hier zijn er weer een paar.... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu hier zijn er weer een paar.... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Sylvia Huizer - WaarBenJij.nu

hier zijn er weer een paar....

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

16 Juli 2006 | Spanje, Madrid

jongens ik heb verder geen tijd meer, maar hier zijn weer een paar nieuwe pics....

niet allemaal, want mn batterij van mn toestel viel weer uit....

Ik heb ook HEEL VEEL te vertellen, maar dat komt de volgende keer wel....

MENSEN, ik ben zaterdag jarigggggggggg!!!!!!!!!!!
jammer dat jullie niet op mijn feest zullen zijn.....

hier is de link:
http://www.mijnalbum.nl/Album=I86R6MQH

have fun....
dikke zoen uit de zon

  • 16 Juli 2006 - 16:26

    Mams:

    leuke pics weer hoor, ik zou bijna heimwee krijgen.paps is volop bezig met de film.
    als ie klaar is sturen we hem zo snel mogenlijk op.Koen heeft inmiddels GREASE gezien. Mike nog niet.nou meis ik heb verder niet zo veel te vertellen op dit moment want we hebben al gekletst op msn dus ik ben weer helemaal op de hoogte over van alles en nog wat. Hasta la pasta en de groetjes weer en uiteraard weer een knuf voor jos

  • 17 Juli 2006 - 16:30

    Koen:

    Kanjer!! Kheb me rot gelachen om Grease maar stiekem nog meer om je rok in de horrorshow... haha! Jammer dat we nou juist DAAR niet bij waren!
    Kheb ook niet veel te vertellen eigenlijk... Spreek je van de week wel weer. En ja, ook ik heb ZWARE heimwee naar Mallorca!! Maar goed, jaar is zo om...
    Dag Sgat! Dikke kus xxx

  • 17 Juli 2006 - 23:48

    Cin:

    He syl,
    ff een snel berichtje van mij (eigenlijk moet ik van mezelf naar bed :))

    Weer hele leuke foto's zeg....enne..die yoerie (als je het zo schrijft) die mag er zeker wezen haha voor jou dan he ;)
    Ik schrijf volgende keer wel weer..als jij weer hebt geschreven
    Je hebt trouwens de groetjes van josé (ze was hier in de straat bij mij en ze moest heel nodig plassen haha dus kwam ze dat ff bij mij doen ) Ze kan nog niet op internet ofzo moest ik ff zeggen.

    Nou meid tot de volgende keer!
    Dikke kus Cindytjuh

  • 18 Juli 2006 - 08:45

    Romy:

    He kanjer alvast

    21 21HAPPY BIRTHDAY 21 21 21 21`21 21 21 21 21 21

    ik mwas gister gezellig bij je mama en heb de films gekeken echt SUPER!!! Je doet t onwijs goed ben echt trots op je en oh oh oh wat heb ik gelachen om koen en mik hahaha in GREASE. Echt leuk dat ze mee deden. Koen dee het goed trouwens met die 'gitaar' echt goed gespeeld... Maar het was vooral leuk om jou zo bezig te zien heb je alleen niet in catsuit gezien :-( werd weer naar huis geroepen voor een ruzie met lisa en ibo aghhhhhhhhhhhhhh dat houd NOOIT op.... Maar ik kijk m een andere keer af. Ik zit nu weer lekker in berkel lekker rust ze zoeken het maar uit ik wil geen stress voor me examen. Ik laat het je weten schat of ik m heb eindelijk dan hebben we m allemaal hahaha. EN DAN GAAN WE FEESTEN WAAR WE WILLEN... Mis je wijffie en denk elke dag aan je Spreek je snel weer doegggggggggggggggg
    21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 KUSJESXXXX




  • 18 Juli 2006 - 08:57

    Rootje Nog Een Keer:

    Echt leuke foto's weer hahah echt leuk hahaha WAT SPACE CHOCOMEL!!!

  • 19 Juli 2006 - 06:07

    Pa:

    104 Teletekst wo19jul Vierdaagse van Nijmegen afgebroken.
    De Vierdaagse van Nijmegen is na de eerste dag afgebroken.Het besluit volgt op de dood van twee wandelaars door de hitte.De organisatie vindt het niet verantwoord om door te gaan,omdat het vandaag nog warmer wordt.
    De problemen ontstonden gistermiddag, toen de wind ging liggen.Wandelaars en toeschouwers vielen bij bosjes flauw.
    Hulpdiensten konden het werk niet aan.
    In totaal werden gisteren meer dan 300 mensen onwel.In vijf gevallen moest er worden gereanimeerd,maar die hulp kwam voor twee mensen te laat.Er liggen 37 mensen in het Radboudziekenhuis,van wie
    één in kritieke toestand.

    Tja Syl - als hier de zon eens écht gaat schijnen, krijgen we dít soort ellende. Het is dus niet alleen (lekker?) warm op Mallorca, maar hier is het ook bloedheet.

    Eén ding is (bijna) zeker.
    Je hebt mooi weer, op je verjaardag.
    Néém maar één drankje van ons - maar dan ook maar ééntje - en heb een leuke dag ! Wij hopen dat je véél post krijgt.

    Van ons ontvang je een pakket met post, met nog een cadeautje.
    Laat je weten als het is aangekomen ?
    We vieren je verjaardag hier nog wel dunnetjes over.

  • 22 Juli 2006 - 10:21

    Angela:

    YoooOoooo mensen in NL :)

    Ik kan jullie vanaf het overzonnige mallorca vertellen dat de verrassing gister uitermate geslaagd was! syl heeft niets doorgehad totdat der ouders voor der stonden!Heeel mooi!

    de rest horen jullie van Rob en Anneke en syl natuurlijk!!

    Meissssssssss .. van harte he! ik heb inmiddels al 8 keer voor je gezongen ;)

    Dikke kuS!!!

  • 22 Juli 2006 - 12:42

    Wouter:

    gefeliciteerd syl was helemaal toppie in mallorca wat een masterlijk eiland is dat dan !! kheb je gister ook nog een sms gestuurd!! voor je verjaardag alvast:D kus Wouter

  • 01 Augustus 2006 - 21:32

    Bianca:

    heey meid
    leuk foto"s en hoop dat je het nog steeds naar je zin heb veel plezier mis jou dikke kus bianca en tot snel

  • 31 Augustus 2006 - 11:33

    Laura:

    Syyyylll!!!
    porca puttana....you have to translate everything for me....you know that y only can say pindekaas y kaasouflé in dutch.. :)
    Que tal?? todo bien?? me not...because I miss youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! a loottt!!
    here it's not funny anymore without you!!
    write me soon!!besosssss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Estoy aqui para vacanciónes

14 September 2006

Impuls....??

28 Augustus 2006

Holland......?!

26 Augustus 2006

Tot morgen....

24 Augustus 2006

Laaaaaaatste berichie
Sylvia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 21972

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: