m'n opleiding dus heb het superdruk..Ik zeg dit want ik zag namelijk mijn naam er niet bij staan..Maar ja dan weet ik dat ook weer.xxx

  • 07 Juni 2006 - 09:41

    AnGeLaa:

    Hoooi syL ..
    het is hier in NL ook weer wat beterder weer geworden dan de afgelopen 2 weken! gelukkig maar, had al bijna zoiets, ik ga naar mallorCa en kom voorlopig niet meer terug! :D haha

    je telefoon is nu officieel overleden las ik! :( verdoriiiee, dan toch maar op zoek naar een spaanse simkaart incl. telefoon denk k zO! :) is ook iets goedkoper voOr je! ;)

    over 2 weekjes komen je ouderSsss !!!! je hebt nu echt dingen om naar uit te gaan kijken!!

    en van diie 22 juLii maken we even een feeStje! dat je dat maar alvast weeet!

    meiSs ik ga er weer vandoor .. veel pleziier nog en tot snel! ( 23 dagen!)

    dikke kuS anGeLa

  • 07 Juni 2006 - 15:45

    Cindy:

    Of je bent me vergeten :(
    Nee he ;) Kuss...
    ALS je een spaans nummer neemt laat ff weten dan..Kus

  • 07 Juni 2006 - 15:54

    Mams:

    Hoi cindy, volgens mij bedoeld Syl jou niet hoor want ik weet dat jij ook regelmatig wat laat horen. Anders had Sylvia jou nooit wat laten weten met je verjaardag.nou meis heel veel suc6 met de laatste loodjes van je opleiding en als syl een nieuw tel.nr. heeft laten we het weten
    groetjes Anneke

  • 08 Juni 2006 - 07:46

    Gwennie:

    wijffie ik snap dat je t kut vind dat je soms zo weinig van ons hoort! je moet maar zo denken dat de meiden hier het druk hebben met jongens en echt wel aan je denken hoor, maar vergeten wat te laten horen. ik heb net weer een lange brief voor je geschreven en dit keer doe ik er wel een stickertje op, dan duurt t geen 3 weken haha! ik denk elke dag aan je moppie! en veel succes met die lekkere barman van je! ik sta er helemaal van te kijken dat je dat allemaal tegen hem zei, je bent een andere syl geworden!!! zet um op wijffie!! miss you dikke kus gwen

  • 23 Juni 2006 - 11:31

    Bianca:

    heey syl
    sorry dat ik al weer een tijdje niks van me heb laten horen maar heb het erg druk met school(examens) en ook met me knie maar dat is geen excuus.sorry dus daarvoor maar meid ik mis je echt wel hoor en ben blij dat je het daar zo naar je zin heb maar hoop wel dat je snel weer naar huis komt,ik hoorde dat je je tas en alles kwijt was,kut man,echt balen.ik hoop dat het daar leuk is en dat je verwachtingen die je er van had klopte nou meid nog veel plezier daar spreek je snel xxx bianca ps ik kan niet zo vaak reageren omdat ik thuis pas na de vakantie internet krijg dus dan weet je dat nou kussiess xxxx bianca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 21991

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: