Er is er een jarig, hoera, hoera! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu Er is er een jarig, hoera, hoera! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

Er is er een jarig, hoera, hoera!

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

22 Juli 2006 | Spanje, Madrid

YOOOOOOOOOOOOOOOOOOO KANJERRRRRRSSSSSSSS!!!!!


Jajajaja, vandaag ben ikke lekker 21 geworden, en geloof me, het wordt gevierd, ook al zijn jullie er niet bij!!!

Ik heb gisteren (vrijdag) de hele dag ziek op bed gelegen met een beetje griep, maar gelukkig heeft Angela goed voor me gezorgd! :D
Chris belde me om te vragen of ik ´s avonds bij de show wel kon komen om de techniek te doen, nou dat kon ik wel hoor...

Dus ik ´s avonds braaf werken in de backstage, en na de show werd ik op het podium geroepen en kreeg ik een blinddoek om... Ik dacht dat ik iets in mijn gezicht zou krijgen, dus deed uit voorzorg al mijn horloge in mijn broekzak, maar toen de blinddoek afging stonden daar gewoon ineens MIJN OUDERS voor mn neus!!! WAAAAAAAA
Nou, ik janken natuurlijk, volop geschrokken man...eindstand kom ik er achter dat echt IEDEREEN in het complot zat, iedereen was al de hele week volop sneaky aan het doen tegenover mij, en ik ben ZO dom, ik had NIX door, maar nu achteraf vallen alle puzzelstukjes op hun plaats....my god, nu snap ik al die vreemde dingen die de afgelopen weken zijn gebeurd hahaha....nou echt een geweldig cadeau gewoon, paps en mams gaan morgen weer naar huis, ze zijn hier gewoon ff speciaal voor mn verjaardag...En ze hadden een tas bij zich met een hele dikke stapel verjaardagskaarten van iedereen thuis, en ff voor iedereen die een kaartje had geschreven: THNX KANJERS!!! ook iedereen die me vandaag heeft gesmst of gebeld, dankjewel kanjers!!! Wouter, ik las net dat je mij ook hebt gesmst, maar heb helaas niets ontvangen...:( ik heb je heel de nacht gezocht in de Veronica, maar je niet gevonden:( ik denk dat je die sms naar mn nederlandse nr hebt gestuurd, maar die is gejat, weet je nog;)

Oke, genoeg over mn verjaardag, die gaat vanavond nog een avondje door, en dat horen jullie dan volgende week wel weer....hahaha

Even een terugblik op de afgelopen week...;)

Zooooooo leuk was het dat Zwijndrecht hier was:) ik heb jullie niet echt heel veel gezien, maar we hebben wel gelachen, en Darkraver was gewoon helemaal los ofnie?!?!
Newsflash: hij komt elke week hahaha!!

Met Paul was het ook echt heel erg gezellig, zolang het mocht duren dan... Ik was zo blij dat hij er was, zo leuk!:D
Paul was ook heel erg blij, tenminste, dat zei hij...de eerste avond was helemaal los, waren in de Veronica en was heel de tijd gezellig met hem, daarna hebben we een tijd buiten op de trap gezeten, was ook erg gezellig....en de volgende dag bij Darkraver was ook helemaal top...
En toen was het vrijdag, liep ik een rondje door de Veronicabar, en stond ie ineens met een ander meisje te zoenen...:@ ik weet ook niet waarom, maar het was blijkbaar nodig...vond ie het nog vreemd dat ik hem een klap gaf ook....Ligt het aan mij, of heb ik raar gereageerd? Ik vond zelf namelijk dat ik hem ook nog wel een tweede klap had moeten geven, maar goed...
Komt ie de volgende avond nog doodleuk aan me vragen of ik boos was?!?!wat een vent...
Zet ik die onwijs leuke jongen met die tongpiercing ( ja Koen, die heeft inderdaad iets te maken met een zeker Hollands BIER-merk;) ) nog voor Paul aan de kant, wordt ik ff zo geflesht.....nou dat was dus de laatste keer dat ik iemand vertrouwde, want geloof me, Paul leek ECHT wel te vertrouwen...
Het mooiste van alles is nog wel dat ik van een vriend van Paul had gehoord dat Paul het normaal wilde uitpraten met me, dus ik zei tegen die jongen dattie tegen Paul moest gaan zeggen dat ik buiten op hem zou wachten....Zit ik verdomme anderhalf uur in mn eentje op de stoep, komt Paul om half 6 eindelijk naar buiten met een meid...nou dat sloeg alles...Eerst verhaaltjes ophangen tegen mij dattie onder andere naar Mallorca is gekomen voor mij, en dattie me miste, en al die bullshit, en dan zo doen...

Dit bewijst maar weer dat ik altijd gelijk heb: Alle mannen zijn kuthoeren....en allemaal zeggen ze ¨niet allemaal, ik ben zo niet¨, maar ze zijn het allemaal....

Okeej genoeg gezeurd, sorry Paul, maar je hebt me zwaar de grond ingetrapt met je kutactie, en je zal het weten ook....

Verder geen gezeik meer, nu weer leuke dingen!!! JEEJ!

Lars, ik had je sms gehad, maar geen btg om terug te sturen, maar je kan nog steeds komen uiteraard, ik heb nog steeds plek, en ik ben hier nog ongeveer 4 a 5 weken voordat ik naar huis kom....Ik zou het leuk vinden als je komt, en je vermaakt je echt wel, ik heb pauzes van 1 tot 3 en van half 5 tot 8, dus je ziet me overdag ook heus wel heur...Je moet gewoon niet zeuren, en boeken, want het is heel erg leuk om mensen uit Nederland te zien!!

En ik weet dat ik heel erg van gedachte verander steeds, maar ik heb nu ECHT heel erg vastbesloten dat ik op 26 augustus naar huis kom, dus hou die datum vrij, want ik verwacht natuurlijk een groot welkomscomité op Schiphol, dat lijkt me duidelijk;)

Romy wijF!!!! van harte gefeliciteerd met je RIJBEWIJS!!! wat ontzettend verschrikkelijk geweldig dat je hem hebt gehaald!!!! nu gaan we duidelijk cruisen, en geen gezeik meer van de mannen dat we niet meer in de auto passen, want nu rijden wij gewoon ZELF!!! DUIDELIJKE ZAAK!!!! dikke kus meid, echt TOP!! (ik heb al zolang niet meer gereden, hoop dat ik het nog kan als ik thuiskom:P )

Nog ff over mijn verjaardag afgelopen nacht... ik heb van mijn ouders een gouden kettinkje gekregen met een klavertje vier, voor geluk, heb ik wel nodig inderdaad... hahaha... ik heb ook een mega grote button gehad waarop staat 21, dus ik ging vannacht naar Arenal, stond in de Babbelaar op een kruk terwijl er een ´gefeliciteerdliedje´ werd gedraaid, in de Veronica ben ik bij elke barman gegaan ¨ik ben jarig en ik wil wat lekkers¨...na een paar mixjes ben ik toch maar gestopt, want ik voelde het een beetje gaan tollen....Om half 6 ben ik uiteraaaard naar de Heinekenbar teruggegaan, waar een reggaerapper de hele bar voor mij liet klappen en een rap voor me maakte, helemaal super was dat gewoon, whahaha, ik heb vervolgens nog ff lekker in Bali zn kont mogen knijpen, en ben met de bus om kwart voor 8 naar huis gegaan...lag in bed en bedacht me ineens dat ik zeker wel door 50 mensen ben gezoend voor mn verjaardag...met die button viel ik wel erg op whahaha, ach je kent me, i love aandacht ;) hahaha

Nou mensjes, er zijn ook weer nieuwe pics, geniet er maar weer van, en ik spreek jullie snel weer!!!

http://www.mijnalbum.nl/Album=I86R6MQH

dikke zoen van Syl....

  • 22 Juli 2006 - 16:27

    Verliefd Meisjuh:

    syllie alles goed?
    k had een sms gestuurd om jou te feliciteren maar was een verkeerd nummer:S,,
    alsnog proficiat (K)(K)(K)

  • 22 Juli 2006 - 19:03

    Lars:

    Ola senorita,

    ik ga a.s. donderdag 3 weken naar malgrat met me pa. Al die verhaaltjes van op vakantie gaan met die boyz hierzo zit d'r dit jaar niet in.

    In ieder geval nog heel veel plezier daar, goed dat je 't nogsteeds ontzettend naar ej zin heb, (K) Lars

  • 22 Juli 2006 - 19:21

    Sabine:

    ola chica,
    k ben blij dat je t zo naar je zin hebt gehad met je ouders, hihiihi yes i knew 2 whahaha echt geweldig jammer dat ik er niet bij kon zijn... ik ben wel blij dat je weer terug komt, ik heb je zoveel nieuwe dingen te vertellen you wouldn't believe

    luv ya

  • 23 Juli 2006 - 10:43

    Vivianne:

    he hallo oude trut! ;p

    Super verrassing van je ouders zeg! ik hoorde het gisteravond van Gwennie. Rob en ik waren in Rotterdam, dus ik dacht bij je ouders even gedag te zeggen, zeker nu hun dochter jarig is en ze er niet bij kunnen zijn... dacht ik! haha, maar dat hadden ze natuurlijk zelf al geregeld! Tegen de tijd dat ik er weer langs kan gaan ben je al weer terug denk ik, dus dan mag je zelf alles een keer vertellen of laten zien. Geniet er nog van en de groetjes!!

  • 23 Juli 2006 - 19:14

    Pa:

    Nou mensen....het weekend is voorbij !
    Wij zijn weer thuis.
    En Sylvia heeft besloten niet langer ( dan 26 augustus ) te blijven op Mallorca.
    Dus.... een welkom-thuis-party !
    De datum hangt natuurlijk af van de werkelijke datum dat Sylvia haar vlucht kan boeken.

    Leuke pics . . ook die van ons drieën op 't strand op je verjaardag.
    Het was een heerlijk weekend, maar zeker 5 dagen té kort ! :)

    Groetjes van je Pa

  • 23 Juli 2006 - 19:42

    Mams:

    Het was geweldig om ff je 21e verjaardag daar te komen vieren. Chris heeft alles heel goed geregeld voor je.(nogmaals bedankt Chris!)Het was ook fantastisch van Angela wat ze allemaal geregeld heeft en alles zoooooo sneakey voor elkaar heeft gekregen. Zonder Angela hadden we nooit alles geheim kunnen houden!!! Dus Angela je bent een TOPPER voor ons geweest en natuurlijk ook voor Sylvia! We gaan nog wel eens een broodje kebab met elkaar eten:)BEDANKT voor alles.Nou Sylvia... ik hoop dat het een onvergetelijke verjaardag is geweest voor je. Wij vergeten hem in ieder geval niet!! De laatste loodjes wegen het zwaarst, dus hou vol nog die laatste weekjes. dikke kuzzzzz weer en een knuf voor Jos en deze keer ook een knuf voor Angela Hasta la pasta

  • 25 Juli 2006 - 06:30

    Mams:

    Het is zover!! Sylvia heeft gisteren aan de leidinggevende van Iberostar laten weten dat ze NIET langer wil blijven. Dat houdt dus in dat 25 augustus haar laatste werkdag is. En dan maar ff afwachten of ze voor 26 augustus een vlucht kan boeken.Maar over een paar weken is ze dus weer thuis.En kunnen jullie zelf die ontzettend vieze bruine benen van haar zien:) de groetjes allemaal.

  • 27 Juli 2006 - 17:41

    Koen:

    Syl, Nog 5 weken... Doe je best!! Blijf lekker doen wat je doet en blijf genieten he! Ik bel je komend weekend wel weer effies! Ciao kanjer!
    Dikke kus,

    Koen xxxxxxxxxxxx

  • 27 Juli 2006 - 17:43

    Koen:

    k bedoel eigenlijk iets meer dan 4 weken... 30 dagen... 720 uur... 43200 minuten... 2.592.000 seconden... Echt lang nog he!! laterzzzz

  • 27 Juli 2006 - 18:21

    Sylkepil:

    even voor Koen:
    wat een schat ben je dat je dit serieus hebt uitgerekend hahahaha.....LUV YA

    Lars, jammer dat je niet meer komt...:( maar ik zoek je wel op als ik thuis ben...

    aan wie zich aangesproken voelt: ik wil de 9e september naar Q-base, maar als ik thuiskom is dat ZEKER al uitverkocht, dus iemand van jullie moet even een kaartje voor me voorschieten...:D

    en even voor de leuk:
    ik heb vandaag heel Porto Pi leeggekocht, kwam met 7 tassen thuis WHAHOEEEEEEEEE

    dag kanjers, tot zaterdag!!

    en owja, mijn verjaardag was SUPER!!!!!! thnx aan iedereen die ervan wist en niets zei:P

  • 28 Juli 2006 - 11:14

    Cindy:

    Haay schat,ik kon ff gauw bij iemand hier op de camping op internet dus kon ik ff je verhaaltje lezen.Zoo je komt echt al snel weer thuis he :)
    Echt tof dat je ouders er waren op je verjaardag,toen ik je pa een tijdje geleden aan de telefoon had (nog voordat ze naar je toe kwamen voor vakantie) zeiden ze al dat ze ermee bezig waren hihi echt leuk joh.Maare ik ga nog ff gauw je foto's kijken en nog ff doorbijten he die paar weekies..

    Love you girl! xxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


    ps:ik wilde je smsen met je verjaardag maar je nummer daar had ik niet in mn telefoon staan.(gelukkig had ik je ouders een kaart meegegeven :) )
    xxxx

  • 01 Augustus 2006 - 21:47

    Bianca:

    heey meissie als nog gefeliciteerd maar dat had je op me kaart al gezien duurt nog ff en dan zien we je weer nou vind het wel leuk dat je weer terug komt want heb je echt gemist leuk man dat je ouders waren gekomen maar dat wist ik natuurlijk maar toch nou meid spreek je snel kijk uit en nog veel plezier xxxxxx mis jou bianca
    ps ik vind dat je paul inderdaad nog wel een 2de klap had mogen geven!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 21980

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: