kanjers, ik ben aan het aftellen... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu kanjers, ik ben aan het aftellen... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

kanjers, ik ben aan het aftellen...

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

05 Augustus 2006 | Spanje, Madrid

hey kanjers!

het is zover hoor, ik heb hier mijn ticket voor mijn neus liggen, ik kom naar huis over 22 dagen!
Ik kan niet wachten totdat ik jullie weer zie, verheug me er ontzettend op! Gewoon het normale leventje weer oppakken met de mensen waar ik het liefst mee ben, mijn matties 4 life!

Maar aan de andere kant....ik wil helemaal niet weg hier...Ik zal mijn team zo ongelofelijk gaan missen, ben er nu af en toe al een beetje om aan het huilen, maar ze steunen me erg goed, en ze willen ook niet dat ik wegga....:( Ik heb van de week kroelend tegen Chino aan staan janken, ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik deze mensen niet meer ga zien...
Ik ben al ruim 4 maanden 5 dagen per week 13 uur per dag met deze mensen, we doen alles samen, zien elkaar de hele dag...en ik kan me gewoon zo moeilijk indenken dat ik ze straks niet meer zie....en dan is er natuurlijk ook nog het vreselijke grote probleem dat ik me in Nederland zo ontzettend zal gaan vervelen...
Ik ben hier ZO bezig, dat kan je je gewoon niet voorstellen, en als ik thuiskom zal ik me zoooooooo doelloos gaan voelen....
Ik wil jullie dus vooral zeggen en vragen of jullie me wel willen vergeven als ik effe in een vreemde bui ben, maar begrijp alsjeblieft dat het voor mij een hele grote omschakeling zal zijn om weer thuis te komen....Ik zal echt moeten wennen aan het relaxte chillen wat we atijd deden...Ik verheug me wel heel erg op het chillen hoor!! maar ik denk dat ik af en toe een beetje zenuwachtig zal doen, omdat ik het niet meer gewend ben om stil te zitten en gewoon een hele avond rondjes te rijden in een auto...

Nu heb ik wel begrepen dat jullie nogal vaak dingen ondernemen!! Dat is totaal nieuw voor mij!! Wij deden nooit iets:D...

Dit klinkt misschien heel stom, maar ik ben zo benieuwd hoe jullie er allemaal uitzien, of jullie zijn veranderd, dikker of dunner, blonder of weet ik veel...klinkt heeeeel stom, maar toch....ik heb jullie al zolang niet gezien!!! ik ben nu ook weer helemaal blond....

Maar goed, nu ff ter zake:P

Jordy kanjer, bedankt voor je sms, deed me echt goed, ik moest heel erg lachen toen ik het las....als ik thuisben kijk ik wel ff of ik je ermee kan helpen;)

Gwen, of Romy, of wie dan ook: koop pleeeeease een Q-Base kaartje voor mij, want tegen de tijd dat ik thuiskom is het allang uitverkocht.....je krijgt het geld uiteraard terug..

Jose, als je dit leest: Het spijt me zo erg, ik ben er zelf ook kapot van, ik kan het niet geloven, ik wens je heel veel sterkte en je moeder ook, ik heb heel de dag op mn werk lopen huilen....Ik vind het echt heel erg, en ik hoop dat het goed met je gaat, en ik hoop je snel weer eens te zien..love you wijffie(K), dikke kxs

Verders nog iets boeiends te melden, denk het niet....
Owja, ik heb weer nieuwe foto´s, dus jullie kunnen weer genieten:D

ciao kanjers, i love you all...
xxxx

http://www.mijnalbum.nl/Album=I86R6MQH

  • 05 Augustus 2006 - 15:59

    Pa:

    Wij tellen driftig met je mee :)

  • 05 Augustus 2006 - 16:05

    Syl:

    ik weet het paps...:D

  • 05 Augustus 2006 - 16:25

    Syoni:

    syl take a chill pill!!!relax!!nederland is klein,als je ze wil zien rij je er toch gewoon heen?maak je nie druk,t komt allemaal goed ;)
    kus yoni


    -=020=-

  • 05 Augustus 2006 - 16:25

    Mams:

    nou meis als je je gaat vervelen als je aan het chillen bent voor je gewoon een showtje op voor je vrienden :).Zal wel lachen zijn als jij Anton aus tirol op straat gaat staan doen.Het zal zeker echt wennen worden voor je, dat geloof ik best.Maar we helpen je er wel door heen met z n allen hoor!! Hasta la pasta weer en knuf voor Jos

  • 05 Augustus 2006 - 16:28

    Mams:

    Heeeee Yoni, hoe gaat tie??? Even een probleempje haar collega s van daar wonen niet in nederland dus ze kan er niet zomaar ff heen rijden.En trouwens... die hubble staat er nog steeds hoor :) Groetjes anneke

  • 05 Augustus 2006 - 16:39

    Mams:

    Ik bedoel natuurlijk : voer je gewoon een showtje op:)

  • 05 Augustus 2006 - 17:53

    José:

    thnxci syllie,,

    het dringt nog ni egt door bij mij,,

    vandaag heb k hem gezien,,hij ligt er mooi bij,,

    maar gelukkig heb k goede mensen om mij heen die mij en mijn moeder en doorheen sleuren,,

    geniet nog van die dagen dat je daaro bent & k zie jou snel:)

    loveyou2 kusjes

  • 06 Augustus 2006 - 08:10

    Lizette Huizer:

    Hola ! Net weer even wat foto's zitten kijken. Ziet er echie uit,zeg ! Mooie outfit in de shows enzo. Maar toevallig pas nog een fotootje van een meisje van een jaar of zes gezien met een bloemetjesjurkje aan,lekker een ijscoupe aan het eten op onze trouwdag. Ben jij dat echt ??? Effe zonder dollen, fijn dat je het zo naar je zin hebt.Ik snap best dat je pa en ma waaaaaanzinnig trots zijn !!!! Zal best even wennen worden thuis denk ik. Succes.
    groetjes van Lizette (ik) en Eric, Marleen en Stephan.

  • 08 Augustus 2006 - 16:20

    Koen:

    Mis je kanjer!! Kan niet wachten tot je weer terug bent... Komt nu snel dichterbij he! Geniet nog effies en doe iedereen de groeten van me ok! Dikke kus,

    Koen

  • 09 Augustus 2006 - 20:17

    AnGeLaa:

    Hooiii wijfffiiieee ..
    Ik heb je vanmiddag nog even gesproken! :)
    dusz eigenlijk heb ik niet meer zoveel te melden.
    Je paps en mams hebben nu iniedergeval het filmpje van je verjaardag! Zoooo leuk is het! haha vooral als je gaat gillen! :P
    Meissss hou het nog ff vol, voor je het weet is het 27 aug en zit je samen met Anna in het vliegtuig terug naar Nederland.dusz geniet er nog maar eventjes van!
    Dikke kuSss anGeLaa

  • 10 Augustus 2006 - 10:07

    Mams:

    nog 17 dagen

  • 10 Augustus 2006 - 10:33

    Pa:

    nog 413 uur

    dan is het 17.35 uur op Zondag 27 augustus 2006.

  • 10 Augustus 2006 - 10:35

    Pa:

    nog 1.486.800.000 seconden.
    Da's één miljard, vierhonderdzesentachtigmiljoen, achthonderdduizend tellen.

  • 10 Augustus 2006 - 20:45

    Eric:

    Hoi Syl, wat je vader hierboven schrijft had ik net ook willen schrijven

    dikke knuffel en als het lukt ben ik dan ook op schiphol

  • 11 Augustus 2006 - 06:27

    Mams:

    gewoon nog 16 dagen,ik reken wl in dagen... die gaan vlugger dan al die duizenden secondes. dikke kus.. hasta la pasta en vlug nog een knuf voor Jos want die gaat over 5 dagen al!!!

  • 11 Augustus 2006 - 13:00

    Pa:

    Oeps :(

    gelukkig heeft niemand het echt nagerekend
    komma drie posities verkeerd.
    rest nog : 1.391.400 seconden
    scheeld wel een stukkie :)

  • 12 Augustus 2006 - 06:19

    Mams:

    15

  • 12 Augustus 2006 - 07:58

    Pa:

    Als wij naar het weer op TV kijken, denk ik wel eens: wat is Sylvia toch een bofkont! Terwijl bijna heel Europa weer eens schuil gaat onder een enorme wolkenhemel, zijn Spanje en Finland de enige plaatsen waar het nog lekker zonnig weer is..
    Hier is het al herfst !
    Zullen we maar snel een leuk appartement gaan zoeken, op Spaanse bodem ? Lijkt mij geweldig !

    Ohwja..... nog 367,5 uur / 1.323.000 seconden (gerekend vanaf 10.05 uur)

  • 12 Augustus 2006 - 14:45

    Mams:

    He Sylvia, gaan jullie van8 nog op het strand liggen kijken? Sterren regen van8. Jullie kunnen het zien ... wij hebben natuurlijk weer REGEN en bewolking. kuzzzz weer

  • 12 Augustus 2006 - 17:58

    Www.vakantiereiswijzer.nl:

    Nieke

    Algemene indruk: 10 Ligging: 10 Bereikbaarheid: 10 Service: 10 Prijs/kwaliteit: 10 (gem. 10 )

    super hotel. wij willen volgend jaar weer terug. Mooie ruime kamers (inderdaad gehorig), mooi groot zwembad met voldoende bedjes, handdoekenservice, leuke animatie voor de kinderen (bedankt Sylvia!). het eten was gevarieerd en lekker. \'s Ochtends verse vruchtensappen, tosti\'s, veel keuze uit verschillende broodjes, beleg, ei etc. Ook het diner was heerlijk (vooral de toetjesbar). Zelfs aan het zwembad komen ze langs met vers fruit! Ook een tip: neem een massage. Geweldig! Wij gaan hier volgend jaar nog een keer naar toe!!

    10-08-2006


  • 13 Augustus 2006 - 06:19

    Mams:

    Nienke, wat leuk om van 1 van de gasten iets te horen hoe het in Royal Cristina is geweest.Sylvia zal deze reaktie ook heel leuk vinden.Bedankt! groetjes, Anneke(moeder Sylvia)

  • 13 Augustus 2006 - 18:13

    Pa:

    Leuke reaktie, Nienke.
    Sylvia vind je reaktie ook erg leuk.
    Ook wij hebben gezien hoe Sylvia daar haar best doet, en er ook heel veel plezier aan beleeft.

    Jammer voor Royal Cristina, maar vandaag over 14 dagen is Sylvia (weer) thuis in Holland.

    We zullen de slingers ophangen.

  • 14 Augustus 2006 - 11:09

    AnGeLaa:

    nog 13 !!!!!!!

  • 14 Augustus 2006 - 19:44

    Cindy:

    Haay wijffie,so ik ben ook weer terug in rotjeknor!En dan kan ik jou berichtjes ook weer lezen :D
    Echt tof dat je weer bijna terug komt!! Weet alleen niet of ik de 27e naar schiphol kan komen :( Maar anders sta ik voor je deur als je thuiskomt :D
    Meid geniet nog ff van dat lekkere weer daar,want hier komt de regen steeds met bakken naar beneden zetten...:S

    Doeii kanjer!! Dikke kus xxxxxxxx love you! =X=

  • 16 Augustus 2006 - 11:13

    Eric:

    Hoi Schoonheid,

    Ik hoorde van Remco dat je bruidsmeisje mag zijn op zijn bruiloft. lijkt je dat wat?

    dikke knuffel Eric.(ook van Remco en Blaissiane.)
    nog heel ff volhouden

  • 16 Augustus 2006 - 11:13

    Eric:

    Hoi Schoonheid,

    Ik hoorde van Remco dat je bruidsmeisje mag zijn op zijn bruiloft. lijkt je dat wat?

    dikke knuffel Eric.(ook van Remco en Blaissiane.)
    nog heel ff volhouden

  • 16 Augustus 2006 - 11:14

    Eric:

    Hoi Schoonheid,

    Ik hoorde van Remco dat je bruidsmeisje mag zijn op zijn bruiloft. lijkt je dat wat?

    dikke knuffel Eric.(ook van Remco en Blaissiane.)
    nog heel ff volhouden

  • 16 Augustus 2006 - 11:14

    Eric:

    Hoi Schoonheid,

    Ik hoorde van Remco dat je bruidsmeisje mag zijn op zijn bruiloft. lijkt je dat wat?

    dikke knuffel Eric.(ook van Remco en Blaissiane.)
    nog heel ff volhouden

  • 16 Augustus 2006 - 11:14

    Eric:

    Hoi Schoonheid,

    Ik hoorde van Remco dat je bruidsmeisje mag zijn op zijn bruiloft. lijkt je dat wat?

    dikke knuffel Eric.(ook van Remco en Blaissiane.)
    nog heel ff volhouden

  • 16 Augustus 2006 - 11:14

    Eric:

    Hoi Schoonheid,

    Ik hoorde van Remco dat je bruidsmeisje mag zijn op zijn bruiloft. lijkt je dat wat?

    dikke knuffel Eric.(ook van Remco en Blaissiane.)
    nog heel ff volhouden

  • 16 Augustus 2006 - 11:15

    Eric:

    ik denk dat er iets mis is met mijn computer, ik heb het bericht echt maar ééééééén keer geplaatst hoor.

  • 16 Augustus 2006 - 11:15

    Eric:

    ik denk dat er iets mis is met mijn computer, ik heb het bericht echt maar ééééééén keer geplaatst hoor.

  • 16 Augustus 2006 - 13:20

    Pa:

    Moet ik nu zes ( 6 ) keer intikken, dat Sylvia nu nog 1.044.500 seconden ZONDER Jos verder moet ?

    Nog 12 dagen, 2 uur en 15 minuten

  • 16 Augustus 2006 - 13:22

    Pa:

    Moet ik nu zes ( 6 ) keer intikken, dat Sylvia nu nog 1.044.360 seconden ZONDER Jos verder moet ?

    Nog 12 dagen, 2 uur en 13 minuten

  • 16 Augustus 2006 - 15:25

    Mams:

    foutje paps nog 11dagen

  • 17 Augustus 2006 - 21:55

    Pa:

    10

    T I E N !

  • 17 Augustus 2006 - 22:01

    Koen:

    9!!!

  • 17 Augustus 2006 - 22:05

    Pa:

    9
    N-E-G-E-N

    233,5 uur
    840.600 sec
    gerekend vanaf 00.05 uur

    ¡ Nos esperamos ati !
    ( wij wachten op jou )

  • 17 Augustus 2006 - 22:16

    Pa:

    9
    N-E-G-E-N

    233,5 uur
    840.600 sec
    gerekend vanaf 00.05 uur

    ¡ Nos esperamos ati !
    ( wij wachten op jou )

  • 18 Augustus 2006 - 09:16

    JOS!!!!!!!!!:

    Hey topper!
    Hier een berichtje van Jos. Hoe is het met je?? Met mij gaat het super, het is wel heel erg wennen hoor om weer na 5 maanden in Nederland te zijn. Maar elke keer als ik me ouders en vrienden zie dan vind ik het hier perfect!

    Syl wat mis ik je ook erg. Elke ochtend word ik gewoon helemaal alleen wakker en dat is zeker NIET sfeer. Ik denk heel veel aan je en ik dacht ik moet eerst even wat op dat waarbenjij.nu zetten!!

    Het is vandaag vrijdag en weet je wat ik ga doen Syl???!!! IK ga zo gewoon met Harrum naar UTRECHT gek!! Zo donders sfeer, eindelijk weer naar me stad ouwe!

    Nou verder wil ik je nog een fijne laatste week toe wensen, en je moet weten dat je altijd in me gedachte zit en dat ik echt heel veel aan jou en anna denk. Nog ff doorzetten he!!

    Nou schat ik ga doeg doeg!

    IK HOU VAN JE! Hele dikke kus van Jos

  • 18 Augustus 2006 - 09:18

    JOS!!!!:

    Oh ja Syl, de 27e ben ik zeker op schiphol schat, ik kan niet wachten.... haha XXX

  • 18 Augustus 2006 - 21:51

    Bianca:

    heey meid hier alles goed ben net een paar uur terug van vakantie en het leventje gaat weer door. jaja ik ben ook aan het aftellen hoor en het komt zeker in de buurt dat je weer terug komt,kan niet wachten want we hebben je echt gemist hier maar kan ook begrijpen dat het voor jou erg moeilijk is om daar weer weg te gaan maar meid dat komt wel goed. ik ga proberen om mee te komen naar schiphol als er plek ik en anders zie je me zodra je thuis aankomt oke nou meid geniet er nog van en ik zie je snel xxxxx veel plezier nog xxxx bianca

  • 19 Augustus 2006 - 09:05

    Mams:

    8.

  • 19 Augustus 2006 - 15:49

    AnGeLa:

    Morgen over een week sta je om deze tijd op Schiphol !!!!!!!!!:D

  • 19 Augustus 2006 - 16:49

    Chris:

    leuk hoor...

  • 19 Augustus 2006 - 19:07

    Eric-lems@hetnet.nl:

    Hoi Syl, en andere,

    nog een weekie en een beetje, wanneer er mensen zijn die naar schiphol willen en geen vervoer hebben, ik heb waarschijnlijk 3 plaatsen over (vanuit de buurt van Rotjeknor.)dus.........

  • 19 Augustus 2006 - 19:35

    Pa:

    Zo.....er komt nu schot in de zaak:
    Nog maar 188 uur
    7 dagen + 20 uur
    (vanaf 21.35 uur)
    Zo te zien vormt er al een aardig ontvangstcommitee.
    Wij zijn er (bijna) klaar voor !
    Wie heeft er nog slingers over ?

  • 20 Augustus 2006 - 07:36

    Mams:

    nog 7. we laten de slingers van vandaag wel hangen! dikke kus weer. hasta la pasta..en tja die knuf voor jos die ken je volgende week aan hem geven.

  • 20 Augustus 2006 - 08:05

    Pa:

    nog één week, zeven uur, en dertig minuten :)

  • 20 Augustus 2006 - 11:19

    Eric:

    Slingers? gaan we Syl versieren dan?

  • 20 Augustus 2006 - 12:31

    Jos:

    Hey mams van syl. Hartelijke gefeliciteerd met je verjaardag, ik hou me niet aan me woord maar met dit weer ga ik echt niet rijden sorry.. volgende week ben ik er wel om je te feliciteren hoor! Sorry. Fijne dag nog! Groetjes Jos

  • 20 Augustus 2006 - 14:28

    Vivianne:

    HAHA, dat is wel leuk om te lezen, al dat aftellen van iedereen. Zou bijna gaan denken dat jullie er naar uit kijken ;))
    Geniet nog lekker van de laatste dagen daar. En kijk alvast uit naar het weerzien met iedereen. Hoeveel koffers neem je nu mee terug, want na 5 maanden zal er vast heel wat bij komen of niet? Als je plek overhebt, stop er dan een beetje zon in! Snertweer hierzo!

    dikke kus vanuit Limburg en we zien je vast ook wel ergens weer.
    xxx vivianne en rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 21979

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: