Wat een leventje zeg... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu Wat een leventje zeg... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

Wat een leventje zeg...

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

08 April 2006 | Spanje, Madrid

Ola mensjes in ons koude regenachtige landje...

De afgelopen week is er weer zoveel leuks gebeurd....

Afgelopen maandag begon de tweede week van de cursus in Alcudiá, we zouden de hele week lang heel de dag door dansen...Hierdoor heb ik mijn linker achillespees zwaar overbelast, als ik mijn voet bewoog, knarste al mn spieren...het deed erg veel pijn, en na een gesprek met de ´baas´ kreeg ik te horen dat ik niet meer mocht dansen...Ik moest huilen, omdat ik juist heel graag wilde dansen, maar ik heb dus maandag, dinsdag en woensdag niet gedanst, maar op m´n kamer gezeten in de zon...Opzich ook niet erg, maar geloof het of niet: ik ben niet meer lui, en wilde gewoon bikkelen...Dit mocht gewoon echt niet, en ik heb dus drie dagen geen hol uitgevoerd...

Woensdagavond deden we met z´n allen een show voor de directeurs van Iberostar...Iedereen deed mee, behalve ik. Ik mocht bij de deur iedereen verwelkomen...GAAR...

Na deze avond zijn we wezen stappen, met m´n voet ging het al beter, dus ik kon weer dansen... Deze avond was zwaar geslaagd...We hebben met z´n allen een beetje lijp lopen doen, en toen heb ik met Anna en Sophia gezoend...whaha...Ja Koen, je leest het goed...pfff....
Ik ben samen met Jos (de allergrootste kanjer op Mallorca) naar huis gaan lopen, en om half 7 thuis aangekomen whaha...toen ben ik over de balkons geklommen en heb ik een uurtje bij Edwin geslapen, en om half 8 moesten we er alweer uit, want er was uiteraard werk aan de winkel....zo gaat het hier eigenlijk elke dag hahah....

Anyway...Donderdagavond zouden Jos, Anna, Jamie-lee en ik vertrekken naar Palma, waar we in hotels vlak bij elkaar werken...Anna en Jos werken in Royal Playa de Palma, Jamie-Lee in Royal Cupido, en ik in Royal Christina... Jos heeft wel z´n hotelkamer in mijn hotel, dus dat is top! Ik slaap gewoon bij hem, dus mensen: die Syl woont samen :P hahaha....Helaas moet ik Edwin missen :( Hij is in een hotel geplaatst in Albufeira, dus zit hier een uur vandaan....Het afscheid was ook wel flink janken....

Donderdagavond ( onze laatste avond in Alcudiá) hadden we een gala, dus mocht ik EINDELIJK die jurk aan;)
Foto´s zijn bijgesloten...:D

Nu zit ik dus In Palma, en voor iedereen die mij hier wil schrijven, mijn adres is:
Iberostar Royal Cristina
Calle Arenas de Bilbao
07610 Playa de Palma
Mallorca, España

Ik ga nu snel de foto´s erop zetten, want jullie kunnen je gewoon niet voorstellen hoe GRAAG ik die wil laten zien aan jullie...
MALLORCA ROELEERT!!!

ik heb de foto´s op mijnalbum.nl gezet, kopieer deze link maar ff:
http://www.mijnalbum.nl/Album=I86R6MQH
Hier vind je het paradijs dat Mallorca heet, haha...

Love you all very much, maar mis jullie helemaaaaaaaaaaaal niet, hoop niet dat jullie me dat kwalijk nemen kanjers, want ik hou wel van jullie....

  • 08 April 2006 - 17:18

    Pa:

    Hele leuke foto's.
    Hmmzzz.....en NU al samenwonen ? Je krijgt flink op je billen, als je weer thuis komt :) We zijn blij te weten dat je pootje geen problemen meer geeft. Wees dan in het vervolg iets voorzichtiger, tante ! Reserve-onderdelen van achillespezen kosten miljoenen. Nu is het wachten op de toeristen die gaan komen. Als we het reisburo mogen geloven, komer er meer dan genoeg...of de vluchten zitten volgeboekt, of de akkomodatie's. Dus - maken jullie je borst maar nat, die Höllander kommen dran. ¡ Hola, guapa, ! ¿ Que tal tu ? Je pa kent het ook, weet je. Amuseer je en have fun... Ennuh ohja.... Als die Spanjaarden vragen: ¿ Hay algo que joder? dan moet JIJ hard naar huis lopen.... :) Groetjes Pa en Ma. ( alle foto's hebben wij thuis opgeslagen )

  • 08 April 2006 - 17:34

    Mams:

    hele leuke fotos. ik vind die gala foto van jos en jou heeeeel erg mooi.ik hoop dat je het daar in royal cristina ook heel erg naar je zin zal hebben.is chris je baas ook een mannen lief hebber? hij ziet er ook niet fout uit hoor!!!! hij mag wel een keer een boterham komen eten!!!!! nou meis ..blijf je best doen he en heel veel plezier en tot de volgende keer.heeeeeele dikke kus en een knuf voor jos.

  • 08 April 2006 - 18:03

    Vivianne:

    He feestbeest!!

    Net of ik mijn verhalen van mijn stage op de Weerterbergen lees... alleen ben ik iets braver geloof ik ;) hihi. Wat een ontzettende mooie galajurk heb je aan zeg! DAAR kan ik van kwijlen (ipv vliegtuigen die landen en stijgen.. ieder zijn eigen hobby ;p )

    Rob; WTF is geen WeerTerFlaai.. vind m wel leuk bedacht hoor... staat voor What the F*CK.. snappie? Ik heb er serieus ook over nagedacht om op vakantie naar Mallorca/Sylvia te gaan, maar als wij vakantie hebben is zij alweer in 7-kamp, hoorde ik van Gwen. Helaaas...

    Syl, die Chris die in het begin op de foto staat.. is dat dan je baas? Dan geef ik je ma gelijk... hij mag bij mij ook wel een boterham komen eten.. of een Weertervlaai ;) hahaha

    groetjes Vivianne

  • 08 April 2006 - 18:19

    Anneke:

    nee vivianne haar baas staat op die foto waar ze haar eigen animatie team laat zien. die baas lijkt op paul uit as the world turns.ik heb met syl afgesproken dat hij hier mag komen slapen hahaha. wat een stuk he in haar gala jurk,is mijn maximatje.groetjes aan jou rob!

  • 08 April 2006 - 20:36

    Pa:

    Even wat opgezocht. Ons hotel is 1,9 kilometer bij jouw hotel vandaan... We kunnen dus makkelijk lopend heen en weer. Kunnen we tenminste ff checken of je wel op tijd gaat slapen :p
    Dit is toch wel veel leuker dan een stage in Weerterbergen :)( hè Viv )
    En we vliegen ook met Air Berlin! Is weer eens wat anders, dan dat smerige groene Transavia!
    Ohhwww...Vivianne: Was/ben jij iets braver ?
    Met zo'n taalgebruik :)
    Nah zeg....WeerTerFla leek mij juist zo'n alleraardigst alternatief voor WTF. Groetjes aan jouw Rob.

  • 08 April 2006 - 22:02

    Pa:

    Wil jij de instellingen van datum en tijd van je camera eens goed controleren ? Het lijkt er nu op, alsof je in januari 2004 al op Mallorca zat, en tot diep in de nacht doorzakt.

  • 09 April 2006 - 09:01

    Amanda!!!:

    heeey Kanjerrr.....!!
    Ik hoop echt dat je het naar je zin hebt daarzo!!!
    We missen het echt heel erg hier zonder jouww. Meid
    ik hoop dat de tijd een beetje opschiet... heel veel plezier en een dikke X van AMANDA!!!!! (K)...Groetjesssss...(K)

  • 09 April 2006 - 15:11

    Vivianne:

    Ja ik was veel braver... maar was dan ook al bezet toen ik er heen ging. Dus wel het hoofd op hol brengen bij mannen, maar meer niet hahaha! Is ook leuk hoor!

    En ik denk dat he tijdstip op de camera vast wel klopt... jaartal alleen niet ;)

  • 09 April 2006 - 19:03

    Ey Kanjer!:

    Kheb genoten van je foto's hoor! En ja, je zag er mooi uit hoor in je galajurk!
    Is Edwin nou die jongen die zo'n 30 keer op je foto's terugkomt?? Ben benieuwd! Enne, die Concha Syl, die is zeker niet bij jou in t hotel geplaatst?? Jammer... Weet je waar concha trouwens voor staat?? Concha is de latijnse benaming voor Gehoorgang! hahaha! Dan weet je dat ook weer!
    En hoest met Anna?? Zoent ze lekker?? Haha! Als die Syl Lam is....

    Kanjer, hier is alles nog steeds lekker rustig! Ben van t weekend 2x wezen stappen! Ja, nu wel! Ben zelfs vrijdag in Holly geweest! (ja, erg he!) Was echt keiharde terror!! Al die kale stuiterballen! haha, echt te LAUW! Ik ging helemaal dood!! Ik zweer dat jij helemaal los zou zijn gegaan! Misschien dak wel een keertje met je naar B2S ga als je terug bent hoor! Beloof niks...
    Nou doe iedereen de groetjes, en gedraag je (een beetje...) en geef Anna een dikke knuffel ja! Enne, zeeeeeker relaxed dat jullie in
    Palma zitten!! Dat wordt helemaal Losgaan daar!!! Xie je in Juni maar hoop voor die tijd nog van je te horen! Ik mis je kanjer.... Maar ben blij dat je t zo naar je zin hebt! Dikke kus en liefs vanuit een zolderkamer in het op dit moment koude Nederlandje!! xxxxxxx

  • 09 April 2006 - 19:05

    .:

    damn, is wel lang verhaal geworden... Sorry maar in dat kleine witte schermpie lijkt t veel korter...
    Spreek je snel! Dikke Kxs! XxX

  • 10 April 2006 - 11:32

    Eelt:

    Hey Sil vet leuk wat je daar allemaall doet:)
    zo te horen heb je het wel heel erg naar je zin, dus ik wens je nog veel plezier en we zien je wel weer in zwanenburg he...
    groetjes van eelt

  • 10 April 2006 - 14:38

    Sandy &marleen:

    Sil, leuk dat het je zo goed bevalt. Aan de foto's te zien heb je veel plezier en genoeg mooie jongens om je heen. Jammer van je archillespees maar nu kun je weer vol op genieten. Doe dat ook maar want de maanden zijn zo om. Groetjes dikke kussen en knuffels van Sandy + Danny, marvin en marleen

  • 10 April 2006 - 17:43

    Cindy:

    Haaaaaay wijffie!!!!
    Echt zoooo tof dat je het zo naar je zin hebt joh!
    Maare...niet zo stout doen he ;-) hahahaha..Ook hele leuke foto's trouwens!Nou meid,pas goed op jezelf en je achillespees..:( Heeeeel veeel kussies ook van Patrick...xxxxx

  • 11 April 2006 - 17:47

    Vivianne:

    Syl, tot wanneer zit je precies in Mallorca? er staat dat je bijna 6 maanden gaat, in een van je eerste stukjes en je bent 25 maart vertrokken.. zit je er dan nog t/m augustus of september??
    Wie weet kijk ik voor vakantie ook wel richting Mallorca... ;)

  • 11 April 2006 - 18:19

    Koen:

    Hoi Viev! Hoe istie?
    We kunnen hier natuurlijk ook een soort van 'Syl-kan-niet-reageren-dus-lullen-we-onderling-maar'-forum van maken of niet? haha! Volgens mij zit Syl tot September in Mallorca. Echt TE lang eigenlijk want t is stil in Rotterdam...
    Mike Voogd en ik gaan trouwens ook naar Mallorca dus als jullie ook gaan dan moet je eind juni gaan! Dan zitten Syl der ouders er ook.

    Doe je de groetjes aan Rob? (alstie me nog kent... ;) )

    En Syl, ik mis je nog steeds.......
    Dikke kus,

    Koen

  • 11 April 2006 - 18:53

    BIANCA:

    heey meid hele leuke en mooie foto"s, je moet maar snel nieuwe maken en ze er op zetten,ben nieuwsgierig!!!!leuk dat je het zo naar je zin heb en dat je ons niet mist dat vergeef ik je wel hoor,als je het maar naar je zin heb. kut van je enkel man, maar gelukkig is het weer over, nou meid heel veel plezier nog op mallorca..!!!wel uitkijke he!!!!!!! spreek je snel weer xxxxxx bianca
    p.s. veel plezier en succes met je lekkere jongens daar...!!!!:p:p:p doeidoei(K)(K)(K)

  • 11 April 2006 - 20:34

    Rob ( Pa Dus ):

    Voor alle nieuwsgierigen: Met GOOGLE EARTH kun je heel duidelijk het hotel van Sylvia vinden.Zoek eerst maar ens het vliegveld op, en volg dan de kustweg naar het zuid-oosten.Als je [roads] hebt aangevinkt, zie je een blauw wegnr PM-19, daaronder vind je Calle de Arenas de Bilbao - de straat waar Syl's hotel staat. Je kan ook het zwembad er op vinden.

  • 11 April 2006 - 20:51

    Rob ( Pa ):

    Koen en Michael moeten iets verder lopen: 4,5 kmtr van hun hotel naar Sylvia dr hotel. Maar jullie zitten wel heel dichtbij een agua-park.. Ziet er leuk uit. Er zijn alleen geen cafe's of barretjes in dat deel van El Arenal :)

  • 12 April 2006 - 06:27

    AnGeLaa:

    ik heb de eer om syL als eerste te gaan bezoeken! (a) haha .. ze wil dat ik pindakaas, hagelslag en zelfs VLA voor er meeneem!

    meiS hoe is het met je miniclub, issie al mooi geverfd? en helemaal schoongemaakt?!:P

    nOg 15 dagennnn !!!! k heb er eCht zin in!
    k zal na mn vakantie aan iedereen laten weten hoe goed je het doet! ;)
    kuSj

  • 13 April 2006 - 11:41

    Piet:

    hoertje

  • 13 April 2006 - 17:20

    Koen:

    Stoere Piet...
    Of beter gezegd, Trieste Piet...

    Wie ben je en wat doe je hier???

  • 13 April 2006 - 18:50

    Rob (pa):

    Ach Piet
    ben jij soms ook op de Keileweg gemaakt?
    Geeft niet, hoor.....
    Maar verklaart wel dat je zo weinig verstand hebt !

  • 13 April 2006 - 18:58

    Vivianne (aan Koen):

    Ja goed idee, als syl t niet leest dan houden we elkaar maar bezig! Ik heb helaas geen vakantie eind juni anders was dat wel een groot feest geweest ja! Maar ik zal eens kijken voor augustus... Groetjes terug van Rob; hij weet nog wie je bent 'die van Gwennie?' zei hij, hihi!

  • 14 April 2006 - 16:40

    Anneke(mams):

    he koen en viv helaas voor jullie maar syl leest het wel hahaha.ze leest het op haar vrije dag voordat ze een nieuw verhaal schrijft.ze blijft heeeeeeel misschien nog langer daar. tot eind september. ze zei dat ze voor het entertainment geboren is.(k weet niet of ze dat over 6 maanden ook nog zegt haha)maar voor nu :ze heeft absoluut nog geen zin om naar huis te komen.nou dan gaan we allemaal maar naar haar!!!zou wel leuk zijn.in ieder geval allemaal weer de groetjes van syl en van ons(rob&anneke)

  • 14 April 2006 - 19:41

    Koen:

    Hallo mams,
    Ik heb geen geheimen voor Syl hoor dus ze mag ALLES horen wat we over haar te zeggen hebben ;) Enne, als t maar bij eind September blijft want zoals je ziet, tis vrijdagavond en ik zit thuis... Maar ben blij dat alles goed gaat met r!
    Syl, kanjer, ga zo door he!! Xie je 25juni en echt, ik kan niet Wachten!!

    Dikke kus, Koen

  • 14 April 2006 - 19:42

    Koen:

    enne, doe Syl de hartelijke groetjes terug als jullie haar weer spreken!!

  • 15 April 2006 - 18:35

    Vivianne:

    en maar wachten... ;) al 7 keer computer aangezet om te kijken of er al een nieuw verhaaltje in de soapserie Sylvia in Mallorca is toegevoegd... maar nog steeds niks. Waarschijnlijk lig je verdiend uit te rusten in het zonnetje vandaag... dan lees ik het een andere keer wel ;) groetjesss

  • 15 April 2006 - 19:25

    Pa:

    Geen nieuws uit Playa de Palma, dit weekend. De centjes zijn even op, en dus kan Sylvia helaas ook niet naar het internet-cafe. Maar voor alle thuisblijvers: de musical van GREASE en CHICAGO gingen deze week geweldig. Sylvia heeft ons telefonisch laten weten ( wij bellen naar haar hotelkamer ) dat ze het zo ontzettend leuk vind. De gasten vragen om foto's en handtekeningen.... Ook de miniclub met kleine lieve schattige (Duitse) kindertjes gaat fantastisch. Het wordt tijd dat de stromen toeristen eens wat groter worden. Sylvia geniet duidelijk van al dit entertainment. Ik hoop dat volgende week deze site weer nieuws van Sylvia laat zien. Ennuh..... kom op friends - stuur eens een kaartje of nog beter, ga er een weekje naar toe ! Help Roemenië de winter....oh nee, help Sylvia deze zomer door.... !

  • 19 April 2006 - 19:31

    AngeLaaa ( Aan De Ouders Van SyL ):

    Hallo ouders van syL ..
    Het gaat al opschieten voor mij om naar mallorca te gaan! ( nog 8 dagen !! JOEPPIIEE) maar syL had om wat dingetjes gevraagd die MEE moesten! zoals pindakaas, hagelslag. Ik weet niet ofdat er inmiddels nog wat dingen bijgekomen zijn. Het is misschien handig als ik binnenkort die dingen even kom ophalen, alleen kon ik jullie telefoonnummer NERGENS meer vinden :( dus vandaar dat ik het nu even op deze manier vraag!
    ik hoor het graag van jullie dan via de mail:
    angela.visser@zonnet.nl
    dan kunnen we even een dag afspreken! :)

    Is de kamer inmiddels al verhuurd?!:P haha

    tot mails!

    groetjes angela

  • 22 April 2006 - 11:34

    Thuizer@gmail.com:

    De grote boze wolf heeft de foto s gezien.

  • 22 April 2006 - 11:39

    Oom Ton:

    In Nederland zij ook leuke knullen te vinden.
    Als je maar goed zoekt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 21971

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: